#


تیپ زدن بدون جوراب

بدون جوراب
12 مارس 2017 بدون نظر 1731 بازدید

تیپ زدن بدون جوراب

تیپ زدن بدون جوراب

در ارتباط با لباس پوشیدن و ست کردن جوراب اطلاعاتی وجود دارد که شما باید در جریان آن باشید.اگر می خواهیم بدون جوراب تیپ بزنید باید به نکاتی توجه کنید .

۱. با خودتان فکر نکنید که هر چه بیشتر پای شما معلوم باشد جلوه ی قشنگ تری دارد با این که قانونی برای آن جود ندارد اما همین که مقدار کمی از روی پای شما به همراه قوزک معلوم باشد برای این تیپ کفایت می کند.

۲. قبل از این که بخواهید به دنبال جوراب مخفی باشید یا خواهان شلوارهای زیبا باشید نپوشیدن جوراب مستلزم این است که شما پاهایتان تمیز باشد. چون قوزک پا و روی پای شما در معرض دید است باید دقت اشته باشید که این قسمت تمیز باشد. برای این کار می توانید از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

مواردی دیگر

۳. انتخاب شلوار با پاچه ی مناسب :

امسال شلوارهایی که پاچه آنها گشاد است مد شده است و یکی دیگر از دلایل آن همین زیبایی خاصی که بدون پوشیدن جوراب به تیپ شما می دهند. در این جور موارد باید سعی کنید پاچه شلوار خود را به گونه ای تنظیم کنید که دقیقا روی قوزک شما باشد که جلوی زیبایی به نپوشیدن جوراب شما بدهد.

۴. استفاده از جوراب مخفی :

سعی کنید از جوراب هایی استفاده کنید که در دیگران این توهم را ایجاد که شما جوراب نپوشیده اید این جوراب های مخفی شامل جوراب کالج یا جوراب های بدون ساق است این کار را بکنید تا هم دیگران فکر کنند جوراب نپوشیده اید و هم پاهایتان عرق نکند.

۵. شناسایی موقعیت :

همیشه سعی کنید به میزان رسمی بودن موقعیتی که در آن قرار دارید خیلی توجه کنید با این که این تیپ بسیار شیک است در اکثر موارد هم کاربرد زیادی دارد اما در مراسم رسمی مانند جلسه های اداری یا رسمی توصیه نمی گردد. اما اگر شرایط کاری شما به گونه ای است که در محل کارتان شرایط یه گونه ای است که جوراب نپوشید از شلوار رنگی های طوسی یا قهوه ای با جوراب هایی که مخفی هستند استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *