#


راهکارهای ایجاد هماهنگی بین کفش پاشنه کوتاه و لباس مجلسی

ست کردن کفش پاشنه کوتاه
18 سپتامبر 2017 بدون نظر 1337 بازدید

راهکارهای ایجاد هماهنگی بین کفش پاشنه کوتاه و لباس مجلسی

راهکارهای ایجاد هماهنگی بین کفش پاشنه کوتاه و لباس مجلسی

اکثر خانم ها به دلیل راحت بودن کفش های پاشنه کوتاه به سراغ آن ها رفته و این کفش ها را برای موقعیت های مختلف استفاده می کنند.
این کفش ها را به شیوه های گوناگونی می توان با کیف و کفش و حتی با انواع لباس های مجلسی هماهنگ کرد.
قصد ما دراین مقاله این است که چند راهکار ساده برای ایجاد هارمونی مناسب بین کفش های پاشنه کوتاه و لباس های مجلسی را ارائه کنیم.اگر تا انتهای مطلب با ما باشید خواهید دید که با رعایت وانجام چند نکته ساده شما می توانید در عین سادگی جذاب و زیبا به نظر برسید و علاوه براین می توانید کفش های پاشنه کوتاه خود را با سایر لباس های مجلسیتان ست کرده و از پوشیدن آنها لذت ببرید.

در ابتدای کار باید بدانید ایجاد هماهنگی بین کفش های پاشنه کوتاه و لباس مجلسی چندان آسان نیست ولی این بدان معنا نیست که غیر ممکن است. آن هنگام که شما از پوشیدن کفش های مجلسی پاشنه بلند در عذاب هستید ویا در زمان هایی که در یک میهمانی نقش میزبان برعهده شما بوده و شما موظفید تمام مدت در رفت و آمد بوده و از میهمانان پذیرایی کنید بهترین توصیه ای که می توان به شما کرد این است که حتما از کفش های پاشنه کوتاهی که راحت هستند استفاده کنید.

ست کردن کفش پاشنه کوتاه

ست کردن کفش پاشنه کوتاه

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که تیپ و استایل کلاسیک را دوست دارند بنابراین بهتر است از شلوار های بلندی که طرح دار هستند استفاده کرده و با کفش های پاشنه کوتاه خود بپوشید.
شما می توانید برای تکمیل کردن تیپ خود از لباسی یکدست و یا لایه به لایه استفاده کنید.
اگر کفش پاشنه کوتاهی که برای پوشیدن انتخاب کرده اید به رنگ مشکی است یک شلوار مشکی طرحدار می تواند ترکیب زیبایی با آن باشد، برای تکمیل تیپ تک خود می توانید از لباسی که رنگ مات دارد برای قسمت بالاتنه خود استفاده کنید.

اگر می خواهید از اکسسوری نیز استفاده کنید بهتر است به سراغ گردنبندی بروید که با همرنگ شلوارو کفش شما است. این کار باعث می شود که شما به یک استایل بینظیر و محشر دست پیدا کنید.
شما به صورت دیگری نیز می توانید کفش های پاشنه کئتاه خود را با لباستان ست کنید و آن این است که اگر قررار است به یک مجلس زنانه وخودمانی بروید بهترین کار پوشیدن یک دامن بلند و یا یک لباس ماکسی به همراه کفش پاشنه کوتاه است که باعث می شود شما هنگام رقص و حرکت به دلیل جنب و جوش زیاد زود خسته نشوید؛ اما باید به یاد داشته باشید که برای یان ترکیب به سراغ رنگ های ساده بروید چرا که این کار باعث می شود استایل شما شیک تر به نظر برسد.
در مورد آرایشی هم که برای چهره خود در نظر می گیرید بهترین کار این است که خیلی ساده باشد و موهای بافته شده می تواند بهترین گزینه برای این ترکیب ساده و بینظیر به حساب بیاید.

ست کردن کفش پاشنه کوتاه

ست کردن کفش پاشنه کوتاه

در مورد اکسسوری ها و جواهرات نیز باید ساده ترین آنها را انتخاب کنیدتا به استایل شما بیاید و حالت زننده پیدا نکند.
داشتن یک استایل فانتزی می تواند پیشنهاد ویژه ما به شما باشد تا در مراسمات فامیلی که در یک فضای باز همچون باغ برگزار می شود برای خود انتخاب کنید.
برای یک استایل فانتزی می توانید از یک شلوار بلند به همراه یک بلوز نیم تنه کمک بگیرید. البته توجه داشته باشید که شلوارتان باید هم رنگ کفش شما باشد تا هارمونی مناسبی بین آنها به وجود بیاید.

دقت در انتخاب یک عینک مناسب هم می تواند تاثیر بسزایی در ظاهر شما داشته باشد. هنگامی که یک استایل فانتزی را برای برمی گزینید باید به اکسسوری هایی که انتخاب می کنید نیز توجه داشته باشید.
دراین استایل اکسسوری ها بسیار چشمگیر می باشند به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ اکسسوری های فاتزی رفته و آنها را مورد استفاده قرار دهید.
مهمترین مواردی که برای ست کردن کفش های پاشنه کوتاه باید به خاطر داشته باشید این است که حتما از شلوارهای بلندی که هم رنگ کفش تان است استفاده کنید و سعی کنید اکسسوری های انتخابی تان نیز هم رنگ کفش تان باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *