#


تیپ مردانه مورد علاقه خانم ها کدام است؟

8 آوریل 2018 بدون نظر 3229 بازدید

تیپ مردانه مورد علاقه خانم ها کدام است؟

استایل های مردانه مورد پسند خانم ها

اگر قصد دارید همسرتان نسبت به ظاهر و استایل تان رضایت داشته باشد و یا مجرد هستید و تمایل دارید مورد توجه دیگران قرار بگیرید و دلربایی کنید باید قبل از هر کاری به ظاهر خودتان توجه داشته باشید. چرا که ظاهر می توانید نخستین تاثیر را بر روی افراد مختلف داشته باشد. آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که خانم ها از چه تیپی خوششان می آید و چه استایلی از جانب مردان می تواند مورد توجه خانم ها قرار بگیرد؟ ما در این مقاله قصد داریم مواردی را که موجب می شوند از جانب هر خانمی زیباتر و جذاب تر دیده شوید را عنوان کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید پاسخ سوال های خود را نیز به دست بیاورید.

کت

احتمالا شما نیز معتقدید که از کت ها تنها در مراسم های رسمی می توان استفاده کرد و در مراسمی همچون میهمانی ها و قرارهای کاری آن را پوشید. در این خصوص باید بگوئیم کمی در اشتباه هستید چرا که خانم ها علاقه زیادی به مردانی که در هر حالتی کت می پوشند را بیش از اندازه دوست دارند. البته باید به خاطر داشته باشید که از کتی استفاده کنید که به خوبی و زیبایی بر روی تن شما بنشیند. باتوجه به گفته روان شناسان مردانی که دارای اندام هفتی شکل هستند با پوشیدن کت و شلوار جذابیت بیشتری به دست می آورند. مسلما زمانی که از کت مناسبی استفاده کنید استایلی مردانه تر و زیباتر را از خود به نمایش خواهید گذاشت اما این در صورتی است که کت انتخابی تان کاملا اندازه و فیت تن شما باشد چرا که در غیر اینصورت هیچ جذابیتی که نخواهد داشت هیچ بلکه برعکس ظاهر آشفته و نامرتبی را نیز از شما به نمایش خواهد گذاشت؛ بنابراین به این دسته از لباس ها توجه کافی داشته باشید و به سراغ مدل های مناسبی باشید.

استفاده از ساعت مچی

یکی از عاداتی که اغلب مردم دارند این است که از ساعت موبایل خود برای چک کردن زمان استفاده می کنند اما اگر تمایل دارید به عنوان یکی از مردان جذاب دیده شوید سعی کنید از ساعت مچی برای دانستن زمان استفاده نمائید. به دلیل اینکه ساعت مچی موجب می شود تا جذاب تر دیده شوید به همین دلیل یکی از اکسسوری های الزامی برای هر مردی به شمار می رود. از سوی دیگر خانم ها علاقه زیادی به مردانی دارند که جزئیات را مد نظر قرار می دهند، به همین علت اگر ساعت مچی بسته باشید می توانید آن ها را بیشتر به سمت خود جلب نمائید.

ساعت مچی به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که می توانید برای آغاز یک مکالمه مابین خود و خانم مورد علاقه تان از آن استفاده نمائید. یکی از بهترین ساعت های مچی که می توانید از آن استفاده کنید ساعتی است که به سبک مینیمالیست و ساده گرایی می باشد و می تواند در عین سادگی جذابیت خاصی را برای شما به همراه داشته باشد. برای مثال برند The Fifth یکی از برندهای مشهوری است که شیک پوشان بسیار از آن استفاده می کنند و به آن علاقه زیادی دارند. این مدل از ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید با توجه به رنگ پوست و یا لباس خود رنگ مناسبی را انتخاب نمائید.

استفاده از عطر

یکی از مهمترین عواملی که می تواند بر روی انتخاب خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد عطر می باشد.بر اساس تحقیقاتی که در اروپا صورت گرفته است عطر یکی از مهمترین مواردی است که خانم ها بیشتر از نشانه های ظاهری دیگر به آن توجه می کنند و همین مساله موجب می شود تا انتخاب بهتری در خصوص فرد مقابل شان داشته باشند. به همین دلیل توصیه می کنیم از قدرتی که عطر مناسب دارد غافل نشوید و آن را دست کم نگیرید. پس از این کار باید در انتخاب عطر توجه داشته باشید و عطری مناسب را برای خود برگزینید. هر فردی شخصیت خاص خودش را دارد و به همین دلیل بهتر است در انتخاب عطر مناسب ویژگی های اندام تان را نیز مورد توجه قرار دهید. شاید مجبور باشید که در انتخاب عطری مناسب و مطلوب اسانس های مختلفی را نیز امتحان نمائید.

استفاده از رنگ صورتی

به طور معمول می توان گفت مردانی که از رنگ صورتی به ویژه رنگ های پاستلی در ظاهر خود استفاده می کنند دارای اعتماد به نفس بیشتری هستند. خانم ها نیز به مردانی که از رنگ صورتی استفاده می کنند و همچنین اعتماد به نفس بیشتری دارند علاقه زیادی داشته و بیشتر میپسندند. علاوه براین رنگ صورتی می تواند احساسات مثبت را نیز به خوبی منتقل نماید. بر اساس تحقیقات و بررسی هایی که در فرانسه انجام شده مشخص شده افرادی که از رنگ صورتی در استایل خود استفاده می کنند در مقایسه با سایرین شادی بیشتری دارند.

زمانی که از این رنگ در کنار رنگ های دیگر همچون سبز و یا سفید استفاده می شود موجب ایجاد چهره ای دو برابر شاداب تر می شود. بنابراین اطمینان داشته باشید که با استفاده از این رنگ می توانی نظر هر خانمی را به خودتان جلب نمائید.

شلوار جین و ایجاد استایلی جذاب و مردانه

شلوارهای جین به عنوان دسته ای از لباس ها شناخته می شود که هیچگاه از مد نخواهد افتاد. این دسته از لباس ها به گونه ای هستند که هر فردی بدون توجه به سن و سال و موقعیت اجتماعی خود می تواند از آن استفاده نماید. توجه به اندازه این مدل از شلوارها تنها نکته ای است که در هنگام پوشیدن آن ها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. علیرغم اینکه پیدا کردن شلوار جینی که کاملا اندازه و فیت تن شما باشد جندان هم ساده نمی باشد اما بهترین کار این است تا زمانی که برندی را خاص خود در نظر می گیرید از شلوار جین هایی که توسط برندهای مختلف طراحی می شود استفاده کنید تا با استفاده از آن ها بهتر بتوانید مناسب ترین آن ها را برای اندام خود پیدا کنید. در انتخاب شلوار جین دقت داشته باشید که سایز بزرگ آن را مد نظر قرار ندهید و به سراغ آن ها نروید چرا که ظاهری بهم ریخته را از شما نشان خواهند داد.

انتخاب کفش مناسب

کفشی که خوب باشد بیانگر آن است که به جزئیات اهمیت زیادی می دهید به همین دلیل خانم ها قادر هستند از روی کفش های شما برداشت زیادی در خصوص شخصیت تان داشته باشند حتی پیش از آنکه بخواهید کلامی بگوئید. استفاده از کفش های کهنه می تواند ظاهر بدی را از شما نشان بدهد حتی اگر لباس خوبی را برای پوشیدن انتخاب کرده باشید. این مدل از کفش ها بیانگر این است که شما اهمیت زیادی برای خودتان قائل نیستید که این مساله هیچگاه خوشایند نخواهد بود. بنابراین تردید نداشته باشید که کفش مناسب ارزش سرمایه گذاری را دارد. خانم ها تمایل زیادی به استفاده از کفش ها تمیز و نو به ویژه کفش های چرمی دارند و آن را نمادی از موقعیت اجتماعی بالا و ثروت به شمار می آورند. در انتخاب کفش این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که نوع چرم کفش نیز اهمیت زیادی دارد؛ برای مثال چرم جیر در خصوص رویدادهای اجتماعی و چرمی پوست گاو برای پوشیدن در مراسم های رسمی گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.

تمام این موارد در کنار اعتماد به نفس بالا می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد بنابراین سعی کنید اعتماد به نفس خود را همیشه داشته باشید تا بتوانید کلیه مسائل را به خوبی و سادگی حل کنید. همواره خود را فردی جذاب خطاب کنید تا تاثیری که در جلب توجه سایرین خواهد داشت را مشاهده کنید و ببینید که به سادگی می توانید دل هر فردی را که می خواهید به سادگی به دست آورده و مورد توجه همسر خود قرار بگیرید و ظاهر و استایل جذابی را نیز برای خود ایجاد کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *