#


جذابیت مردانه با پیراهن های آستین کوتاه

پیراهن آستین کوتاه
3 ژوئن 2017 بدون نظر 2171 بازدید

جذابیت مردانه با پیراهن های آستین کوتاه

جذابیت مردانه با پیراهن های آستین کوتاه

آقایان در روزهای گرم بهار و تابستان فرصت تازه ای پیدا کرده و به سراغ کمد لباس هایشان می روند تا لباس هایشان را مورد بازبینی قرار داده و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنند . یکی از بهترین لباس هایی که می تواند جایگزین مناسبی برای تیشرت ها باشد پیراهن های آستین کوتاه مردانه است . در این مقاله ما چند روش ست کردن پیراهن آستین کوتاه را به شما نشان می دهیم .

دقت در انتخاب طرح پیراهن آستین کوتاه

پیراهن آستین کوتاه

پیراهن آستین کوتاه

با توجه به اینکه پیراهن های آستین کوتاه یک لباس مردانه کژوال به حساب می آیند باید در انتخاب طرح و رنگ آن ها دقت فراوانی داشت ، چگونگی ست کردن این لباس ها با شلوار دارای اهمیت بسیاری می باشد .

  • اگر پیراهن آستین کوتاه شطرنجی دارید و نمی توانید آن را با چه شلواری ست و هماهنگ کنید پیشنهاد ما به شما پوشیدن شلوار جین آبی روشن می باشد .
  • یک پیراهن آستین کوتاه مردانه که طرح دار و سرمه ای می باشد بهترین هماهنگی را با یک شلوار جین آبی خواهد داشت . پس این استایل زیبا را فراموش نکنید .
  • اگر پیراهن آستین کوتاه تان سفید می باشد و برای انتخاب شلواری مناسب و هماهنگ با آن دچار سردرگمی شده اید یک شلوار پارچه ای مردانه را انتخاب کرده و گزینه دیگر را به فراموشی بسپارید .
  • برای اینکه پیراهن آستین کوتاه طرح دارتان را با شلواری ست کنید بهترین گزینه شلوارهای کتان سرمه ای می باشند که یک تیپ فوق العاده را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

رنگ پیراهن مردانه را فراموش نکنید

با وجود اینکه همه می دانیم رنگ های روشن همچون صورتی ، زرد و نارنجی گزینه ی مناسبی برای پوشیدن در محل کار نیستند ولی این بدان معنا نیست که در دیگر زمان ها و آخر هفته ها نیز مجاز به استفاده از رنگ های روشن نیستند . رنگ های روشن باعث می شوند که نور کمتری جذب شده و آسیب کمتری به پوست شما وارد بشود .

  • یک پیراهن آستین کوتاه مردانه سرمه ای را می توان به راحتی با یک شلوار جین ست کرده و در مکان های مختلف با یک استایل زیبا ظاهر شوید .
  • برای هماهنگ کردن یک شلوار کتان به رنگ خاکی نیز می توانید از پیراهن آستین کوتاه سرمه ای طرح دار استفاده کنید .
  • استفاده از یک تیپ رسمی تنها با پوشیدن یک پیراهن سفید و یک شلوار پارچه ای امکان پذیر است که نسبت به سایر ست های معرفی شده از رسمیت بیشتری برخوردار است .
  • شما می توانید پیراهن های آستین کوتاه روشنتان را با انواع شلوارهای تیره نیز ست کنید .
  • شلوار جین راسته تیره نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که برای ست کردن با پیراهن های مردانه آستین کوتاه به کار می رود .
برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *