#


تک پوشی با رنگ آجری ( رسی )

لباس آجری
24 می 2017 بدون نظر 11064 بازدید

تک پوشی با رنگ آجری ( رسی )

تک پوشی با رنگ آجری ( رسی )

اگر به دنبال یک رنگ نسبتاً تیره در میان رنگ های قهوه ای ، نارنجی و قرمز هستید می توانید رنگ آجری را انتخاب کنید . رنگ آجری از دسته رنگ های زمینی است که با ترکیب رنگ های سبز ، قهوه ای و کرم به دست می آید و می تواند انتخاب مناسبی برای خانم ها و آقایانی که به رنگ های گرم علاقه دارند باشند . اما اغلب یک سوال به ذهن می رسد و آن هم اینکه چطور رنگ آجری بپوشیم ؟

همانطور که گفتیم رتگ آجری ( رسی ) یک رنگ گرم و نسبتاً خنثی است . به همین جهت شما با استفاده از این رنگ می توانید در عین داشن یک استایل و تیپ شیک و راحت ، خودمانی هم به نظر برسید .

رنگ آجری را با چه لباس هایی ست کنیم ؟

هماهنگی آجری و سفید

لباس آجری

لباس آجری

یکی از بهترین رنگ هایی که می توان برای ترکیب با لباس رنگ آجری به کاربرد رنگ سفید است . این رنگ در کنار رنگ رسی باعث می شود هم رنگ آجری زیباتر و زنده  تر دیده شود و خود رنگ سفید درخشان ترخواهد شد .

ترکیب آجری و مشکی

یکی درگر از رنگ های خنثی که به زیبایی می توان با رنگ آجری ترکیب کرد رنگ مشکی است . رنگ مشکی باعث می شود که رنگ آجری شیک تر و گرم تر نشان داده شود .

هماهنگی آجری و جین

یکی دیگر راه های ست کردن لباس با رنگ آجری استفاده از طیف های متضاد این رنگ است می تواند یک ترکیب بی نظیر را شامل بشود . لباس های جین آبی یکی از همین طیف رنگ متضاد با آجری است که می تواند یک ترکیب شیک و زیبا را بسازد .

ترکیب رنگ آبی نفتی و سرمه ای با آجری

طیف های تیره رنگ آبی به خاطر تضاد رنگی که دارند هماهنگی جالب و زیبایی را با رنگ آجری به وجود می آورند و بهترین روش

لباس آجری

لباس آجری

برای ست کردن این دو رنگ استفاده از طیف های روشن رنگ آجری است که باعث زیباتر شدن شما خواهد شد .

ترکیب آبی فیروزه ای و نیلی با رنگ آجری

گاهی اوقات می توان از دنیای مدرن دست کشید و یک تیپ کلاسیک را برای خود ساخت . با ترکیب رنگ های فیروزه ای و نیلی با رنگ آجری می توانید یک ترکیب کلاسیک که یاد آور ترکیب های سنتی معماری ایرانی است را برای خود بسازید و لباس های خود را زینت بدهید .

ترکیب رنگ های آجری و بنفش

استفاده و ترکیب طیف های روشن رنگ بنفش که بیشتر به قرمزی می زنند در کنار رنگ آجری یک ترکیب یبا و جذاب را به وجود می آورند .

رنگ آجری و طلا

اگر لباس مجلسی تان به رنگ آجری است و نمی دانید چه اکسسوری را با آن هماهنگ کنید بهترین پیشنهاد استفاده از طلا است که به دلیل هماهنگی رنگی می تواند یک ترکیب زیبا را بسازد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *