#


راه هایی برای بلند قد تر شدن

قد بلند
9 مارس 2017 بدون نظر 1141 بازدید

راه هایی برای بلند قد تر شدن

راه هایی برای بلند قد تر شدن

در این قسمت می خواهیم شما را با راه هایی آشنا کنیم که قد شما را بلند تر نشان دهید .

۱- شلوار :

سعی کنید شلواری رابپوشید که قد آن نه خیلی بلند باشد و نه خیلی کوتاه و ترجیحا رسمی باشد سعی کنید جلوی شلوار پارچه ای شما خط داشته باشد مانند خط اتو و سعی کنید شلوارهایی را خریداری کنید که خوش دوخت باشند.

۲- تی شرت :
ازتی شرت هایی که راه راه عمودی دارند استفاده کنید. لباس های یقه هفت بپوشید و سعی کنید هنگامی که پیراهن می پوشید دکمه آن را باز بگذارید.

۳- کت و ژاکت :
برای این که قد بلندشوید از کت های تک دکمه استفاده کنید کت هایی که حجیم و بزرگ تر از خودتان هستند را نپوشید زیرا نه تنها شما را بلند تر نشان نمی دهد بلکه باعث می شوند کوتاه تر هم به نظر بیایید.

۴- رنگ :
مهم ترین بخش لباس که به بلند تر شدن شما کمک می کند رنگ لباساست. سعی کنید از لباس های تک رنگ یا لباس هایی که تو یک گروه رنگی هستند استفاده کنید. زیرا هنگامی که قدرت رنگ ها به جای تفاوت خود رنگ ها به چشم بیاد، باعث می شود در آن زمان بلند تر به نظر بیاید. پس سعی کنید لباس هایی که طرح های عجیبی دارند را به افراد نیازمند بدهید یا جاهایی که برایتان مهم نیست بپوشید.

لباس مناسب افراد قد کوتاه :

پوشیدن یک سری لباس ها به افراد قد کوتاه توصیه نمی شود، زیرا باعث می شود قد کوتاه تر به نظر بیایید

۱- شلوار پاره نپوشید :

سعی کنید شلوارهایی که پاره هستند را نپوشید.به دنبال شلواری باشید که نه سوراخ باشد و نه بگ، شلوارهایی بپوشید که کشیده اند و شما را کشیده تر می کنند.

۲- لباس هایی که طرح زیادی دارند نپوشید :

افرادی که قدشان کوتاه است بهتر که لباس های طرح دار نپوشند زیرا از آنچه که هستند کوتاه تر نشان داده می شود. از تی شرت یا مانتویی لستفاده کنیدکه تک رنگ باشد. اگر از پوشیدن لباس های یکنواخت خسته شده اید می توانید از لباس هایی که طرح ریزدارند مانند خالخالی استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *