#


راز ظرافت زنانه در لباس زیر مناسب

لباس زیر
18 می 2017 بدون نظر 1133 بازدید

راز ظرافت زنانه در لباس زیر مناسب

راز ظرافت زنانه در لباس زیرمناسب

نحوه ی انتخاب صحیح در لباس زیر زنانه

همان گونه که پوشیدن لباسی مناسب ظاهری زیبا به شما می دهد پوشیدن لباس زیر هم همینطور است .اگر لباس فاخر به تن داشته باشید ولی لباس زیرتان مناسب نباشد ظاهرتان خوب دیده نخواهد شد . ما برای شما نکاتی را گرد هم آوردیم که با توجه به آن ها بهتر می توانید انتخاب کنید .

استفاده کردن از لباس زیرهایی که قابلیت انعطاف پذیری دارند و یا جنس دانتل دارند در زمره بهترین جنس و بافت برای لباس زیر مناسب ترین راه است .

مشخصات لباس زیر

اگر می خواهید لباس زیرتان را در طول روز استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که لباس زیرهایی بپوشید که جنس طبیعی داشته باشند ، سعی کنید از لباس زیرهایی که از جنس مواد ترکیبی مثل پلاستیک دارند دوری کرده و به سراغ آن ها نروید .از آن جا که شما می خواهید یک مدت طولانی در طول روز از این لباس زیر استفاده کنید موجب می شوند که احساس راحتی نداشته باشید . شما در انتخاب مدل های لباس زیری که می خواهید در طول روز استفاده کنید آزاد هستید تا بتوانید با راحتی و بدون اذیت شدن به کارهای عادی هر روزتان رسیدگی کنید .

مشخصات لباس زیری که برای رفتن به یک جشن می پوشید

لباس زیر

لباس زیر

برای زیباتر نشان دادن لباس دکلته ای که برای یک جشن می خواهید بپوشید بهتر است از لباس زیری با جنس دانتل استفاده کنید چرا که این جنس باعث جالب تر و بهتر دیده شدن بالاتنه شما خواهد شد .

برای پوشیدن لباسی که بالاتنه لختی دارد و بالاتنه شما نیز کوچک است بهترین کار استفاده از لباس زیرهایی است که مختص بالاتنه کوچک هستند . چون این لباس زیرها دارای لایه ها و پوشش های خاص هستند که باعث بزرگتر دیده شدن بالاتنه شما می شوند . استفاده از این لباس زیرها در پوشیدن لباس هایی که بالاتنه لختی دارند و اولین و بیشترین قسمتی که نشان می دهند همین بالاتنه است الزامی است .

چگونگی مراقبت از لباس زیر

بهتر است لباس زیرتان را با دست بشویید ولی اگر با ماشین این کار را انجام می دهید برنامه شست و شو را روی حالت شست وشوی لباس های حساس قرار دهید چرا که اگر برنامه و دمای بالاتری راانتخاب کنید باعث آسیب دیدن بافت لباس تان شده و آن را زود از بین می برد .

انسان همیشه سعی دارد برای اینکه تمیز و مرتب به نظر برسد ظاهری آراسته داشته و لباس های مرتب و تمیزی بپوشد اما اعتقاد متخصصان پوست بر این است که لباس زیر هم به همان اندازه برای سلامت و بهداشت تأثیر دارد . از آن جا که لباس های زیر با پوست ما تماس بیشتری دارند رسیدگی نکردن درست به آن ها باعث بروز انواع حساسیت ها و عفونت های قارچی می شود .

در جوامع توسعه یافته و پیشرفته استانداردهای خاصی برای تولید لباس زیر اندیشیده شده که تولید کنندگان رعایت می کنند . بهترین الیاف را برای پارچه های لباس زیر تهیه کرده و با مواد کاملاً بهداشتی و استاندارد رنگ و کار را تکمیل می کنند . قیمت این لباس زیرها معمولاً کمی بالاتر از سایر لباس زیرها است . بهترین جنس و بافت لباس زیر معمولاً لباس زیرهای با جنس دانتل و یا آن هایی که خاصیت انعطاف پذیری دارند هستند . برای افرادی که با این جنس لباس زیر راحت نیستند پیشنهاد ما استفاده از لباس زیرهایی با جنس نخی است که حساسیت پوستی کمتری ایجاد می کنند .

از جمله کالاهای مصرفی که باید زود به زود عوض شود لباس زیر است . شما بایدلباس زیر زیادی داشته باشید و زود به زود آن را عوض کنید . زیاد داشتن لباس زیر موجب می شود شما به راحتی آن ها را عوض کنید و راحت تر نیز دور بیندازید . بسیاری از افراد با ذهنیت اینکه لباس زیرشان در معرض دید دیگران قرار ندارد آن ها را به بدترین شکل ممکن نگه می دارند . باید توجه داشته باشید شما خیلی محترم هستید پس لباس زیرتان هم باید در شأن شما باشد . هر چند وقت یکبار لباس زیرهای خود را بجوشانید تا آلودگی های آن از بین برود . همچنی شما می توانید برای اینکه میکروب های لباس زیرتان از بین برود پس از شست وشو و قبل از پوشیدن آن ها را اتو کنید .

لباس زیر بدون باکتری و قارچ

لباس زیر

لباس زیر

به یاد داشته باشید که شما باید هر روز لباس زیرتان را عوض کنید و نباید منتظر بمانید تا وقتی که به حمام می روید آن ها را تعویض کنید ، چرا که در صورت عوض نکردن هر روزه به انواع قارچ های پوستی و خارش و حساسیت دچار می گردید . محیط های گرم و مرطوب جای بسیار خوبی برای رشد انواع قارچ ها است .

بهترین کاری که می توانید برای کاهش ابتلا به قارچ های پوستی انجام دهید استفاده از محلول های ضد عفونی کننده ویژه بانوان و آقایان است . همیشه پس از استفاده از آب با دستمال کاغذی مرغوب خود را خشک کنید تا رطوبت محیط نیز کاسته شود . نکته ی دیگر که باید رعایت شود شست وشوی جداگانه لباس های زیر زنانه و مردانه است و در صورت امکان باید از نور مستقیم خورشید برای خشک کردن و از بین بردن هر چه بیشتر میکروب ها استفاده کنید .

دور لباس زیر نایلونی را خط بکشید

استفاده از لباس های زیر نایلونی به خاطر ایجاد تعریق زیاد احتمال ابتلا به قارچ پوستی را زیاد می کند . لکه هایی که به دلیل قارچ به وجود می آیند قهوه ای روشن بوده و به قطر حدودی ۲ یا ۳ سانتی متر هستند و حالت پوسته دهی نیز دارند که در اطفال و نوجوانان احتمال شیوع بیشتری دارند .

درمان این بیماری که از طریق نمونه برداری از سطح پوست و بررسی آن به وسیله میکروسکوپ تشخیص داده می شود به وسیله استفاده از شامپوها و داروهای پوستی و موضعی ضد قارچ نیز برای درمان آن استفاده می کنند .

اهمیت اندازه لباس زیر

لباس زیهای تنگ موجب تخت تأثیر قرار گرفتن عروق پوست شده و گردش خون صحیح در قسمت هایی را مختل می کنند به خصوص اگر در قسمت لگن ، سینه و حلقه آستین ها لباس تنگ باشند .

اختلال در جریان خون باعث کوفتگی و خستگی می شود و گاهی اوقات این تنگی به اندازه ای شدید است که باعث کبودی پوست نیز میگردد . از دیگر مشکلات تنگی لباس مشکلات گوارشی است به این صورت که لباس تنگ از حرکات کرم گونه (دودی) دستگاه گوارش جلوگیری کرده و باعث جمع شدن گاز در معده و نفخ شکم می گردد که به طور معمول با درد شکم همراه است .

یکی دیگر از مشکلاتی که به وسیله پوشیدن لباس زیر تنگ و بدون تبادل هوا ممکن است به وجود بیاید افزایش احتمال ابتلا به عفونت مثانه در زنان است .

بروز کهیر فشاری که در اثر فشار موضعی بر بدن به وسیله پوشیدن لباس های تنگ است یکی دیگر از عوارض پوشیدن اینگونه لباس زیر است .

زمانی که می خواهید لباس ورزشی و یا لباس زیر بخرید توجه داشته باشید که جنس این لباس ها به گونه ای باشد که بدن کمترین واکنش حساسیتی را نسبت به آن ها داشته باشد و ترجیحاً از جنس نخی و یا کتان تولید شده باشند . سراغ لباس زیرهای نایلونی نروید و اگر هم از آن ها خووشتان آمده دقت کنید که لایه داخل آن ها از چه جنسی است . سعی کنید از فروشگاه  های معتبر و یا کارگاه های تولیدی که محصولاتشان مورد تأیید وزارت بهداشت است خرید کرده و استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *