#


جذابیت زنانه با انتخاب کت و دامن مناسب

کت و دامن
13 ژوئن 2017 بدون نظر 1003 بازدید

جذابیت زنانه با انتخاب کت و دامن مناسب

جذابیت زنانه با انتخاب کت و دامن مناسب

زمانی که دارای یک کمد لباس کامل و همه فن حریف هستید نه تنها هزینه اضافی نکرده اید بلکه این کار شما به گونه ای سرمایه گذاری نیز می باشد . البته به شرط آن که لباس هایی که در کمد وجود دارد کاملاً اندازه شما باشند . امروز می خواهیم با نظری کارشناسانه به راه های انتخاب کت و دامن مناسب و برازنده بپردازیم .

یک دامن به عنوان یکی از مهمترین لباس های مجلسی برای خانم ها شناخته می شود . اکنون قصد داریم به مواردی که در انتخاب کت و دامن زنانه باید توجه کنیم بپردازیم .

شانه کت زنانه

آن هنگام که کت را به تن می کنید باید توجه داشته باشید که کاملاً با شانه های شما هم اندازه باشد . پس از آن که آن را پوشیدید دست

کت و دامن

کت و دامن

هایتان را بچرخانید تا مطمئن شوید که به راحتی امکان حرکت را خواهید داشت . همچنین نباید فضای شانه ها خیلی زیاد باشد . به اندازه و فیت بودن کت بسیار توجه داشته باشید چرا که اگر فیت تن شما نباشد کت به تن شما گریه خواهد کرد . دقت بسیار داشته باشید که کت روی بزرگترین نقطه بدن شما را پوشش می دهد و این نقطه بزرگ می تواند شکم ، پهلو ، سینه و … باشد .

طول کت زنانه

طول کت زنانه ای که قصد انتخاب آن را دارید به میزان زیادی به استایل و فرم بدنی شما بستگی دارد . به عنوان مثال اگر خانمی ریز نقش هستید از کت های کوتاه تر و اگر قد بلند هستید از کت های بلند استفاده کنید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید .

آستین کت زنانه

آستین یک کت زنانه خوب باید تا مچ شما ادامه داشته باشد ، البته دقت داشته باشید که آستین ها خیلی هم بلند نباشند . نکته قابل توجه که در خصوص کت های زنانه با آستین کوتاه وجود دارد این است که این روزها مد روز می باشند اما به یاد داشته باشید که اگر دستان بلندی دارید بهترین کار این است که از مدل های آستین کوتاه هرگز استفاده نکنید.

دامن زنانه

یکی از بهترین پیشنهادهایی که به خانم ها می توان داد که با یک انتخاب عالی در مهمانی ها و جشن ها بدرخشید دامن های مدادی بلند می باشد. این دامن ها شما را خیلی رسمی و البته لاغرتر نشان خواهند داد و ترکیبی فوق العاده با یک کت مناسب و شیک خواهند بود.

کمر دامن های زنانه

محل قرار گیری کمرهای دامن در زیر شکم شما می باشد. اگر برای بستن زیپ دامن شکم خود را به اجبار به سمت داخل هدایت می کنید قطعاً این دامن برای شما تنگ می باشد و بهترین کار انتخاب دامن دیگری برای پوشیدن در مراسمات و مهمانی ها می باشد.

توجه به ران ها هنگام انتخاب دامن

دامنی که انتخاب می کنید برای پوشیدن نباید به قدری تنگ باشد که اجازه راه رفتن را به شما ندهد ونه به قدری گشاد باشد که قادر به

کت و دامن

کت و دامن

شنا کردن در آن باشید. دامنی که مناسب سایزتان است را با توجه به ران های خود انتخاب کنید تا علاوه بر راحتی زیبا و شیک نیز باشد و جذابیت ظاهری شما را بیش از پیش نمایان سازد .

طول دامن را نیز در نظر داشته باشید

باتوجه به مهمانی ای که قرار است در آن شرکت کنید و همچنین با توجه به سلیقه خود می توانید از دامن هایی که بالای زانو و یا زیر زانوهای شما قرار دارند استفاده کنید و با پوشیدن آن ها استایلی شیک و بی نظیر برای خود بسازید . رعایت تمامی این نکات می تواند به شما کمک کند تا یک تیپ زیبا و بی نقص که مورد پسند همگان واقع می شود داشته باشید بنابراین هنگام انتخاب کت ودامن مجلسی تمام این موارد را به خاطر داشته و انتخابی مناسب انجام دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *