#


جذابیت در مدل موی عروس

موی عروس
21 می 2017 بدون نظر 1035 بازدید

جذابیت در مدل موی عروس

جذابیت در مدل موی عروس

مطمئناً تمام خانم های جوان دوست دارند در شب عروسی شان بی نظیر و درخشان به نظر بیایند .این بی نظیری به عوامل بیاری بستگی دارد و مدل موی عروس یکی از آن ها است که اگر نکات ظریف و کوچکی را مد نظر قرار دهند مسلماً زیبایی بی حدشان بیش از پیش نمایان خواهد شد . ما چند نکته کوچک اما مهم را برای کمک به درخشش شما گرد هم آورده ایم تا بتوانید از آن ها استفاده کنید .

همه می دانیم انتخاب مدل مو برای روز عروسی کار بسیار دشواری است . هر کس مدلی را به شما پیشنهاد می کند و خود شما هم مدام نظرتان در مورد مدل های مختلف عوض می شود .پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که مدلی را انتخاب کنید که هم به شما بیاید و هم با مد روز مطابقت داشته باشد . نکته ی مهمتر اینکه آرایشگرتان بتواند از پس آن بربیاید . البته راحت بودن شما با مدلی که انتخاب می کنید مهم ترین مسأله است که باید در نظر داشته باشید .

موی عروس

موی عروس

سریع دلبسته هر مدلی که می بینید نشوید . شاید مدلی که توی عکس برگزیده اید به فرم صورت و بدن و حتی لباس شما نیاید و با آن اختلاف داشته باشد . به صرف زیبا بودن یک مدل آن را انتخاب نکنید و با خودتان رو راست باشید که آیا این مدل به شما می آید یا نه .

میزان تحرک خود و حتی آب و هوا را در نظر بگیرید . با در نظر گرفتن این شرایط اگر می بینید گرمتان خواهد شد از انتخاب مدل هایی که کلافه کننده می باشند دوری کنید .

در انتخاب خود خلاقیت به خرج دهید و به انتخاب مدل هایی که روی سر هر عروسی دیده می شود اکتفا نکنید . با آرایشگرتان مشورت کرده و سعی کنید با تغییر دادن در یک مدل یا ترکیب دو مدل با یکدیگر مدل موی خاص خودتان را داشته باشید که صد البته شما را زیباتر نشان خواهد داد .

اگر علاقه به طرح های شلوغ دارید و لباس عروسی تان هم پر از شلوغی است از مدل موی ساده ای استفاده کنید تانظم زیبایی به شلوغی تان بدهد . اگر مدل موی تان نیز شلوغ باشد چهره جذابی نخواهید داشت .

اگر قرار است روی موهای خود را بپوشانید ترجیحاً از مدل موهای جمع محکم استفاده کنید . سعی کنید از مدل های باز استفاده نکنید چون در صورت پوشاندن رو موهایتان هم پف آن ها خواهد خوابید و هم حالت وز پیدا می کنند و از فرم و حالت اولیه ای که درست شده بودند در می آیند و شکل جالبی نخواهند داشت .

از فکر ایجاد تغییر زیاد و ناگهانی بر روی موهای خود خارج شوید . به عنوان مثال رنگ مویی که انتخاب می کنید به یکباره متضاد با رنگ موی همیشگیتان نباشد . در محموع برای اینکه جلب توجه کنید ا فراطی عمل نکنید . باید یادتان بماند که شما عروس بوده و به طور نا خودآگاه مرکز توجه همه هستید . پس با ملاطفت زیبایی خود را به دیگران نشان دهید .

موی عروس

موی عروس

اگر از تاج یا تور استفاده می کنید باید دقت داشته باشید که مدل تاج و تورتان با جواهرات و لباستان هم خوانی و هماهنگی داشته باشد .

از قبل به فکر تغییراتی همچون کوتاهی ، رنگ ، مش ، دکلره و اکستنشن که می خواهید روی مو ایجاد شود باشید و برنامه ریزی کنید . حداقل دوفته قبل از عروسی کوتاهی و رنگ را انجام دهید و کار اکستنشن و دکلره را یک ماه زودتر بر روی موهای خود پیاده کنید .

استفاده از حالت دهنده ها و ویتامینه ی خوب برای موهایتان را چند هفته قبل انجام دهید و موهایتان را برای کار بر روی آن ها آماده کنید .

یک روز قبل از عروسی موهایتان را بشویید نه صبح روز عروسی . موهایی که تازه شسته باشند خوب حالت نخواهند گرفت و تارهای کوتاه مو در هوا معلق خواهند ماند و این یکی از حالت هایی است که موجب می شود موی شما زیبایی اس را به خوبی نشان ندهد .

برای اطمینان خاطر از آرایشگرتان چند سنجاق و گیره گرفته و در کیفی که روز عروسی به همراه خواهید داشت بگذارید تا اگر در مراسم عروسی بر حسب اتفاق لازمتان شد هول نکنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *