#


رعایت اصولی پوشیدن ژیله های مردانه

ژیله های مردانه
23 سپتامبر 2017 بدون نظر 2809 بازدید

رعایت اصولی پوشیدن ژیله های مردانه

رعایت اصولی پوشیدن ژیله های مردانه

از جمله لباس هایی که به سادگی قابلیت هماهنگی با اغلب لباس های مردانه را دارد ژیله می باشد. شما می توانید این لباس زیبا و سبک را در فصل زمستان از روی سایر لباس های خود بپوشید و در عین زیبایی جذابت نیز داشته باشید.
امروز قصد داریم چند قانون اصولی را برای درست پوشیدن ژیله را بیان کنیم.

ژیله های مردانه

ژیله های مردانه

۱ـ از ژیله به عنوان یکی از لایه ها استفاده کنید

لباس هایی که دارای یقه های گد هستند بهترین گزینه برای هماهنگ کردن با ژیله ها به شمار می روند. به یاد داشته باشید هرگز نباید یک ژیله را به صورت تنها با یک پیراهن پوشید.
پیراهن های یقه دار هم نمی توانند استایل خوبی را به همراه ژیله برای شما درست کنند اما تیشرت های آستین بلند که دارای یقه گرد هستند موجب می شوند استایل زیبایی برای خود پدید آورید.
پوشیدن یک اوورکت می تواند کامل کننده ظاهر جذاب شما باشد که البته می توانید از شلوار های کتان مشکی نیز برای ایجاد هارمونی با آن استفاده کنید.

ژیله های مردانه

ژیله های مردانه

۲ـ از ژیله هایی که به صورت تک رنگ موجود می باشند استفاده کنید

پوشیدن رنگ های خنثی و یا تک رنگ در داشتن استایلی فوق العاده موثر هستند اما شما برای انتخاب رنگ های روشن نیز هیچ محدودیتی ندارید.
اگر ژیله ای به رنگ سفید دارید و نمی دانید با چه رنگی مناسب است می توانید از یک شلوار به رنگ قرمز استفاده کنید و یک ست زیبا را به وجود بیاورید.
در انتخاب رنگ ژیله خود می توانید به سراغ رنگ های خاکستری و سنگی و مشکی و طوسی نیز بروید و از نظر هماهنگی بین آن خا با سایر لباس هایتان هیچ مشکلی نداشته باشید.

۳ـ با استفاده از ژیله تیپی رسمی داشته باشید

شاید برخی ندانند که از ژیله های مردانه می توان بر روی کت وو شلوار های رسمی نیز استفاده کرد برای داشتن یک استایل رسمی باژیله بهتر است از کت هایی که دارای شش دکمه هستند کمک نگیرید.
ترجیحا از کت هایی که سبک کلاسیک دارند استفاده کنیدو در مورد رنگ توجه داشته باشید که کت و ژیله تان در رنگ هماهنگ باشند و مکمل و کامل کننده هم.

نیازی نیست که ژیله با کت و شلوار شما ست باشد بلکه داشتن هارمونی مناسب بهترین تیپ را می سازد. برای اینکه راحت تر بتوانید ژیله ای رابا کت و شلوار خود هماهنگ کنید توصیه می کنیم از بین ژیله ای پشمی و فلانل یکی را برگزینید.به کار بردن یک کراوات پشمی و پوشتی به شکل مربع می تواند تاثیر بسیاری در کامل شدن استایل شما داشته باشد.

سعی کنید هرگز خارج از اصول و قواعدی که برای لباس پوشیدن در نظر گرفته شده است عمل نکنید چرا که ممکن است با کوچک ترین اشتباهی تیپ خود را بیش از حد بد جلوه بدهید.

ژیله های مردانه

ژیله های مردانه

۴ـ به تناسب فصلی که هست ژیله بپوشید

توصیه ای که برای پوشیدن ژیله در فصل زمستان برای شما داریم استفاده از ژیله هایی است که از جنس پشمی تولید شده اند. اینگونه از ژیله ها برای محافظت از سرمای هوا مناسب ترند.
شما می توانید در جستجوی ژیله هایی برای سرمای زمستان باشید که دارای گرمای بیشتری هستند و از یخ زدن شما در ساعاتی که بیرون از منزل هستید جلوگیری می کنند.ژیله ها لباس هایی هستند که به خاطر نداشتن آستین و داشتن وزن سبک هیچگونه مشکلی برای شما به وجود نمی آورند و در محیط هی مختلف از جمله محیط کار می توانید به راحتی به انجام کار های روزانه خود بپردازید و زمانی که احساس سرما کردید آن را از تن خود بیرون بیاورید.

ژیله ها انواع مختلفی دارند و چون یک سبک اسپرت دارند می توانید با لباس های اسپرت خود نیز آن ها را مورد استفاده قرار دهید اما همچنان به یاد داشته باشید که اصول پوشیدن ژیله ها را باید به دقت به یاد داشته و بر طبق اصولی که گفته شد آن ها را بپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *