#


جشن عروسی خود را با تم رنگین خاطره انگیز کنید

3 ژانویه 2018 2 نظر 2177 بازدید

جشن عروسی خود را با تم رنگین خاطره انگیز کنید

جشن عروسی خود را با تم رنگین خاطره انگیز کنید

عروسی هر فردی به عنوان یکی از روزهای مهم در زندگی او به شمار می رود. اغلب زوج های جوان تمایل دارند در این روز همه چیز خارق العاده بوده و روزی به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای همه باشد. در اکثر جشن های عروسی از رنگ سفید استفاده می شود؛ با وجودی که این رنگ زیبا یک رنگ کلاسیک می باشد اما گاهی به یک رنگ خسته کننده و قدیمی هم تبدیل می شود.

در مراسم های عروسی که امروزه برگزار می شود افراد خلاقیت های بسیار زیادی از خود نشان می دهند و علیرغم اینکه برخی از این ایده ها کمی سخت می باشند اما باعث می شوند مراسم عروسی شما متفاوت به نظر برسد. بهترین کار در وهله اول این است که بیخیال رنگ سفید شده و قوانینی که دست و پای شما را بسته و شما را محدود می کند بشکنید. این قوانین دست و پا گیر تنها موجب می شوند تا مراسم شما نیز به مانند دیگران شود و این هیچ لطفی نخواهد داشت.

در مراسم عروسی خود از تم های رنگی جدید و زیبایی استفاده کنید تا بتوانید این روز را به عنوان یکی از روزهای خاطره انگیز برای تمام کسانی که در جشن شما شرکت کرده اند تبدیل کنید. در این مطلب چند ایده ایجاد تم های رنگی را بیان کرده ایم که می توانید برای مراسم عروسی خود از آن ها استفاده کرده و طرح های خلاقانه ای را ایجاد کنید.

مناسب ترین ترکیب رنگ ها برای تم عروسی

استفاده از رنگ بنفش به همراه رنگ های قرمز شرابی و رنگ جذاب نارنجی

هیچکس شما را ملزم نکرده تا تنها از یک رنگ برای مراسم عروسی استفاده کنید بلکه شما این قابلیت را دارید که چند رنگ مختلف را با یکدیگر ترکیبب کرده و تم منحصر بفردی را ایجاد کنید. می توانید برای داشتن تم جذاب از رنگ های مختلفی استفاده کنید اما باید این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که رنگ های انتخابی باید با یکدیگر تناسب کاملی را داشت باشند تا بتوانند جذابیت خود را به زیباترین حالت نشان دهند.

یکی از ترکیب رنگ هایی که می توانید در مراسم ازدواج خود به کار بگیرید ترکیب رنگش بنفش به همراه رنگ قرمز شرابی و همینطور رنگ نارنجی است. دو رنگ بنفش و قرمز شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و رنگ نارنجی می تواند در میان این دو خود را به خوبی نشان دهد.

البته به یاد داشته باشید این رنگ ها باید در جزئیات مراسم به کار برده شوند و هرگز در خصوص لباس خود نباید این ترکیب را مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال می توانید در کنار لباس سفید عروسی خود دسته گلی قرمز رنگ را مورد استفاده قرار دهید و در خصوص ظرف هایی که بر روی میز قرار می گیرند به سرا رنگ بنفش بروید.

رنگ نارنجی می تواند در خصوص پاپیون های روی میز به کار برده شود پس به یاد داشته باشید که در مورد ترکیب رنگ ها باید به چگونگی استفاده از آن ها دقت کافی را داشته باشید.

ترکیب رنگ نقره ای و خاکستری

افرادی که به استفاده از ترکیب رنگ های تک رنگ علاقه دارند می توانند از ترکیب نقره ای و خاکستری استفاده نمایند. این ترکیب رنگی مزایای بسیاری دارد که یکی از مهمترین آن ها این است که ظروف نقره ای به همراه کیک خاکستری رنگ سریع قابل پیدا شدن هستند. می توانید لباس عروسی به رنگ سفید را که دارای جزئیات کوچک و نقره ای رنگ است برای هماهنگ کردن با این تم انتخاب نمائید. استفاده از این ترکیب رنگی موجب می شود تا ظاهری زیبا برای خود و تمی رنگین و تک برای مراسم عروسی خود داشته باشید و بتوانید از این روز رویایی نهایت لذت را ببرید.

ترکیب رنگی طلایی به همراه زمردی و کرم

برخی از زوج ها تمایل دارند تا جشن خود را عالی و شیک برگزار نمایند به همین دلیل ما این ترکیب رنگی را به آن ها پیشنهاد می دهیم. برای این که بتوانید این تم رنگی زیبا را به اجرا دربیاورید کافی است از گل ها و گیاهانی که به رنگ سبز هستند استفاده نمائید.

ظروفی که در مراسم عروسی بر روی میزها قرار می گیرد می تواند به رنگ طلایی باشد ولی لباس عروس شما باید به رنگ کرم انتخاب شود تا جشنی خارق العاده و زیبا را برای خود داشته باشید. البته می توانید در خصوص رنگ کرم به سراغ دستمال سفره هایی با این رنگ بروید. استفاده از رنگ کرم در خصوص کیک هم امکان پذیر است اما باید توجه داشته باشید که این رنگ به میزان زیادی در تزئینات به کار نرفته باشد تا بتواند زیبایی بسیاری را برای محیط مراسم به وجود بیاورد. در استفاده از رنگ ها باید تعادل را به خوبی بر قرار کرد تا همه چیز زیبایی خارق العاده خود را نشان دهد.

ترکیب رنگی نارنجی و زرد و پرتقالی

استفاده از ترکیب رنگ نارنجی و پرتقالی و زرد یکی از بهترین ترکیب هایی است که افراد می توانند برای مراسم عروسی خود مورد استفاده قرار بدهند. از این ترکیب رنگی علاوه بر دکوراسیون فضا می توان در مورد لباس نیز مورد استفاده قرار داد.

این طیف های رنگی به عنوان طیف های گرم شناخته می شوند و قرار دادن آن ها بر روی صندلی ها و میز ها و همینطور دیوارهای فضای مراسم می تواند ایده ای بینظیر محسوب شود. آن دسته از عروس خانم هایی که تمایل دارند خلاقیت از خود نشان دهند می توانند در مورد لباس خود به سراغ استفاده از رنگ زرد بروند.

می توانید در روزهای گرم تابستان از این ترکیب رنگی در مراسم خود استفاده کرده و در مورد میوه ها نیز به سراغ مواردی بروید که با این ترکیب رنگی هماهنگی کاملی را داشته باشد. مسلما هر کدام از این رنگ ها می توانند جذابیت خاص خود را داشته باشند و بسیار بهتر از رنگ تکی هستند که در اغلب مراسمات عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است کمی پا را فراتر از سنت ها و قوانینی که از گذشته وضع شده بگذارید و به سراغ مدهای جدید باشید. هیچ الزامی نیست که شما نیز باید لباسی به رنگ سفید بپوشید بلکه می تواند رنگ دیگری که متناسب با فضای مراسم تان است برای خود انتخاب کنید. این کار به شما کمک می کند تا به ساده ترین شکل زیباترین و جذاب ترین مراسم عروسی را برای خود برگزار نمائید و روزی خاطره انگیز و رویایی را برای میهمانان خود به وجود بیاورید.

توجه به این ترکیب رنگی ها ایده هایی خاص و ویژه را برای شما به ارمغان می آورد که با استفاده از آن می توانید جشن عروسی خود را به صورت کامل و بی عیب و نقص برگزار نمائید. کافی است کمی ریسک کرده و به دنبال روش های قدیمی که همه را به یک شکل در می آورد نروید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *