#


رنگ بنفش، رنگ سال۲۰۱۸ میلادی

رنگ بنفش، رنگ سال2018 میلادی
12 دسامبر 2017 3 نظر 1761 بازدید

رنگ بنفش، رنگ سال۲۰۱۸ میلادی

بنفش رنگی جذاب برای سال۲۰۱۸ میلادی

کمپانی پنتون که هر ساله رنگ مهم و کاربردی را برای سال های آینده معرفی می کند چند روزی مانده به سال جدید میلادی رنگ این سال را نیز معرفی کرده است. بنفش رنگ جذابی است که در این سال به کار برده می شود. رنگ بنفشی که برای سال۲۰۱۸ معرفی شده است به نوعی رمز آلود بودن و پیچیدگی ها را نشان م یدهد و اکتشافاتی که در سال جدید قرار است به وسیل انسان صورت بگیرد را تا حدود زیادی یادآوری می نماید. در این مقاله قصد داریم در خصوص رنگی که برای سال جدید میلادی معرفی شده است صحبت کنیم پس ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

رنگ بنفش رنگی کاربردی در دنیای مد

زمانی که حرف از رنگ سال به میان می آید در واقع به مفهومی بسیار مهم در دنیای مد اشاره می شود که در مورد طراحی لباس و پارچه هایی که به کار برده می شود تاثیر بسیار زیادی را دارد. کمپانی پنتون یکی از کمپانی های مشهور است که سیستم های رنگی را تعیین می کند و از سال۲۰۰۰ تا کنون اقدام به معرفی رنگ مناسب برای هر سال کرده است.

این کمپانی مشهور در روزهایی که به سال۲۰۱۸ میلادی نزدیک می شویم رنگ این سال را نیز معرفی کرده است و در واقع چیزی بسیار بالاتر از یک ترند می باشد که در دنیای طراحی و مد و لباس به کار برده می شود. در حال حاضر افراد بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از رنگ های مختلف در استایل و پوشش خود استفاده می کنند و تاثیری که رنگ ها دارند را نادیده نمی گیرند.

تاثیری که کمپانی پنتون در انتخاب رنگ سال دارد و بر روی طراحان مد و لباس می تواند تاثیرات بسیار مهمی داشته باشد را نمی توان در نظر نداشت. این کمپانی می تواند در همکاری هایی که با برندهای مختلف در سراسر جهان دارد در توسعه این برندها نیز تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد و موجب شود تا لباس هایی که به وسیله این برندها طراحی می شوند با جذابیت و زیبایی هرچه تمام تر دیده شوند.

رنگ بنفش، رنگ سال2018 میلادی

رنگ بنفش، رنگ سال۲۰۱۸ میلادی

رنگ بنفش و ست های مناسب با آن

در خصوص لباس ها و اکسسوری هایی که در این سال می توانید به صورت ست استفاده کنید قواعد خاصی وجود دارد تا بتوانید ترکیب زیباتری را داشته باشید. در ادامه ما ست های مناسب هر طیف رنگی بنفش را بیان کرده ایم که با استفاده از آن می توانید جذابیت استایل خود را ارتقا دهید.

ـ هنگامی که در مورد لباس های مجلسی خود قصد انتخاب لباسی به رنگ بادمجانی را دارید در نظر داشته باشید که مناسب ترین رنگ برای آن استفاده از اکسسوری های طلایی می باشد. این رنگ اکسسوری باعث می شود تا لباس شما جلوه بیشتری داشته باشد و بتوانید آن را به زیبایی هرچه تمام تر نشان دهید.

ـ در خصوص کفش و بوتی که مناسب این رنگ از لباس های مجلسی است می توانید به سراغ بوت های پلنگی بروید. در خصوص آرایشی که مناسب رنگ بادمجانی باشد بهتر است از طیف تیره تر رنگ بنفش به عنوان سایه پشت چشم استفاده کنید و در خصوص رژ لب نیز به سراغ رنگ زرشکی بروید و چهره ای به روز و جذاب را برای خود به وجود بیاورید. این رنگ ها قابلیت هماهنگی با تمام رنگ های پوستی را دارد پس بهتر است در انتخاب رنگ های متناسب با این رنگ نیز دقت کافی داشته باشید.

ـ در خصوص رنگ بادمجانی می توانید از ترکیب رنگی خنثی همچون سفید هم استفاده نمائید به عنوان مثال می توانید کیف خود را از رنگ های سفید انتخاب نمائید و آن را به همراه مانتوئی به رنگ بادمجانی و شالی که به رنگ بنفش است مورد استفاده قرار دهید.

ـ در مورد لباس های مجلسی بلند که به رنگ بنفش است و بسیار براق بهتر است از کفش های ظریف تری استفاده نمائید چرا که رنگ پیراهن شما می تواند موجب جلب توجهات بسیاری گردد به همین دلیل انتخاب کفش مناسب با آن موجب اعتدال در استایل شما خواهد شد. آن دسته از خانم هایی هم که علاقه دارند استایل خود را به صورت کلاسیک دربیاورند می توانند از کفش هایی به رنگ مشکی استفاده کنند و جذابیت ظاهر خود را افزایش دهند.

ـ در خصوص کفش مناسب با لباس بنفش خود می توانید به سراغ رنگ های قرمز تند و یا صورتی بروید که کمی هم مات هستند چرا که مدل های براق این رنگ کفش ها موجب می شود تا استایل شما بسیار برق بزند و این میزان درخشندگی می تواند موجب زنندگی استایل شما شود پس گزینه های مات این رنگ کفش ها بسیار مناسب هستند.

ـ یکی از کارهایی که برای جذاب تر دیده شدن هر لباسی می توانید انجام دهید این است که با دقت بسیار بر روی طرح و بافتی که دارد کار کنید. در خصوص این رنگ از لباس ها نیز می توانید از کفش هایی که طرح پوست حیوانات بر روی آن ها دیده می شود استفاده کنید. این دسته از کفش ها قابلیت ست شدن با هر رنگ لباسی را دارند و می توانند به عنوان یک گزینه مناسب برای شما شناخته شوند و ترکیب فوق العاده ای را با لباس رنگ بنفشتان داشته باشد. با دقت در انتخاب اکسسوری و دیگر لوازم خود می توانید هماهنگی بهتری با لباس بنفش خود داشته باشید و ست فوق العاده ای را به وجود بیاورید. این کار در جذاب تر دیده شدن استایل شما در سال۲۰۱۸ بسیار موثر خواهد بود و می توانید خود را به عنوان یک فرد شیک پوش و جذاب در این سال بدانید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *