#


جلیقه مجلسی : ایده ای برای خاص بودن خانم ها

23 می 2017 بدون نظر 1727 بازدید

جلیقه مجلسی : ایده ای برای خاص بودن خانم ها

جلیقه مجلسی : ایده ای برای خاص بودن خانم ها

با وجود لباس های رنگارنگی که وارد دنیای مد شده است هنوز هم پوشیدن جلیقه زنانه مجلسی بلند در میان مردم رایج است . امروز ما می خواهیم با قار دادن تعدادی از این لباس ها بلند اصیل در کنار لباس های مدرن دیگر راه های پوشیدن این جلیقه ها را به شما نشان دهیم . به طور حتم از پیشنهادات ما استقبال خواهید کرد پس تا انتها همراه ما باشید .

علل محبوبیت بیش از اندازه جلیقه زنانه مجلسی

۱ – پوشیدن لباس های بلند باعث می شود که شما لاغرتر و کشیدهتر به نظر بیایید .

۲ – برای مخفی کردن شکم و انحناهای بدن استفاده از این لباس ها روش بسیار مناسبی می باشد .

جلیقه مجلسی

جلیقه مجلسی

۳ – گزینه ای مناسب برای گرم نگه داشتن شما در هوای خنک پاییز به شمار می روند .

۴ – دست شما برای پوشیدن آن به صورت چند لایه  همراه با تاپ ، ژاکت و یا کت بلیزر زنانه بسیار باز می باشد و می توانید به راحتی با آن ها ست کنید .

۵ – می توانید از انواع و اقسام پارچه ها استفاده کنید .

۶ – برای اینکه یک تیپ هنری عالی داشته باشید به شما کمک کرده و می توانید با سبک های متفاوتی آن را بپوشید .

۷ – لباس های بلند موجب می شوند که اختیار عمل بیشتری داشته باشید ، زیرا همان طور که می دانید جلیقه ها در مدل های مختلفی وجود دارند و همین موجب می شود که راحت تر بتوانید تیپ تان را کامل کنید .

پیشنهاداتی ویژه برای پوشیدن جلیقه زنانه

۱- این لباس ها برای خانم های بالای ۴۰ سال نیز مناسب است پس نگرانیتان درمورد اینکه جوان نیستید و این لباس ها مناسبتان نیست را کنار بگذارید .

۲- ترجیحاً از شلوارهای چسبان برای همراهی با این لباس ها استفاده کنید . پوشیدن شلوار چسبان بهترین انتخاب برای ست کردن با جلیقه های بلند است . با این ست می توانید لباس های رنگی نیز استفاده کرده و یا یک بلوز تک رنگ زیر آن بپوشید تا کشیده و باریک به نظر برسید .

۳- اگر می خواهید در یک میهمانی و مناسبت غیر رسمی و دوستانه شرکت کنید پوشیدن جین و لباس هایی یه رنگ سرمه ای ، کرم ، خاکستری به همراه جلیقه بلند بسیار مناسب است .

جلیقه مجلسی

جلیقه مجلسی

۴-  با وجود اینکه مد دهه ۷۰ هنوز هم در دنیای مد رواج دارد پوشیدن یک جلیقه بلند و یا یک کت روی جین بسیار شیک خواهد بود .

سبک بوهمین

استفاده از جلیقه های بلند با پارچه های طرح دار عالی می شود . زمانی که یک جلیقه با رنگ ملایم دارید و کمی هم برای شما آزاد است ظاهر شیک را به شما خواهد بخشید . پس پیشنهاد می کنیم حتماً سبک بوهمین را امتحان کنید .

جلیقه همراه با دامن و شلوار گشاد

تنها راه استفاده از جلیقه های بلند مجلسی با شلوار چسبان نیست شما می توانید آن ها را با پیراهن کوتاه و دامن نیز بپوشید که بسیار خوب به نظر خواهند رسید . برای اینکه سبکی متفاوت ، شیک و مدرن داشته باشید می توانید این جلیقه ها را با شلوار گشاد نیز بپوشید .

تیپ زنانه مینیمال سفید و سیاه

استفاده از جلیقه های بلند در سِت های مینیمالیستی بسیار شیک خواهد بود . لزومی ندارد که حتماً سیاه یا سفید بپوشید ، داشتن یک لایه ی مشکی همراه با جلیقه روشن یا سفید باعث می شود تا لاغرتر و قد بلندتر دیده شوید .

می توانید کلاً مشکی بپوشید یا همراه با یک پیراهن بپوشید

جلیقه مجلسی

جلیقه مجلسی

استفاده از یک پیراهن همراه جلیقه که یکی از مدل های دهه۷۰ است یک تیپ غیر رسمی به شما می دهد اما با تمام این ها پوشیدن یک سِت کاملاً مشکی می تواند تیپی مناسب برای خیابان باشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *