#


دیوید گندی و راز خوشتیپی از زبان او

دیوید گندی
17 اکتبر 2017 بدون نظر 1723 بازدید

دیوید گندی و راز خوشتیپی از زبان او

دیوید گندی و راز خوشتیپی از زبان او

طی سال های اخیر افراد مشهور بسیاری بودند که به عنوان اسطوره در دنیای مد نام گرفتند و دیوید گندی یکی از این افراد می باشد. دیوید گندی در سال ۲۰۰۷ میلادی کمپینی با برند دولچه اند گابانا راه انداخت که برای علاقه مندان به دنیای مد تبدیل به یک خاطره فراموش نشدنی شده است.

در سال ۲۰۱۵ بود که دیوید گندی به عنوان یکی از بهترین مدل های خیابانی معرفی شد. دیوید گندی بریتانیایی یکی از مدل های معروفی است که به زندگی وسبک لاکچری علاقه وافری دارد ولی با استایل و فیزیک بدنی خود توانسته نظر کمپانی های بسیاری را که در عرصه مد و فشن فعالیت می کنند را به خود جلب کند. دیوید گندی برای خوشتیپی رازهایی دارد که طی این مقاله قصد داریم آنها را با شما در میان بگذاریم تا اگر علاقه مند به استایل جذاب او هستید بتوانید به تبعیت از این راز و رمزها به خوشتیپی و شیک پوشی دست پیدا کنید.

دیوید گندی

دیوید گندی

بیوگرافی دیوید گندی مدل بریتانیایی

دیوید گندی متولد انگلستان بوده و در خانواده ای به دنیا آمد که جزو طبقه کارگر محسوب می شدند. پدرو مادر دیوید گندی یک کمپانی حمل و نقل کوچک را به راه انداخته بودند. دیوید گندگی در سال های نوجوانی خود علاقه بسیاری به جراحی دامپزشکی داشت ولی چون در دوران مدرسه نتوانسته بود نمرات بالایی کسب کند نتوانست به سراغ رشته مورد علاقه خود برود. زمانی که وارد دانشگاه شد همزمان با مجله اتو اکسپرس همکاری می کرد و جدیدترین مدل های جگوار و پورشه را مورد تست و بررسی قرار می داد.

پیش از اینکه دیوید گندی بتواند از رشته تحصیلی مالتی مدیا و بازاریابی در دانشگاه فارغ التحصیل شود فردی که با او هم خانه بود بی خبر از خود دیوید نام او را در یک مسابقه مدلینگ ثبت کرده بود. این اتفاق در ژوئن سال ۲۰۰۱ میلادی و در سن بیست و یک سالگی دیوید گندی روی داد که دیوید توانسته بود در آن مسابقه برنده شود.

دیوید گندی

دیوید گندی

سالهای اولی که دیوید گندی واردحرفه مدلینگ شده بود توانست با برندهای معروف و معتبری همچون زارا، و اچ اند ام و کارولینا هررا و برندهای دیگری همچون هوگو همکاری داشته باشد.
دیوید گندی از سال ۲۰۱۱ بود که برای مجله ووگ در زمینه های مختلفی همچون اتومبیل و مد و چندین مورد دیگر شروع به مطلب نویسی کرد. در سال ۲۰۰۹ میلادی بود که دیوید گندی به عنوان سومین مرد موفق جهان پس از مت گوردون و شان اپرای از سوی مجله فوربز انتخاب شد در صورتی که یک سال پیش از آن در مجله گلمور که یک مجله اسپانیایی بود به عنوان خوش قیافه ترین مدل مرد معرفی شده بود.

آن زمان که دیوید گندی به عنوان مدلینگ وارد دنیای مد و فشن شده بود اکثر طراحان از افراد لاغر برای تبلیغ و معرفی کارهای خود استفاده می کردند ولی طراحان مشهوری همچون دولچه اند گابانا از دیوید گندی که دارای ۱۸۹ سانتی متر قد بود و عضلانی دیده میشد دعوت کردند تا در کمپین تبلیغاتی عطر لایت بلو که در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شده بود به عنوان مدل فعالیت کند و از او به عنوان چهره تبلیغاتی محصول خود استفاده کردند.

تصویر تبلیغاتی ای که در آن تبلیغات از گندی دیده شد به یک نماد مردانگی بی همتا تبدیل شده و موجب شد گندی سبکی را که در ۱۵ سال اخیر برای خود داشته را شکل بدهد. در مورد استایل دیوید گندی باید بگوئیم اوبیشتر کت و شلوارهای گران قیمت و لاکچری را که به وسیله خیاطان معروف دوخته شده برای پوشیدن انتخاب می کند و اکثرا با این سبک لباس در همه جا حاضر شده اما با اطمینان می توان گفت که او در هر سبک لباس پوشیدنی خوشتیپ و جذاب دیده می شود و به همین دلیل از هر سبکی لباس هایی را برای خود دارد و در واقع تمام سبک ها برازنده او هستند.

دیوید گندی بیان کرده برای اینکه بتواند اندام خود را خوش فرم نگه دارد باید تمرین های سختی را انجام دهد تا بتواند در کمپین های تبلیغاتی که دولچه اند گابانا برگزار می کند با بهترین فرم بدنی ظاهر شود که البته از نظرش این کار چندان ساده و آسان هم نیست.
گندی اعتقاد دارد زمانی که سن فرد بالا می رود بدن او در مقابل تمرین های ورزشی خیلی دیر پاسخ می دهد و باید تمرین های مستمر و سختی را دنبال کرد تا بتوان به یک اندام متناسب و ایده آل دست پیدا کرد.

دیوید گندی

دیوید گندی

سبک لباس پوشیدن و رنگ مورد علاقه گندی

ـ توجه به خاکستری بیش از هر رنگ دیگری

دیوید گندی در میان تمام رنگ هایی که وجود دارد بیشتر به رنگ خاکستری علاقه نشان داده و در مورد اکثر کت و شلوارهایی که می پوشد این رنگ را انتخاب می کند. شما نیز می توانید همچون مدلینگ معروف بریتانیایی رنگ خاکستری را در میان کمد لباس های خود داشته و همچون او شیک و خوش تیپ دیده شوید.

ـ لزوم حضور کت چهار خونه در بین لباس های گندی

یکی دیگر از مواردی که دیوید گندی به آن علاقه نشان می دهد استفاده از پارچه هایی است که دارای طرح چهارخانه هستند. در چندین مراسم دیده شده که دیوید گندی از این کت ها استفاده کرده است. در مورد کت های چهار خانه نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن هم رنگ این مدل از کت ها می باشد. بهترین رنگ برای این کت ها رنگ آبی و خاکستری می باشد چرا که نمایش طرح بر روی این رنگ از کت های چهارخانه خیلی بیشتر و بهتر از رنگ های دیگر است. این کت ها می توانند جذابیت اندام شما را بیشتر نشان دهند و موجب خوش تیپی شما باشند.

ـ داشتن تیپ اسپرت

با وجود اینکه دیوید گندی اکثرا از کت و شلوار استفاده می کند اما زمانی هم که از تیپ اسپرت برای خود استفاده می کند فوق العاده و بینظیر دیده می شود. هنگامی که از یک تیشرت به همراه ساس بند و بوت استفاده می کند و کار استایل خود را با پوشیدن یک کت اسپرت تکمیل می کند به عنوان یکی از شیک پوش ترین و خوشتیپ ترین مردانی تبدیل می شود که تا کنون وجود داشته است.

دیوید گندی

دیوید گندی

برای اینکه بتوانید در تیپ ظاهری خود همچون دیوید گندی لباس بپوشید می توانید از کلاه هایی که او استفاده می کند برای خود انتخاب کرده و استایلی همچون او داشته باشید. با خیال راحت می توانید از کلاه های تخت و یا شاپو استفاده کرده و خوش تیپ باشید ئ این را بدانید که در انتخاب طرح و رنگ آن ها دست شما باز است و می توانید با یک کت و شلوار سه دکمه که اندازه هیکلتان است و یک کلاه شاپو استایل فوق العاده ای داشته باشید.

برای داشتن استایل دوستانه و کمی غیر رسمی می توانید از کلاه های تخت به همراه یک کت جیر استفاده کنید که قطعا ظاهر شما را بینظیر خواهند کرد. اغلب مردان دوست دارند به سراغ استایل های انگلیسی بروند چرا که این استایل علاوه بر اینکه یک استایل کلاسیک است بلکه باعث می شود وقار و متانت مردان بیشتر دیده شود

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *