#


دنیل رادکلیف و رازهای استایل جذاب او

استایل جذاب
9 اکتبر 2017 بدون نظر 1785 بازدید

دنیل رادکلیف و رازهای استایل جذاب او

دنیل رادکلیف و رازهای استایل جذاب او

احتمالاً افراد بسیاری هستند که مجموعه فیلم های هری پاتر را دیده اند و با دنیل رادکلیف که بازیگر نقش اصلی یا همان هری پاتر بود آشنا هستند. دنیل رادکلیف یک بازیگر انگلیسی است که علاوه بر لهجه شیرینی که دارد همیشه سعی کرده استایل جذابی نیز داشته باشد. باوجود قد ۱۶۵ سانتی متری که این بازیگر انگلیسی تبار دارد ولی همیشه به گونه ای لباس پوشیده که بسیار مورد توجه رسانه ها و طرفداران خود قرار گرفته است.

دنیل رادکلیف رازهایی برای استایل خود داشته که می خواهیم آن ها را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید همچون او استایل جذاب و شیکی داشته باشید.

۱ـ رعایت قانون تک رنگی

دنیل رادکلیف نشان داد که برای داشتن یک استایل مجلسی جذاب و زیبا باید به سراغ لباس هایی رفت که سرتا پا یکرنگ باشند. اگر قصد دارید به یک مجلس مهم بروید حتما یک رنگ جذاب همچون طوسی و یا سرمه ای و یا مشکی را انتخاب کرده و تمام لباس های خود را به این رنگ بپوشید. اگر کت و شلوار شما مشکی است حتماً پیراهن و کفش مشکی را برای ست کردن با آن انتخاب کنید تااستایل فوق العاده ای را داشته باشید.

استایل جذاب

استایل جذاب

۲ـ پوشیدن رنگ های طبیعی

برای اینکه بتوانید انتخاب خوب ومناسبی داشته باشید بهتر است رنگ های طبیعی که به روشنی هم میزند را برگزینید. دنیل رادکلیف برای بسیاری از مراسمات رسمی و غیر رسمی لباس هایی را می پوشد که رگه هایی از رنگ های روشن و طبیعی دارند. رنگ های خاکستری، قهوه ای و سفید و رنگ خاکی رنگ هایی هستند که این هنرپیشه انگلیسی در سالهای اخیر بسیار از آن ها استفاده کرده و در مراسم های بسیاری حضور پیدا کرده است. شما نیز همچون دنیل رادکلیف می توانید از این رنگ ها در مورد لباس های خود استفاده کنید و ظاهری شیک و آراسته داشته باشید.

۳ـ لزومی ندارد همیشه کراوات بزنید

گاهی باید برای رفتن به یک مجلس رسمی که کلی مرد خوش پوش در آن حضور دارند مانند دنیل رادکلیف عمل کرد و به جای فکرکردن و کلی وقت گذاشتن برای انتخاب یک کراوات یا پاپیون مناسب بهتر است کلاً بیخیال بستن کراوات شد و استایلی جذاب را بدون داشتن کراوات و یا پاپیون به وجود آورد. هنرمند انگلیسی تبار در بسیاری از مراسم هایی که دعوت می شود برای کت و شلوار خود از هیچ کراواتی استفاده نمی کند ولی با این حال بسیار جذاب و شیک پوش هم دیده می شود.

استایل جذاب

استایل جذاب

۴ـ کت و شلوار و پیراهن مناسب قد خود بپوشید

افرادی که قد کوتاهی دارند و به زور به ۱۷۰ سانتی متر می رسند باید به سراغ لباس هایی بروند که اندازه اندام شان باشد. این افراد با پوشیدن لباس هایی که اندازه تنشان نیست موجب می شوند که قدشان بیش از اندازه کوتاه و نافرم دیده شود. برای اینکه همچون دنیل رادکلیف بتوانید یک خط عمودی ساخته و استایل بهتری را از خود نشان دهید باید حتما لباس هایی که کاملاً فیت و اندازه تنتان است را انتخاب کنید.

دنیل رادکلیف با رعایت این قوانین ساده در پوشش خود توانسته یک استایل شیک و جذاب را برای خود داشته باشد و در میان جمع بیشمار هنرمندان هالیوودی به عنوان یک چهره شیک پوش دیده شود. شما نیز می توانید با پیروی از این قوانین ساده او یک استایل زیبا و خارق العاده را برای خود ساخته و از آن لذت ببرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *