#


راهکارهایی برای تمیز و سالم نگه داشتن کتانی های سفید

کتانی سفید
11 ژوئن 2017 بدون نظر 1117 بازدید

راهکارهایی برای تمیز و سالم نگه داشتن کتانی های سفید

راهکارهایی برای تمیز و سالم نگه داشتن کتانی های سفید

به یقین همه این را می دانیم که یکی از اساسی ترین چیزها برای انسانی مدرن در قرن ۲۱ داشتن کتانی سفید است . اما مطمئناً این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم این اکسسوری حساس را تمیز نگه داریم ؟ این مطلب برای پاسخ به تمام سوالات شما فراهم آمده است .

یک مزیت بزرگی که کتانی سفید دارد راحت و شیک بودن آن می باشد که موجب می گردد شما همه جا از محل کار گرفته تا بازدید از یک گالری در شب هم آن را بپوشید . تضاد رنگی که سفید با دیگر رنگ ها دارد باعث می شود تا تیپ و استایل شما جلوه ای زیبا به خود بگیرد . بنابراین اگر رنگ ها و الگوهای زیادی در کمد لباس های خود دارید و سردرگم هستید که آن ها را با چه رنگ کتانی ای ست کنید حتماً کتانی سفید خود را با آن بپوشید . تنها چیزی که باعث می شود تمام نگرانی های دنیا روی سر ما خراب شود بحث تمیز کردن کتانی های سفید است . حتی اگر جزو تمیزترین افراد روی زمین هم باشید کتانی های سفید به شدت زود چرک و کثیف می شوند .

راه های تمیز کردن کتانی سفید

  • پیش از آن که کتانی چرم خود را برای گردش یا بیرون رفتن از خانه با پا کنید حتماً کمی اسپری تمیز کننده روی آن بریزید و با یک فرچه ی مخصوص روی آن بکشید .
  • سطح بالایی کتانی سفید خود را به طور منظم با شانه یا فرچه تمیز کنید .

    کتانی سفید

    کتانی سفید

  • از اسپری جادویی که در آب کف می کند هم برای تمیز کردن چرک ها از کناره های کتانی استفاده کنید .
  • شستن نیز هرچند وقت یکبار برای تمیز بودن کتانی های سفید بسیار لازم می باشد .

روش های دیگری نیز برای تمیز کردن کتانی های سفید وجود دارد که بسیار راحت و آسان نیز می باشند . این کتانی ها که در فصل تابستان نیز یکی از اجزای جدا نشدنی شیک پوشی نیز هستند باید همیشه تمیز و سالم باشند . این روش می تواند کمک مؤثری به افرادی که در نگه داری از کتانی های سفید دچار مشکل هستند بکند .

نصف پیمانه سرکه را به همراه نصف پیمانه جوش شیرین داخل یک بطری ریخته و خوب مخلوط کنید . این یک ترکیب بی خطر است که خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ نیز دارد . پس از مخلوط کردن سرکه و جوش شیرین با دقت فراوان مواد را با مسواک روی کفش بکشید . برای اینکه بتوانید دوخت های سفید روی کفش را نیز خوب تمیز کنید از اسفنج یا یک پارچه نرم استفاده کنید . اجازه دهید مواد به مدت نیم ساعت روی کفش ها باقی بماند سپس آن را زیر شیر آب شسته و در هوای آزاد بگذارید تا خشک شوند .

روش دیگری که می توانید برای تمیز کردن کتانی های خود بکار ببرید به قرار زیر است :

یک لگن برداشته و آن را با آب گرم پر کنید . چند قطره پودر لباسشویی یا مایع ظرفشویی درون لگن بریزید . یک مسواک کهنه برداشته و درون مایع مخلوطی فرو ببرید و سپس کفش را با آن تمیز کنید . پس از آن هر زمانی که لازم شد دوباره مسواک را درون لگن و محلول خیس کنید . برای از بین بردن لکه های سرسخت تر مسواک را درون پودر لباسشویی خشک یا مایع ظرفشویی فرو برده و لکه ها را با حرکات دایره ای تمیز کنید .

با یک پارچه تمیز سطح کفش را تمیز کنید و هرگونه باقی مانده ی مایع و شوینده را از روی کفش پاک کنید و به یاد داشته باشید که از آب اضافی بر روی قیمت های چرمی زیاد استفاده نکنید چرا که باعث می شود کفش های شما زود خراب شود . مواد تمیز کننده را نیز با دقت فراوان از روی کفش پاک کنید چرا که باعث پوسیدگی بافت کفش خواهند شد در صورتی که خوب تمیز نشوند .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *