#


جیمز باند و راز استایل شیک و جذاب او

جیمز باند
18 نوامبر 2017 يك نظر 1641 بازدید

جیمز باند و راز استایل شیک و جذاب او

جیمز باند و راز استایل شیک و جذاب او

در سال۱۹۵۲ میلادی فیلم سینمایی بر روی پرده سینما به نمایش درآمد که شخصیت اصلی این فیلم جاسوسی به نام جیمز باند بود. از آن سال ها افراد بسیاری هستند که او را به دلیل داشتن فیزیک بدنی مناسب، مهارت های بسیار برای جنگ تن به تن و رودر رو و موارد بسیار دیگری می شناسند. جیمز باند دارای چهره ای ویژه می باشد و مهمترین نکته در ظاهر او استایل جذابی است که با لباس پوشیدن مناسب به دست آورده است. در این مقاله قصد داریم رازهای استایل جذاب او را دانسته و با آن ها آشنا شویم تا علاقه مندان به این شخصیت سینمایی بتوانند همچون او لباس پوشیده و استایل خوبی را برای خود درست کنند.

چکیده ای در مورد جیمز باند

همانگونه که همگی می دانید چیمز باند نام یکی از شخصیت های جاسوسی بسیار متبحر است که در سال۱۹۵۲ میلادی به وسیله یان فلمینگ انگلیسی نوشته شده است. پس از این سال در مورد جیمز باند دوازده رمان نوشته شده و دو داستان کوتاه به همراه چند فیلم سینمایی از او خلق گردیده است که باعث شده جیمز باند بیش از پیش در بین افراد به شهرت دست پیدا کند. اگر به داستان هایی که به معرفی جیمز باند می پردازد دقت کرده باشید خواهید دید او به عنوان مامور کاربلد سازمان ام آی۶ انگلیس شناخته می شود و همیشه خود را به شکلی مخصوص معرفی می نماید.

جیمز باند

جیمز باند

پوشش شخصیت جیمز باند

ـ پوشیدن تاکسیدو به وسیله شخصیت جیمز باند

تاکسیدو یکی از مهمترین لباس های مردانه ای به شمار می رود که شخصیت جیمز باند در مجموعه های سینمایی که درست شده استفاده می نماید و موجب می شود تفاوت ویزه ای که این لباس در مقایسه با کت و شلوار دارد به طرز محسوسی دیده شود. تاکسیدو اصولا لباسی است که مخصوص میهمانی و مراسم شب است در حالی که کت و شلوار را می توان در هر زمان و مکانی استفاده کرد. اگر به رنگی که تاکسیدو دارد توجه کرده باشید این دسته از لباس ها اصولا به رنگ مشکی هستند و اگر خوش شانس باشید می توانید رنگ سرمه ای تیره آن را نیز پیدا کنید اما در مورد کت و شلوار اینچنین نیست و رنگ های مختلفی برای آن ها وجود دارد که می توانید بنا بر سلیقه و استایل خود یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید.

یقه ای که برای تاکسیدو طراحی می شود معمولا از جنس ساتن است اما این ویژگی در مورد کت و شلوار وجود ندارد و یقه آن ها از جنس خود لباس است. یقه تاکسیدوها در نوع دوخت بسیار با یقه کت و شلوار تفاوت دارند و همواره یکی از ملزومات تاکسیدو پاپیون و یک پیراهن یقه فراگ است که باعث ایجاد استایلی فوق العاده می شود؛ اما در مورد کت و شلوار اینگونه نیست و می توان در مورد آن از کراوات نیز استفاده کرد. البته کت و شلوار را بدون کراوات نیز پوشیده و جذابیت خاصی را بع استایل خود بخشید.

کت و شلوار طوسی برای شخصیت جیمز باند

یکی دیگر از لباس های مردانه که به وسیله شخصیت جیمز باند اکثرا مورد استفاده قرار می گرفت کت و شلوار طوسی بود. او به راحتی می توانست این رنگ از کت و شلوار را با هر لباسی که تمایل داشت ست کند و این یکی از ویژگی های مثبت رنگ طوسی می باشد. دنیل کریگ که در فیلم های اخیر باند شخصیتاو را بازی کرده است به جای استفاده از کت های شش دکمه ای سابق از کت های دو دکمه استفاده کرده است که جذابیت خاصی را به استایل او می دهند. تام فورد طراحی است که لباس های شخصیت جیمز باند را طراحی کرده است و این نشان می دهد که لباس های جیمز باند از یک طراحی اصولی نیز برخوردار بوده اند.

جیمز باند و استفاده از دکمه سرآستین

اگر بخواهید همچون باند از کت های تاکسیدو استفاده کنید نباید در مورد پیراهن به دکمه معمولی بسنده کنید. یکی از مهمترین اکسسوری هایی که جیمز باند استفاده می کرده است دکمه سر آستین می باشد. در زمان هایی که قصد پوشیدن لباس های رسمی را دارید بهتر است از دکمه سرآستین نیز در استایل خود استفاده کنید تا جذاب تر به نظر برسید.

جیمز باند

جیمز باند

جیمز باند و انتخاب صحیح پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه ای که دارای رنگ سفید و یا آبی روشن هستند به همراه پیراهن های طوسی بهترین مدل هایی هستند که جیمز باند انتخاب ی کند.اگر تمایل دارید استایل اسپرتی داشته باشید پیراهن شما می تواند در ظاهر خود یک جیب هم داشته باشد اما در مواردی غیر از این بهتر است به سراغ پوشیدن پیراهن هایی بروید که بر روی آن ها جیبی قرار داده نشده است.

جیمز باند و ساعت مچی مخصوص او

از روزهای نخستی که فیلم جیمز باند بر روی پرده رفت تا بحال شاهد استفاده او از ساعت مچی های معتبری همچون سیکو، رولکس و امگا و چند برند معروف دیگر بوده ایم. او در تمام قسمت هایی که بازی کرده ساعت مچی های معروفی را در دست داشته است. بنابراین اگر دوست دارید مانند جیمز باند استایل شیکی داشته باشید باید به ساعت خود نیز دقت کنید.

کفش مخصوص جیمز باند

جیمز باند تا کنون از کفش هایی که توسط برندهای معروف تولید شده است استفاده کرده است. این کفش ها عبارتند از: کفش مردانه برند بروژ، دربی، مونک استرپ و همچنین کفش های مردانه آکسفورد که در تمام فیلم هایی که از او دیده شده این کفش ها را به پا داشته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *