#


خانم ها چه لباس هایی را نباید در مراسم عروسی بپوشند

مراسم
16 جولای 2018 بدون نظر 2007 بازدید

خانم ها چه لباس هایی را نباید در مراسم عروسی بپوشند

خانم ها چه لباس هایی را نباید در مراسم عروسی بپوشند

به همان اندازه که دانستن اینکه چه لباسی برای مراسم عروسی مناسب است اهمیت دارد ، به همان اندازه نیز لباس هایی که نباید بپوشید هم از اهمیت بالایی برخوردار است. جشن مراسم عروسی یکی از مراسماتی است که باید برای ظاهرتان سنگ تمام بگذارید.

با توجه به این که هر فردی سلیقه منحصر به فرد خود را دارد ولی بعضی از لباس ها و اکسسوری ها وجود دارند که نباید آن ها را در چنین مراسماتی به تن کنید. اگر به دنبال این هستید که بدانید این لباس ها کدام است پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.

۱-لباس سفید

عروس خانم ها طبق سنتی که وجود دارد از لباس سفید استفاده می کنند ولی آیا این رنگ لباس برای مهمانان مناسب است؟ با توجه به این که در روز مراسم عروسی تمام توجهات به سمت عروس جذب می شود، توصیه می کنیم که میهمانان از رنگ سفید برای لباس های خود استفاده نکنند.

فقط در شرایطی می توانید از رنگ سفید برای لباس تان استفاده کنید که عروس از شما خواسته باشد. در غیر این صورت از پوشیدن هر نوع لباس سفیدی که شبیه به لباس عروس است خودداری کنید.

۲-جین

با توجه به این که لباس جین همیشه جذاب و روی مد است ولی باید این را بدانید که از این نوع لباس باید برای چه میهمانی استفاده کنید. به طور مثال لباس های جین برای مراسماتی مانند مراسم عروسی مناسب نیستند. پوشیدن لباس جین، چه دامن، چه شلوار و چه جامپ سوئیت باعث می شود که شما ظاهری اسپرت و غیر رسمی داشته باشید. پس بهتر است برای رفتن به مراسم عروسی از یک لباس رسمی تر استفاده کنید.

۳-تاج

ممکن است که شما به اکسسوری های مویی مانند تاج سر علاقه داشته باشید و به این فکر کنید که با آن نسبت به زمان های دیگر جذاب تر خواهید شد. ولی باید این را بدانید که این اکسسوری برای مراسماتی مانند مراسم عروسی به هیچ عنوان مناسب نیست. تنها کسی باید که در این مراسم از تاج سراستفاده کند و در مقایسه با دیگران متفاوت تر باشد عروس است.

۴-طرح های فانتزی

ممکن است برخی از لباس هایی که دارای طرح های فانتزی و یا عجیب غریب هستند مانند طرح حیوانات، میوه ها و یا رنگ های نئون برای شما جذابیت داشته باشد ولی برای مراسمات رسمی مانند مراسم عروسی مناسب نیستند.

لذا در صورتی که به دنبال لباسی طرح دار و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم که از رنگ های ملایم تر و طرح های عادی تر استفاده کنید. درصورتی که این کار را انجام ندهید تمام افراد دوروبرتان با تعجب به شما نگاه می کنند.

۵-سرتا پا مشکی

مراسم عروسی ، مراسم عزا نیست که بخواهید تمام لباس های خود را به رنگی مشکی انتخاب کنید. با این که پوشیدن لباس مشکی شیک و جذاب است ولی توصیه می شود که اکسسوری های خود را رنگی انتخاب کنید تا ظاهر شما از حالت کسل و خفه کننده در آید.

۶-پیراهن خیلی کوتاه

گرچه پیراهن های کوتاه از جذابیت خاصی برخوردار هستند ولی برای مراسم عروسی مناسب نیستند. لباسی که برای این مراسم انتخاب می کنید باید رسمی باشد، به همین دلیل باید به قد پیراهن خود توجه کنید.

پیشنهاد می شود پیراهن هایی که برای عروسی انتخاب می کنید قدشان بلند باشند. در این شرایط علاوه بر شیک بودن و رسمی بودن ظاهر شما، در طول مراسم نیز بسیار راحت خواهید بود و لزومی ندارد که با هر حرکتی پیراهن خود را پایین بکشید.

۷-لباس های خیلی باز

مراسم عروسی برای عروس و داماد یک روز خاص به حساب می آید، به همین ترتیب باید تمام توجه ها به سوی آن ها باشد. لباس هایی که باز هستند همچون سایر لباس هایی که جلب توجه می کنند، برای مراسم عروسی مناسب نیستند.

علاوه بر این مراسم عروسی یک مجلس بزرگ خانوادگی محسوب می شود و افراد با هر سنی ممکن است در آن حضور داشته باشند، به همین دلیل پیشنهاد می شود که لباس رسمی تر و پوشیده تر به تن کنید.

۸-افراط در زیورآلات

با این که زیور آلات می تواند ظاهر افراد را کامل کند ولی زیاده روی در آن باعث می شود که نتیجه برعکس داشته باشد. به همین دلیل بهتر است که آن ها را ساده و به اندازه استفاده کنید. اکسسوری هایی که خیلی بزرگ و رنگی هستند برای مراسماتی مانند عروسی گزینه مناسبی نخواهند بود.

۹-لباس پفی

در صورتی که در کمد خود لباس پفی دارید، به شما پیشنهاد می شود که آن را در مراسم عروسی به تن نکنید. در اصل این نوع لباس ها برای زمان هایی است که بخواهید در جمعی بدرخشید. با توجه به این که در مراسم عروسی باید تمام توجهات به سمت عروس جذب شود، بنابر این تنها او باید از این نوع لباس به تن کند.

۱۰-کیف بزرگ

از جمله مزایای کیف بزرگ این است که می توانید تمام وسایلی که می خواهید مانند عینک دودی، کیف پول، تلفن همراه و… را درون آن بگذارید. ولی این را بدانید که این نوع کیف ها برای مراسم های رسمی مناسب نیستند. بنابراین این را به یاد داشته باشید که لوازمی که ضروری نیستند را به مراسم عروسی نیاورید. به جای آن می توانید از یک کیف کوچک و جمع و جور که با استایل شما هماهنگ است، استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *