#


با رعایت نکاتی ساده استایل اداری داشته باشید

استایل اداری
9 اکتبر 2017 بدون نظر 1351 بازدید

با رعایت نکاتی ساده استایل اداری داشته باشید

با رعایت نکاتی ساده استایل اداری داشته باشید

در مورد افراد کارمند کمتر می توان استایلی را پیشنهاد داد چرا که شرایط کاری آنان موجب می شود این کار کمی سخت به نظر برسد.اگر تمایل دارید با استایل و نوع پوشش مردانه خود در محیط کار دیگران را تحت تاثیر قرار دهید بهتر است این مقاله را دنبال کنید.

بیشتر مردان عادت دارند در محیط کار خود لباس های رسمی به تن بکنند و یا به پیروی از سبک اسمارت کژوال یا لباس پوشیدن راحت لباس های راحتی را برای خود انتخاب می کنند تا در محل کار آن ها را بپوشند.
برای داشتن یک تیپ اداری و بی نقص شما باید نکات زیادی را مورد توجه قرار دهید که به ترتیب به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

تغییر در نوع نگرش خود

مهمترین چیزی که باید در سبک لباس پوشیدن خود مورد توجه قرار دهید این است که لباس های شیکی را بپوشید و ظاهر مرتبی را داشته باشید. برای داشتن یک ظاهر شیک بهتر است به سراغ کفش های براق و تمیز وشلوارهای اندامی بروید و در مورد کراوات خود از یک گره صحیح و درستی استفاده کنید. سبک کژوال همیشه سعی دارد لباس های متنوع راحتی را در کنار یکدیگر قرار داده و استایلی زیبا برای شما بسازد. یک تیشرت و شلوار جین به همراه کفش ورزشی همیشه مناسب به نظر نمی رسند ولی در سبک کژوال می توان آن ها را به زیبایی در کنار یکدیگر قرار داد.

استایل غیررسمی نیز می تواند زیبا باشد

استایل اداری

استایل اداری

برای اینکه بتوانید یک استایل غیر رسمی جذاب داشته باشید و از سبک اسمارت کژوال نیز پیروی کرده باشید بهتر است این کار را با پوشیدن لباس هایی شروع کنید که باعث می شوند استایل شما غیر رسمی به نظر برسد. پس از انجام این کار می توانید یک یا دو مورد از لباس های خود را با لباس های شیک تری عوض کنید وبه عنوان نمونه می توانید یک ژاکت خلبانی را به همراه تیشرت و شلوار جین و کفش ورزشی انتخاب کنید. با پوشیدن این سبک لباس ها خواهید دید گاهی یک استایل غیر رسمی نیز می تواند موجب جذابیت شما در محل کار شده و توجهات را به سمت شما جلب کند.

حذف بعضی از رنگ ها در پوشش

رنگ های تیره بسیار رسمی به نظر می رسند بنابر این برای اینکه بتوانید به سبکی اینچنین دست پیدا کنید بهتر است لباس هایی با رنگ روشن را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید از یک ژاکت خلبانی زیتونی به همراه تی شرتی سفید پوشیده و شلوار جین ساده ای را با آن هماهنگ کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش های ورزشی به رنگ سفید کمک بگیرید. این استایل نیز یک تیپ غیر رسمی می باشد ولی در نوع خود بسیار زیبا و جذاب بوده و باعث می شود جذابیت بالایی در محیط کاری خود داشته باشید.

پارچه های مختلف را با هم ادغام کنید

یکی از عواملی که در ظاهر خوب داشتن اهمیت دارد پارچه است. اگر به لباس های رسمی نگاه کنید می بینید که لباس های مردانه اغلب صاف و براق می باشند. برای اینکه یک استایل و ظاهر اداری داشته باشید بهتر است این سبک لباس ها را با پارچه های فلانل و یا پارچه های پشمی راه راه جایگزین کنید و به طور کلی بتوانید یک لباس متفاوت را به تن کنید.
در بیشتر موارد این کار باعث می شود لباس بزرگتر از اندازه واقعی به نظر برسد و غیر رسمی بودن استایل را بیشتر و بهتر از هر زمانی نشان خواهد داد و باعث می شود ظاهر شما شیک تر از همیشه به نظر برسد.

بلیزرها را فراموش نکنید

برای داشتن یک تیپ اداری زیبا و بی نقص بهتر است از روی تی شرت و شلوار جین خود و کفش ورزشی تان یک بلیزر بپوشید. بلیزرهایی که دارای سرشانه های آزاد تر هستند بهترین گزینه برای استایل اداری می باشند. در مورد انتخاب بلیزرها هم باید دقت کافی داشته باشید چرا که تمام آن ها در یک سبک نیستند و بهتراست به سراغ آن هایی بروید که متناسب با شلوار جین شما هستند.

استفاده از تی شرت های یقه دار

برای داشتن ظاهر و تیپی اداری و مرتب می توانید از تی شرت های یقه دار نیز استفاده کنید. برا یپوشیدن با لباس بافتی که اندازه تن شما است می توانید از یک سوئیشرت یا هودی کشباف کمک بگرید و استایلی اسپرت و جذاب برای خود به وجود بیاورید.
از روی تیشرت خود می توانید یک بلوز یا ژاکت کشباف نیز بپوشید و ظاهری آراسته و شیک داشته و در محیط کار مرتب حضور یابید.

پوشیدن شلوارهایی با طرح و رنگ مختلف

در بیشترین موارد و در اغلب محیط های کاری پیشنهاد می شود از شلوارهای جین متنوع استفاده شود چرا که شلوارهای جین بهترین گزینه برای این محل ها به شمار میروند. علاوه بر شلوارهای جین می توانید از شلوارهای پارچه ای که هم شیک و به روز هستند و هم مناسب محل کار استفاده کنید. برای داشتن یک استایل غیر رسمی و اداری می توانیداز شلوارهای پارچه ای که از جنس فلانل یا لینن هستند استفاده کرده و ظاهری شیک و به روز داشته باشید.

استایل اداری

استایل اداری

انتخاب کفش مناسب

در مورد کفشی که برای استایل غیر رسمی و اداری خود انتخاب می کنید سعی کنید با دقت این کار را انجام دهید و در مورد رنگ این کفش ها رنگ مشکی را انتخاب کنید. البته می توانید از کفش های عسلی و قهوه ای نیز برای این تیپ استفاده کنید.

در موردمدل کفش مورد نظرتان بهتر است آنهایی را انتخاب کنید که دارای پنجه ای گرد و یا بادامی شکل هستند. این کفش ها حالت غیر رسمی تری نسبت به کفش هایی هستند که دارای پنجه های تیز می باشند. در مورد جنس کفش هم می توانید کفش های چرم جیر که مات هستند را انتخاب کنید. این جنس کفش هم نسبت به کفش های چرم صاف و براق غیر رسمی تر و اداری تر هستند و بهترین گزینه در مورد کفش های غیر رسمی به شمار می روند و می توانید با خیال راحت انها را بپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *