#


جذابیت زنانه با استفاده از مدل های خاص جواهرات و زیورآلات

جواهرات و زیورآلات
26 اکتبر 2017 بدون نظر 1615 بازدید

جذابیت زنانه با استفاده از مدل های خاص جواهرات و زیورآلات

جذابیت زنانه با استفاده از مدل های خاص جواهرات و زیورآلات

همانطور که می دانید جواهرات اکسسوری های بسیار زیبایی هستند که قیمت بالایی نیز دارند ولی خانم ها بیشتر به زیبایی آن توجه نشان می دهند نه به قیمت بالایی که بابت آن پرداخته می شود. جواهراتی که اصلی باشند هم از لحاظ زیبایی مورد توجه قرار دارند و هم اینکه به عنوان یک سرمایه به نظر می رسند. امروز قصد داریم در خصوص اصولی که برای ست کردن جواهرات باید رعایت کرد با شما صحبت خواهیم کرد.

استفاده از جواهرات قدیمی

جواهرات

جواهرات

در حال حاضر افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند به جای استفاده از جواهرات قدیمی از مدل های شیک تر و مدرن تر استفاده کنند. اما باید بگوئیم این جواهرات در سال های اخیر به شکل جدیدتری وارد بازار شده و افراد بسیاری نیز هستند که از آن ها استفاده می کنند. اگر به شکل و ظاهر این دسته از جواهرات دقت کنید می بینید که خاطرات سال های دور را برای شما بازگو می کنند.شما می توانید جواهرات قدیمی خود را با جواهرات جدیدی که دارید ادغام کرده و به صورت همزمان مورد استفاده قرار دهید. بیشتر خانم های جوان از این روش در مورد جواهرات قدیمی خود استفاده می کنند و ترکیب فوق العاده ای را به وجود می اورند.

استفاده از جواهراتی که به شکل گل و حیوان می باشد

در سال های جدید در ساخت جواهرات از طبیعت نیز استفاده شده است و گل ها و حیوانات مورد توجه طراحان این عرصه بوده اند.

در طرح های مختلفی از جواهرات که در بازار وجود دارد دیده می شود که طرح هایی به شکل گل و یا حیوان ساخته شده است که از دست بند و یا گردن آویز شما آویخته است و می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. برای اینکه بتوانید این مدل از جواهرات خود را مدرن تر نشان دهید کافی است از سنگ و یا مروارید بر روی آن ها استفاده کنید تا بتوانید جذابیت جواهرات خود را بیش از پیش نشان دهید.

استفاده از ترکیب سنگ های قیمتی و کریستالی

جواهرات

جواهرات

اگر بهجواهراتی که در بازار وجود دارد با دقت نگاه کنید می بینید که در طراحی و ساخت آن ها از سنگ های قیمتی که اندازه درشتی دارند به همراه کریستال های درخشان استفاده شده است و همین امر باعث شده جواهرات زیبایی تولید شود. زمانی که یک سنگ قیمتی در کنار چند کریستال در یک جواهر مورد استفاده قرار می گیرد باعث می شود جذابیت و جلوه آن بیشتر شده و تاثیر مثبتی در ارتقای جذابیت استایل شما خواهد داشت.

استفاده از جواهراتی که دارای رنگ آبی هستند

جواهرات

جواهرات

سنگ های تزئینی که طیف های مختلفی از رنگ آبی در آن ها استفاده شده است بسیار دل انگیز و تماشایی هستند. زمانی که چند سنگ قیمتی که تن های مختلفی از رنگ آبی را در خود دارند می تواند یک ترکیب فوق العاده بینظیر را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از رنگ های مختلف آبی همچون آبی فیروزه ای ، آبی تیره و درخشنده و … در یک گردنبند باعث می شود که شما به یک حس مثبت و خوب دست پیدا کنید. این رنگ انرژی فوق العاده ای را در شما ایجاد خواهد کرد.

ترکیب جواهرات پلاتینی با الماس های درخشان

جواهرات

جواهرات

زمانی که در یک جواهر از الماس استفاده کنید و آن را با جنس پلاتین جواهر ست کنید خواهید دید که ترکیب ایجاد شده چقدر زیبا می باشد. جواهراتی که جنس آن ها از پلاتین است و در ترکیب آن ها از الماس هم استفاده شده است از لحاظ قیمتی بسیار بالا می باشند ولی جواهرات ویژه و خاصی هستند که از گذشته های دور افراد ثروتمند و یا خانواده های سلطنتی از آن ها استفاده می کردند. این نوع جواهرات بسیار تجملاتی بوده و مورد علاقه خانم های خوش سلیقه می باشند و می تواند در برابر جواهرات دیگر به خوبی پاسخگوی نیاز خانم ها باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *