#


توصیه پزشکان برای خرید عینک آفتابی

عینک آفتابی
9 مارس 2017 بدون نظر 1043 بازدید

توصیه پزشکان برای خرید عینک آفتابی

توصیه پزشکان برای خرید عینک آفتابی

ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه و با چه اصولی عینک آفتابی بخرید که چشمتان آسیب نبیند.

۱. تاب مناسب برای عینک :

تاب عینک آفتابی باید خیلی راحت روی چشم و بینی شما قرار بگیرد. و هیچ گونه سایشی روی پوست شما ایجاد نکند. برای جلوگیری از عبور نور از قسمت بالای عینک باید قاب عینک از سمت بالا بسته باشد، ولی خیلی زیاد نباشد که به مژه ها آسیب برساند.

۲. خرید عینک با شیشه پلاریزه وقتی روی آب هستید:

شیشه های پلاریزه درخشش انعکاس نور خورشید از روی سطوح مانند آب و کف خیابان را کاهش می دهند. این عینک ها برای افراد قایقران یا کسانی که در کشتی کار می کنند و یا اسکی روی آب، گزینه خیلی خوبی می باشد. این عینک های پلاریزه درخشش بیش از حد نور خورشید از روی سطوح صافی مثل کف جاده یا کاپوت ماشین را کاهش می دهند. به همین خاطر هم برای رانندگی در جاده مناسب هستند.

۳. عینک آفتابی بزرگ :

عینک آفتابی که دارای قاب بزرگ تر هستند بهتر از چشم ها محافظت می کنند زیرا جلوی اشعه هایی را که از اطراف عینک به چشم می رسند، بیشتر می گیرد. بهتر است قاب عینک از دو طرف کسی دیواره داشته باشد. شیشه های بزرگ تر سطح بیشتری از اطراف پوست چشم را در بر می گیرد. لذا عینک آفتابی که تا روی گونه ها را می پوشانند انتخاب مناسبی است.

۴. عینـک آفتابی با رنگ درست :

شیشه عینک که جلوی عبور اشعه ماورای بنفش را میگیرد شفاف است، ولی شیشه تیره تر لزوما بهتر از شیشه روشن تر نیست. اما رنگ شیشه عینک آفتابی نقش مهمی در تشخیص رنگ ها دارد. شیشه های با رنگ زرد و یا رنگ سرخ باعث می شوند تغییرات رنگ ها و نورها به سختی تشخیص دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *