#


رایان گاسلینگ و اسرار شیک پوشی و استایل جذاب او

27 ژانویه 2018 بدون نظر 2291 بازدید

رایان گاسلینگ و اسرار شیک پوشی و استایل جذاب او

رایان گاسلینگ و اسرار شیک پوشی و استایل جذاب او

یکی از عواملی که موجب شده رایان گاسلینگ به عنوان هنرپیشه و موزیسین مشهور شود و نام و آوازه ای در دنیای مد پیدا کند خوش تیپ بودن و استایل جذاب او می باشد. هیچ اهمیتی ندارد که رایان در استایل خود از تی شرت استفاده می کند و یا اینکه کت و شلوار به تن می کند. این هنرمند کانادایی هر لباسی که بپوشد استایل زیبا و جذابی را از خود به نمایش می گذارد.

او برای لباس پوشیدن خود رازهایی را دارد که در این مطلب قصد داریم آن ها را با شما در میان بگذاریم تا در صورت تمایل از استایا این هنرمند هالیوودی استفاده کرده و ظاهری شیک و مدرن را برای خود به وجود بیاورید. افرادی که به دنبال استایل شیک هستند می توانند از این اسرار ایده گرفته و ظاهر خود را به زیبایی هرچه تمام تر نشان دهند. اگر شما نیز به دنبال ایجاد استایلی زیبا و مدرن هستید بهتر است این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید.

پوشیدن پیراهن

رایان در اغلب مواقعی که قرار است از پیراهن در ظاهر خود استفاده کند ترجیح می دهد به سراغ پیراهن های سفید برود و به جای پیراهن های رنگی این رنگ را مورد استفاده قرار دهد. برای رایان مهم نیست که به همراه پیراهن خود از چه لباسی استفاده می کند و در مواقعی که قصد پوشیدن کت و شلوار و یا پیراهن جین را دارد نیز از این رنگ پیراهن استفاده می کند و استایل زیبا و جذابی را برای خود به وجود می آورد. استفاده از پیراهن سفید به او اجازه می دهد تا به همراه آن از لباس های رنگی استفاده کند و هماهنگی و تناسب ویژه ای را برای خود به وجود بیاورد. اگر شما نیز می خواهید در هر حالتی جذابیت استایل خود را حفظ کنید بهتر است از یک پیراهن سفید در کنار دیگر لباس های تان استفاده کنید.

پوشیدن کت و شلوار

یکی از لباس هایی که رایان برای حضور در مراسم های رسمی همچون فرش قرمز و یا میهمانی های با شکوه نسبت به آن ها توجه ویژه ای دارد و اغلب مواقع آن ها را برای پوشیدن انتخاب می کند کت و شلوار می باشد. اغلب مردان ترجیح می دهند در خصوص کت و شلوار مشکی خود از پیراهن آبی استفاده نمایند اما رایان درست برعکس این قوانین و استانداردها عمل می کند و در مورد لباس پوشیدن همیشه سبک خاص خود را داشته است.

برای نمونه می توان گفت رایان در کنار کت و شلواری که به رنگ سبز است و یا رنگ آن آبی تیره است به سراغ پیراهن های سفید می رود و با این ترکیب در یک مراسم رسمی حضور پیدا می کند. اگر شما نیز برای پوشیدن کت و شلوار خود نمی دانید چه پیراهنی را انتخاب کنید توصیه می کنیم به سراغ پیراهن های سفید بروید و آن را به همراه کت و شلوار خود پوشیده و ترکیب مناسب و زیبایی را به وجود بیاورید.

استفاده از بوت

رایان گالسینگ علایق خاصی دارد و اگر زمانی از چیزی خوشش بیاید تا مدت های طولانی از آن استفاده خواهد کرد. او در خصوص لباس ها نیز این قانون را دنبال می کند و می توان از علاقه ای که نسبت به بوت ها دارد نام برد. اغلب مواقع در مراسمی که حالت رسمی ندارد و کمی نیز دوستانه است از بوت استفاده می کند و در میان تنوع رنگی و مدل بوت ها ترجیح می دهد بوت های قهوه ای و مشکی چرمی را برای خود انتخاب کند که دارای طرح بسیار ساده ای هستند. در واقع می توان گفت این مدل از بوت ها در انتخاب های او اولویت دارند و بیشتر آن ها را مورد انتخاب قرار می دهد.

استفاده از عینک

یکی از مهمترین اکسسوری هایی که بیش از هر چیزی مورد توجه رایان قرار دارد عینک می باشد که بیشتر از عینک های ساخته برند Barton Perreira استفاده می کند. رایان گاسلینگ دارای عینک های متفاوتی است اما یکی از جذاب ترین عینک هایی که بیشتر مورد استفاده او قرار می گیرد عینک های ساده ای است که فریم آن ها به شکل D می باشد و حالت گربه ای دارد.

استفاده از کت چرم

استفاده از کت های چرمی همیشه موجب جذابیت استایل رایان بوده است و موجب می شود این هنرپیشه هالیوودی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار بگیرد. او از کت های چرمی در تمام مراسم هایی که دعوت می شود استفاده می کند و آن را به همراه شلوارهای جین و شلوارهایی که حالت رسمی دارند به تن می کند. اگر شما نیز به دنبال لباسی هستید که در مراسم های رسمی و غیر رسمی و دوستانه مورد استفاده قرار دهید و به وسیله آن جذاب نیز دیده شوید بهتر است یک کت چرم زیبا و با کیفیت برای خود تهیه کنید و ظاهری زیبا و جذاب را به وجود بیاورید.

رایان گاسلینگ به عنوان یک هنرپیشه باید نقش های متفاوتی را ایفا کند و لباس های متنوعی را به تن کند. گاهی پیش می آید که نوع لباس ها مطابق با سبک لبس پوشیدن او نیست اما در همان حال نیز لباس هایی را انتخاب می کند که با سلیقه و نظر او همسو باشد و بتواند ظاهر جذابی را برای خود به وجود بیاورد. رایان گاسلینگ در ترانه به ترانه لباس هایی غیر رسمی را به تن کر اما این لباس ها را به نحوی انتخاب کرد که جذابیت استایل او را به طور کامل حفظ نماید.

او در این فیلم از تیشرتی که دارای آستین بلندی است در کنار شلوار جین تیره و یک ژاکت آبی کلاه دار استفاده کرده است و ظاهری کاملا جذاب و اسپورت را برای خود به وجود آورده است. افرادی که تمایل به داشتن استایل اسپورت هستند می توانند از این ترکیب در مورد لباس های خود استفاده نمایند و شیک پوش و جذاب دیده شوند.

رایان گاسلینگ در فیلم جوخه گانگستر نیز توانست با نوع لباس هایی که می  چوشد استایل خود را جذاب نشان دهد. او در این فیلم یک پیراهن کلاسیک را در کنار شلواری که دارای پاچه های گشادی است استفاده کرد و توانست با انتخاب کلاهی مناسب شیک پوشی خود را حفظ نماید. شما نیز اگر به دنبال استایلی کلاسیک هستید می توانید از این تیپ او ایده گرفته و جذابیت ظاهری خود را ارتقا دهید.

نکاتی که مخصوص سبک لباس پوشیدن رایان است

ـ لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که هرگز از مد نخواهند افتاد به عنوان مثال می توانید از تی شرت های سفید و کت های چرم که به رنگ مشکی است استفاده کنید چرا که این مدل از لباس ها همیشه مد هستند و هرگز از مد نخواهند افتاد.

ـ ترجیحا به دنبال لباس هایی باشید که کاملا اندازه شما باشد و کیفیت بالایی نیز برای تولید آن ها به کار گرفته شده باشد.

ـ هنگام انتخاب لباس برای خود باید به نکات بسیار جزئی نیز اهمیت دهید و از کنار آن ها به سادگی رد نشوید. این جزئیات می تواند ظاهر شما را تکمیل کند و موجب جذاب تر دیده شدن استایل شما شود.

ـ در خصوص تیپ های اسپورت و غیر رسمی به سراغ رنگ های ساده بروید و در خصوص تیپ رسمی خود رنگ هایی را انتخاب کنید که کمی جسورانه هستند و می توانند در جذابیت استایل شما تاثیر بسزایی داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *