#


تیشرت : لباسی برای جذابیت هر چه بیشتر مردان

تیشرت
21 می 2017 بدون نظر 1379 بازدید

تیشرت : لباسی برای جذابیت هر چه بیشتر مردان

تیشرت : لباسی برای جذابیت هر چه بیشتر مردان

تیشرت ها یکی از پر طرفدارترین لباس های مردان در دنیای امروزی است که به دلیل تنوع بسیار بالایی که دارد مردان اقدام به خرید آن ها می کنند . اما آقایان به خاطر تنوع رنگ تیشرت ها ، مدل و حتی طرح آن ها در انتخاب سریع و آسان با مشکل رو به رو می شوند . اگر شرایط فیزیکی ، سنی و حتی موقعیت اجتماعی و فرهنگی را در نظر بگیریم در خرید تیشرت دچار مشکل و سختی خواهیم شد . سعی ما بر این است که به شما در انتخاب تیشرت مورد علاقه تان کمک کنیم تا از خریدتان احساس رضایت داشته باشید .

یک سری نکات کلی در مورد انتخاب تیشرت وجد دارد که باید رعایت شود .

اگر می خواهید از تیشرت های یقه هفت استفاده کنید نظافت پوست و موهای قفسه سینه خود را رعایت کنید هر تیشرتی که به دستتان می رسد را با شلوار جین نپوشید ؛ درست هم چون زمانی که برای یک کت و شلوار جدید پیراهن و کرواتی را انتخاب می کنید . برای تیپ اسپرت خود یه تیشرت زیبا و مناسب انتخاب کنید و روی تیپ تان حساس باشید . اگر می خواهید یک تیپ اسپرت و غیر رسمی داشته باشید این به معنای پوشیدن هر تیشرتی که در کمد دارید نیست . تیپ غیر رسمی که می زنید به اندازه تیپ رسمی برای شما مهم است و بیانگر شخصیت و سبک خاص شما در پوشش است بنابراین به تیشرتی که انتخاب می کنید احترام بگذارید و آن را از یک برند خوب و با جنس مقبولی تهیه بفرمایید .

نکاتی که در انتخاب تیشرت  باید در نظر گرفت .

تیشرت

تیشرت

کاملاً فیت و اندازه باشد

طی نتیجه ای که از تحقیقات به عمل آمده نشان می دهند خانم ها آقایانی که تیشرت سفید اندازه به تن کرده اند را بسیار جذاب تر از مردانی که همان شرایط فیزیکی تیشرت گشاد به تن کرده اند می دانند .همیشه سعی کنید از تیشرت هایی که اندازه و فیت تنتان است استفاده کنید .

آستین تیشرتی که انتخاب می کنید باید تا روی بازوهای شما باشد و هیچ وثت از آستین های سه ربع که تا نزدیکی آرنج می آید استفاده نکنید .

در انتخاب تیشرت به یقه آن نیز توجه کنید که خیلی تنگ نباشد . یقه تنگ تیشرت گردن شما را کوچکتر از حد معمول نشان خواهد داد . تیشت های انتخابی باید اندازه و قد متوسی داشته باشند ؛ نه انقدر کوتاه باشند که وقتی خم می شوید و یا دستتان را بالامی برید کمر شما مشخص شود و نه انقدر بلند باشد که تا روی باسن شما را بپوشاند .

در انتخاب رنگ تیشرت دقت داشته باشید

شما درمورد رنگ لباس ها باید اطلاع کافی داشته باشید اما از بین تمام رنگ ها باید در مورد چهار رنگ سفید ، مشکی ، آبی و خاکستری باید بدانید  :

تیشرت سفید
تیشرت

تیشرت

ترجیحاً همیشه این رنگ تیشرت را جداگانه بشویید . این رنگ تیشرت را می توانید به راحتی با هر رنگ پوستی ست کنید و برای پوشیدن با انواع لباس ها مناسب است .

تیشرت خاکستری

رنگ خاکستری به پر حجم تر نشاندادن شما کمک خواهد کرد اما یک عیب بزرگ دارد وآن اینکه خیلی زود عرق بدن را نشان می دهد .

تیشرت مشکی

این تیشرت جزء آن دسته از رنگ هایی است که هر روز نمی توانید آن را بپوشید ، مخصوصاً در گرمای طاقت فرسای تابستان که گرما را بیش از هر رنگ دیگری به خود جذب می کند .

تیشرت آبی

این رنگ برای استفاده افرادی که از رنگ مشکی خسته شده اند و می خواهند یک رنگ محافظه کارانه را به کار ببرند می توانند از این رنگ استفاده کنند که انتخاب خوبی خواهد بود .

در انتخاب تیشرت به جنس آن نیز توجه کنید

با وجود تنوع بالا د رجنس و طرح تیشرت ها تا جایی که امکان دارد سعی کنید از تیشرت های پنبه ای استفاده کنید که هم خنک تر هستند و هم سبک تر و برای افرادی که نسبت به گرما حساس هستند مناسب تر است .

چطور تیشرت بپوشیم ؟

تیشرت

تیشرت

تیشرت هایی که دارای یقه گرد هستند بیشتر برای آقایانی که سینه های کوچک و سرشانه ها ی کوچک دارند مناسب تر است . هرگز تیشرت ها را درون شلوار نکنید . تنها پلوشرت ها هستند که می توان آن ها را درون شلوار کرد . استفاده از شلوار جین ، کتانی و تیشرت موجب می شود که یک استایل جوان پسند داشته باشید .

حالا ترکیبی که می توان با تیشرت سفید ایجاد کرد را بیان می کنیم . امیدوارم این راهکارها برایتان مفید باشد و بتوانید تیپی زیبا داشته باشید .

تیشرت سفید همراه پیراهنی با دکمه های باز و شلوار جین تیره

یک تیپ اسپرت زیبا را برای شما خلق می کند . لباس پوشیدن راهکارهای مخصوص به خود را دارد و اصلاً کار آسانی نیست ولی همین که شما تیشرت سفید را زیر پیراهن خود بپوشید کافی خواهد بود . اگر شلوار جین را به همراه آن ها بپوشید و رنگ آن هم تیره باشد کنتراست رنگی تیشرت و شلوارتان تیپ شما را فوق العاده خواهد کرد .

شلوار و تیشرت سفیدی که داخل شلوار قرار داده می شود

پوشیدن تیشرت یقه گرد با شلوار پارچه ای گشاد با اینکه تیپی کلاسیک است و به دهه ۵۰ میلادی برمی گردد هنوز هم زیبایی خاص خودش را دارد . اگر علاقه ای به استفاده از پاچه های گشاد ندارید می توانید از خیاطتان بخواهید که پاچه ها را برای تان تنگ کند .

تیشرت سفید به همراه جین گرد بافت

این تیپ هم یک تیپ قدیمی است ولی درصورتی که آن را خوب روی لباس هایتان پیاده کنید تیپ فوق العاده ای خواهد بود . شلوار جین های گرد بافت باعث می شوند کشیده تر و باریک تر دیده شوید و تیشرت سفید تعادل بین بالا تنه و پایین تنه را برقرار خواهد کرد . از طرف دیگر می توانید برای اینکه امروزی تر دیده شوید پاچه های شلوار جینتان را کمی تا بزنید .

ژاکت چرمی به همراه تیشرت سفید

این تیپ هم یک مدل قدیمی است که در بین افراد بسیار جا افتاده است . بریا اینکه تیپ تان هرچه بیشتر امروزی شود می توانیداز ژاکت های طرح دار استفاده کنید و جیب های ژاکت باعث بهتر دیده شدن شما خواهد شد .

تیشرت سفید و شلوار مشکی و بافت

تیشرت

تیشرت

استفاده از ژاکت های نازک و حتی بافت ها در سال های اخیر بسیار مد شده است و منبع آنها لباس های ارتشی است . پس چه خوب خواهد شد که اگر با یک تیشرت سفید ست شوند و زیبایی چند برابر به تیپ شما بدهند . بهتر است همرا با این لباس ها یک شلوار کتان مشکی هم بپوشید تا تیپ تان تکمیل شود و تغییر را به خوبی احساس کنید . اگر فکر می کنید که تیپ تان سرتا پا یک رنگ شده کتانی با کفش کالج مشکی هم می تواند به این حس شما کمک کرده و تیپ تان را زیباترنشان دهد . با این پوشش تیشرت سفید در مرکزیت تیپ شما قرار دارد .

تیشرت سفید و کت وشلوار

اگر دوست دارید تیپی هوشمندانه و زیبا بسازید پیشنهاد ما به شما استفاده از تیشرت سفید و کت و شلوار مشکی است که مختص افرادی است که اهل ریسک هستند و عاشق تیپ های توی چشم و برجسته هستند . نکته ی مهمی که در این تیپ وجود دارد و باید به آن توجه داشت اندازه بودن تیشرتتان است . تیشرت سفیدی که می پوشید باید به اندازه ی کافی چسبان باشد و ضمناً حتماً باید آن را داخل شلوار قرار دهید . توصیه ی دیگری که به تکمیل شدن این تیپ کمک می کند پوشیدن کفش های تخت است .

تیشرت سفید به همراه اورکت شتری رنگ

همه گمان می کنند که تیشرت سفید فقط با رنگ های تیره زیبا می شود ولی باید گفت تیشرت سفید با رنگ های روشن نیز هماهنگی خواهد داشت . البته برای اطمینان خاطر از تیپ تن می توانید یک آیتم رنگ تیره مانند شلوار جین مشکی داشته باشید و به همراه یک تیشرت سفید و اورکت شتری رنگ بپوشید و یک تیپ معرکه برای خود بسازید .

تیشرت سفید و شلوارهای طرح دار

سال های پیش همه می گفتند پوشیدن تیشرت سفید به همراه شلوارهای طرح دار موجب می شود که طرح های شلوار دیده نشود ولی امروزه به کمک کمپانی های بزرگ زارا و گوچی و برندهای معروف دیگر شاهد طرح های بزرگ برروی شلوار ها هستیم که با یک تیشرت سفید با سرشانه های برآمده ست شده اند .با این تیپ هم می توانید کتانی و یا کفش کالج بپوشید. جذابیت این تیپ می تواند با نپوشیدن جوراب بیشتر شود .

تیشرت سفید و ژاکت جین و شلوار جین

۲ نکته ی مهمی در این تیپ زیبا وجود دارد و آنهم اندازه و فیت بودن ژاکت جین برای بالاتنه شما و کنتراست رنگی که بین ژاکت جین و شلوار جین برقرار می شود است . سعی کنید از ژاکت هایی که صد در صد جین هستند با در نظر گرفتن وزنشان استفاده کنید . شما می توانید این تیپ را به همراه شلوار جین آبی تیره و مشکی که هر دو جواب گوی نیاز شماست تکمیل کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *