#


تیپی مدرن با کرواتی اندازه

کروات
20 می 2017 بدون نظر 1535 بازدید

تیپی مدرن با کرواتی اندازه

تیپی مدرن با کرواتی اندازه

صحبت از طول مناسبی که یک کروات باید داشته باشد امروزه در شبکه های اجتماعی بسیار مورد بررسی قرار می گیرد . جالب ترین نکته مورد توجه این است که بایدها و نبایدها ، قوانین و حتی انتخاب های متعددی در این زمینه عنوان می گردد که تصمیم گیری درست را تا حدی دشوار می کند . ما قصد داریم طی این مقاله راهکارهایی را دراختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین کروات با طول مناسب را برای هماهنگی بیشتر با تیپ تان انتخاب کنید .

سرگذشت کروات از ابتدا تا کنون

کروات

کروات

دلیل روی آوردن مردان به استفاده از کروات چه بوده است ؟

یکی از اکسسوری هایی که جنبه ی کاملاً تزئینی در بین انواع لباس مردان وجود دارد و کاربرد شیک و جذاب نشان دادن پوشش مردان کروات و درست و نادرست بودن آن کاره ساده و آسانی نیست . به عنوان مثال اگر به لباس هایی که مردان دهه ۱۹۲۰ می پوشیدند نگاه کنید می بینید که از کروات های کوتاه با جلیقه استفاده می کردند .

کروات ها ی امروزی به طور قابل ملاحظه ای بلندتر از کروات های آن زمان هستند  اما طول کلی ای که یک کروات باید داشته باشد به صورت قابل توجهی از تعادل بین لبه جلویی و عریض کروات و لبه باریک آن تأثیر می پذیرد . سه انتخاب کلی در مورد طول کروات وجود دارد که عبارتند از :

  • طول لبه جلویی و لبه عقبی کروات با یکدیگر یک اندازه باشد .
  • لبه جلویی از لبه عقبی بلندتر باشد .
  • لبه جلویی از لبه عقبی کوتاه تر باشد .

به دلیل آن که بلندی کروات مقداری ثابت است پس تنظیم تعادل بین جلو و عقب تأثیر زیادی روی میزان بلندی کروات شما خواهد گذاشت اما این تنها عاملی این نیست که می تواند تأثیر گذار باشد و عوامل دیگری هم در طول کروات تأثیر گذار هستند همچون :

نوع گره کروات

کروات

کروات

عرض کرواتی که در نظر گرفته اید

اگر کرواتی که انتخاب کرده اید عرض زیادی داشته باشد گره ای که به آن زده می شود ضخیم تر بوده و طول کروات شما خواهد شد ولی اگر عرض کروات کم باشد گره کوچکتری خواهد داشت و طول کروات بلند خواهد بود .

اگر این سه عامل را در نظر بگیرید می توانید از کرواتتان در سه حالت کوتاه ، بلند و یا حالتی بین این دو استفاده کنید . با این اوصاف می توانیم در بیابیم که عوامل تأثیر گذار د رانتخاب کروات زیاد هستند و می توان تنها یک قانون ساده را در این بین در نظر گرفت و آن قانون ساده این است که نوک کروات شما باید به کمر شلوار یا سگک کمربندتان برسد . اکنون بهتر است قبل از درگیر شدن بیشتر در طول کروات نگاهی به سایر جزئیات نیز بیاندازیم .

داشتن کرواتی خیلی کوتاه موجب می شود که ظاهرتان قدیمی نشان دهد یا حتی بدتر از آن ممکن است شبیه یک بچه به نظر برسید . بنابراین هنگام انتخاب و یا بستن کروات بهتر است این نکته را در نظر بگیرید .اگر قد شما کوتاه است به طبع همین  قد کوتاه به کروات کوتاهی هم احتیاج خواهید داشت .

به خاطر داشته باشید لبه عریض تر کروات از لبه کم عرض تر آن خیلی بلندتر نباشد چرا که ممکن است طول کروات از کمر شلوار شما رد شود که این امر موجب به وجود آمدن خطای دید شده و توجهات را به سمت پایین شلوار جلب می کند که اتفاق چندان جالبی نخواهد بود . آیا کروات گیره داشته باشد یا نه ؟

اینکه کرواتتان گیره داشته باشد یا نه به سلیقه شخصی شما بستگی دارد . در گذشته آقایان بیشتر از گیره کروات استفاده می کردند . به طور کلی اگر از زیر کت خود جلیقه نمیپوشید و فرد بسیار پر جنب و جوشی نیز هستید بهترین توصیه به شما استفاده از گیره کروات است چرا که در صورت عدم استفاده از گیره ، کروات شما همچون یک بادبادک در آسمان خواهد چرخید . در مجموع روشی که با آن کرواتتان را می بندیدبیانگر استایل فردی شما است و هیچ چیز کاملاً درست یا کاملاً غلطی د ر مورد آن وجود ندارد . تنها نکته مهمی که وجود دارد این است که بتوانید کروات را آگاهانه و صحیح ببندید و هربار بتوانید دقیقاً همان سبک را تکرار کنید .

چین خوردگی و برآمدگی زیر گره کروات از عوامل مهم و مؤثر دیگری غیر از طول مناسب کروات است که در بستن کروات باید مورد توجه قرار گیرد . بستن کروات به گونه ای باید باشد که ظاهر شما را شیک و جذاب نشان دهد . اعتقاد برخی این است که دو لبه جلو وعقب کروات باید یک اندازه باشد و به کمر شلوار برسد و این روش را بهترین شکل بستن کروات می دانند ولی فاق همه شلوارها یکسان نیست .

افرادی نیز معتقدند که اگر طول کروات از خط کمر و امتداد ناف پایین تر باشد کافی است و تعدادی دیگر نیز معتقدند لبه کروات باید از لبه کمر شلوار هم رد شود. با تمام این عقاید ما به شما پیشنهاد می کنیم یک نوع کروات و با طول یکسان استفاده کنید تا هرگز در نحوه تنظیم طول کروات دچار مشکلی نشوید .

پیشنهاد دیگری که داریم این است که برای شلوارهایی با فاق بلند کرواتی کوتاه که گره کوچکی دارد و برای شلوارهای معمولی کروات با بلندی معمولی و گره بزرگتر استفاده کنید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *