#


رنگ هایی مناسب خانم های بلوند

بلوند با لباس سفید
28 ژوئن 2017 بدون نظر 1447 بازدید

رنگ هایی مناسب خانم های بلوند

رنگ هایی مناسب خانم های بلوند

به گزارش از من بپرس، خانم های بلوند برای انتخاب رنگ مناسب لباس که با رنگ مو و صورت آنها هماهنگی داشته باشد، گزینه های خاصی پیش رو دارند.

آیا بلوندها همیشه جذابند؟!

این سؤال را شاید خیلی ها از خود پرسیده باشند. بلوندهای طبیعی خاصند و این مورد را نمی شود انکار کرد. می توان گفت طبیعت با آنها از در مهر و دوستی درآمده است!!

شاید مقداری اغراق در این جمله باشد. اما بلوندها مانند لوح سفید هستند که نقش های مختلف را به خوبی منعکس می کنند.

اما این گونه نیست که این دسته از خانم ها هر چیزی که بپوشند، آنها را جذاب تر نشان دهد. در این نوشته به چند انتخاب در بین رنگ ها می پردازیم که برای بلوندها بسیار مناسب به نظر می رسند. البته این فقط یک پیشنهاد است. می توانید خودتان دست به کار شوید و رنگ های دیگری را کشف کنید.

قرمز

ترکیب قرمز با موی بلوند و صورت روشن چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. کافی است به مراسم فرش قرمز دقت کنید. نوعی جذابیت خیره کننده می بینید که حاصل استفاده از یک پیراهن قرمز مجلسی و یک رژ قرمز است که به تن خانم های بلون کاملاً برازنده است.

اگر قرمز طرح دار و یا گل گلی بپوشید که دو چندان به آراستگی خود افزوده اید. رنگ گرم قرمز با موی بلوند ترکیبی درخشان می سازد که میل به زندگی از آن می تراود.

متالیک

برای اثبات اینکه متالیک انتخابی عالی برای خانم های بلوند است، کافی است به استایل کیارا فرینی نگاهی بیندازید. ببینید چگونه این رنگ را به بهترین شکل ممکن ست می کند.

در حالی که متالیک در نگاه اول انتخاب مناسبی به نظر نمی رسد و این گونه نشان می دهد که طیفی از رنگ های روشن از فرق سر تا نوک پا شما را در بر گرفته، بدون آنکه تفکیکی در بین باشد. اما رنگ های طلایی و نقره ای برای آنهایی که می خواهند متمایز و خاص باشند، انتخاب هایی یگانه اند. کافی است یک بار امتحان کنید!!

سورمه ای

سورمه ای رنگی کاملاً رسمی است، قبول. اما اگر یک کت دامن و یا کت شلوار زنانه سورمه ای را بپوشید، نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد.

سورمه ای را به قصد تضاد موجود در آن با رنگ بلوند موهای خود انتخاب کنید. همیشه زیبایی در هماهنگی نیست، بعضی اوقات زیبایی حاصل تضاد دو عنصر است. در اینجا رنگ روشن موها با رنگ تیره و رسمی سورمه ای تضادی خیره کننده می سازد. اگر در محل کار خود با این رنگ حاضر شوید، بازخوردهای همکارانتان شما را شگفت زده خواهد کرد.

صورتی

 

صورتی اصولاً رنگی زنانه است. به عبارت دیگر سندش به نام خانم ها خورده است. و چی بهتر از این؟ چرا از تمام ظرفیت های این رنگ خاص استفاده نکنیم؟

بر خلاف رنگ سورمه ای،  صورتی در تشدید بلوندی به شما کمک می کند. به گذار آرم نگاه از صورتی به موهای روشن فکر کنید که بدون آنکه مرزهای آن مشخص باشد، حسی از یکدست بودن و ایده آل بودن را می رساند. گفتیم بر خلاف سورمه ای که در آن خطی مشخص بین لباس و موهای شما کشیده می شود، در اینجا مرزی وجود ندارد.

نکته اینکه طیف های پررنگ تر صورتی برای خانم هایی با سن بالا و طیف های کم رنگ تر برای خانم هایی با سن پایین مناسب ترند.

سفید

یک ضرب المثل نه چندان معروف می گوید که رنگ سفید به همه می آید. و می شود اضافه کرد: به بلوندها بیشتر!!

سفید در تمام طیف هایش مناسب این دسته خاص است. پس در استفاده از این رنگ برای لباس های تان تردید به خرج ندهید. اگر هنوز شک دارید به عکس ها و فیلم های مریلین مونرو یک نگاه دوباره بیندازید. ستاره ناکام دنیای سینما که جذابیتش بعد از مرگ غمناکش هنوز هم قربانی می گیرد!! ببینید که چگونه لباس های سفید و حتی زرد با موهای بلوند او ترکیبی چشم نواز ایجاد می کند.

حال که بحث به سینما کشید، بگذارید از آلفرد هیچکاک نقل قولی بیاوریم. منتقدی از او می پرسد چرا زنان قربانی در فیلم های او همگی بلوند هستند. هیچکاک جواب می دهد چون زنان بلوند مانند برف می مانند که رد خون را به خوبی بر روی خود به جا می گذارند.

بدون اینکه قصد ترساندن شما را داشته باشیم، باید بگوییم که واقعاً همین گونه است. بلوند مانند لوحی سفید است که هر گونه زیبایی را دو چندان منعکس می کند. هیچکاک هیچ وقت مردی خوش استایل نبود. او از اول بسیار چاق بود و هیچ وقت سعی نکرد این ضعف را بر طرف کند. او خنده های زشتی نیز داشت. اما در دو مورد استاد بود. یک: ساخت فیلم هایی بی نظیر که هنوز هم تماشاگر را محسور می کند و در کلاس های سینمایی در سطح عالی تدریس می شوند.

دو: او درباره بلوندها ظریف ترین نظرها را بیان می کرد. اگر باور ندارید که چگونه کارگردانی جنایی ساز به این درک از زنان رسیده باشد، کافی است دو فیلم بدنام و پنجره عقبی را ببینید. از قضا هر دو بازیگر زن این فیلم ها یعنی اینگرید برگمن و گریس کلی بلوند بودند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *