#


دنیای مد و تاثیر آن در زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا

23 دسامبر 2017 بدون نظر 1467 بازدید

دنیای مد و تاثیر آن در زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا

دنیای مد و تاثیر آن در زندگی خاندان سلطنتی بریتانیا

افراد بسیار مشهوری در جهان هستند که از قوانین مد در زندگی و استایل خود استفاده می کنند که خاندان سلطنتی بریتانیا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این خاندان افراد بسیاری همچون کیت میدلتون از قوانینی که در دنیای مد وجود دارد پیروی می کنند به همین دلیل اعضا جدیدی هم که وارد این خاندان می شوند باید به این قوانین پایبند باشند.

مگان مارکل نیز یکی از افرادی است که به تازگی وارد این خاندان شده و می بایست کلیه قوانینی که مربوط به مد است را به خوبی رعایت کند. کلیه زنانی که در این خاندان حضور دارند از قوانینی که در دنیای مد وجود دارد پیروی می کنند. در این مطلب چند مورد از قوانینی را که توسط زنان این خاندان رعایت می شود را ذکر کرده ایم که شما نیز می توانید آن ها را در استایل و زندگی خود به کار بگیرید.

استفاده از آرایشی کاملا طبیعی در ظاهر خود

تمام زنان این خاندان لباس هایی را که دارای رنگ شاد است به تن می کنند و رنگ لباس های آن ها بسیار متنوع می باشد. آرایشی که متناسب با لباس هایشان انتخاب می کنند باید تا حد امکان حالت طبیعی را داشته باشد. اگر بخواهیم در این زمینه مثالی را ذکر کنیم باید به رنگ رژ گونه و رژ لب و سایه ای که برای خود استفاده می کنند اشاره کنیم که همیشه باید از رنگ های طبیعی استفاده نمایند و حالت اعتدالی را در این موارد برای خود در نظر می گیرند. استفاده از مواد طبیعی باعث می شود تا چهره زنان این خاندان به شکل زیبایی طبیعی بودن خود را نشان دهد.

داشتن موی مرتب به صورت مداوم

یکی از اصلی ترین قوانینی که مربوط به دنیای مد است و زنان خاندان سلطنتی بریتانیا به خوبی آن را رعایت می کنند موی آن ها می باشد که همیشه حالت مرتب و تمیزی را دارد. زنان این خاندان موهای خود را همیشه مرتب نگاه می دارند و این نظم و زیبایی موهای آن ها حتی در مدل موهای دم اسبی آن ها نیز دیده می شود.

شما نیز اگر بخواهید همچون زنانی که در خانواده سلطنتی حضور دارند زیبا و جذاب دیده شوید بهتر است همیشه موهای خود را به صورت منظم و مرتب نگه دارید. این خاندان هرگز موهای خود را به صورت خیلی بلند نگاه نمی دارند و یکی از مهمترین قوانینی که در دنیای مد به وسیله این افراد رعایت می شود قد موهای آن ها می باشد. زنان خاندان سلطنتی بریتانیا موهای خود را اکثراً به صورت کوتاه نگه می دارند چرا که رسیدگی به این مدل از موها راحت تر از موهای بلند می باشد.

داشتن ناخن هایی بدون لاک

مسلما تا به حال کیت میدلتون را بسیار دیده اید و به ناخن های او نیز دقت بسیاری داشته اید. ناخن های این شاهزاده سلطنتی هیچ گونه لاکی نداشته و همیشه به رنگ طبیعی خود دیده می شود. یکی دیگر از قوانین مهمی که در این خانواده باید رعایت شود داشتن ناخن هایی بدون لاک است که می بایست همیشه به رنگ طبیعی خود دیده شود. زنانی که دراین خاندان حضور دارند در مورد ناخن های خود یا از هیچ لاکی استفاده نمی کنند و یا اینکه به جای استفاده از لاک های رنگی به سراغ لاک های بی رنگ می روند.

در این میان مگان مارکل که یک فرد تازه وارد به این خاندان است باید از این قانون نیز طبعیت نموده و با مانیکورهای مختلفی که در خصوص ناخن های خود داشته است برای همیشه خداحافظی کرده و به داشتن ناخن هایی ساده با رنگ طبیعی عادت نماید.

استفاده از لاک رنگی به رنگ صورتی کمرنگ

خاندان سلطنتی بریتانیا اگر قرار باشد لاکی را مورد تائید و استفاده خود قرار دهند آن رنگ صورتی می باشد که بسیار کم رنگ است. ملکه بریتانیا تنها این رنگ از لاک ها را می پسندد و آن را در برخی از مراسم های مهم مورد استفاده قرار داده است. علاقه ای که از سوی ملکه در خصوص این لاک دیده شده موجب گردیده تا دیگر زنان این خاندان نیز بتوانند از این رنگ لاک بر روی ناخن های خود استفاده نمایند.

رعایت فرم و اندازه مناسب برای ناخن ها

یکی دیگر از مواردی که باید از سوی خاندان سلطنتی رعایت شود فرم ناخن های زنان می باشد که پس از لاک به عنوان مهمترین مساله شناخته می شود. ناخن هایی که زنان این خاندان دارندهمیشه باید مرتب بوده و سوهان زده باشند و اندازه آن ها نیز در حد متوسطی باشد تا هیچ گونه اذیتی برای خانم های این خانواده نداشته باشد. اگر زنان این خاندان ناخن های مرتبی نداشته باشند اجازه خروج از قصر به آن ها داده نمی شود و همین مساله موجب شده تا همیشه ناخن های مرتبی را داشته باشند.

استفاده از کلاه در مراسمات رسمی

یکی دیگر از قوانین مربوط به مد که در خاندان سلطنتی به آن توجه ویژه ای می شود به سر گذاشتن کلاه در کلیه مراسم های رسمی می باشد. زمانی که از کلاه استفاده می کنند در اصل یک حالت کاملا رسمی برای استایل خود به وجود می آورند که برای نشان دادن سبک کلاسیک بسیار کارآمد می باشد.

لباس مشکی برای سفرهای خاندان

خانواده سلطنتی بریتانیا قوانین عجیب بسیار زیادی دارد اما در این بین پوشیدن لباس مشکی در سفر یکی از عجیب ترین آن ها می باشد. زنان این خاندان باید همیشه در سفرهای خود یک لباس یکدست مشکی را با خود همراه کنند تا اگر در این سفر مرگ را اتفاقی در نزدیکی خود احساس کردند آن را به تن کنند. این مساله نیز باید از سوی تازه واردان به این خانواده رعایت شود و عدم رعایت آن عواقب جالبی را در پی نخواهد داشت.

زمان گذاشتن تاج بر سر بعد از ساعت۶ عصر

خانم های متاهلی که در خاندان سلطنتی حضور دارند اجازه گذاشتن تاج بر سر خود را دارند و زاویه ای که برای قرار دادن تاج بر سر خود باید رعایت کنند زاویه۴۵ درجه می باشد که موجب می شود تاج درست در مرکز سر آن ها قرار بگیرد. به جز این مساله خانم های متاهل این خانواده در مراسمی که در فضای باز برگزار می گردد پس از ساعت۶ عصر اجازه برداشتن کلاه و گذاشتن تاج را بر سر خود دارند و پیش از این ساعت اجازه برداشتن کلاه به آن ها داده نخواهد شد.

استفاده از لباسی که قفسه سینه را می پوشاند

یکی دیگر از قوانین مد مهمی که در این خاندان رعایت می شود استفاده از لباس هایی است که می تواند به راحتی قفسه سینه خانم ها را بپوشاند. لباس های زنان این خاندان کاملا پوشیده می باشد و اگر به صورت اتفاقی لباسی با یقه باز پوشیده باشند حتما از یک شال استفاده کرده و روی قفسه سینه خود را پوشش می دهند تا از این قانون مهم نیز پیروی کرده باشند.

عدم استفاده از لباس های پوست

خاندان سلطنتی بریتانیا قوانین و مقررات خاصی را برای خود وضع کرده اند که یکی از این مقررات عدم استفاده از لباس های گران قیمت است. اعضای این خاندان هرگز نباید از لباس های پوست برای خود استفاده نموده و در مجامع عمومی با این قبیل لباس ها حاضر شوند. آن ها تنها در مراسم ها و مناسبت هایی که بسیار خاص است اجازه پوشیدن لباس های لوکس را دارند.

ملکه الیزابت زمانی که قصد دیدار از روس را داشت یک لباسی که از پوست بود را پوشید اما باید عنوان کنیم این افراد می توانند از پالتوهای پوست در مراسم های خاص استفاده نمایند اما حق استفاده از کلاه هایی با این خصوصیت را هرگز ندارند و کلیه زنان این خاندان باید این قانون را نیز رعایت نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *