#


توصیه هایی که آقایان چاق را خوش تیپ تر می کند

1 می 2018 بدون نظر 2333 بازدید

توصیه هایی که آقایان چاق را خوش تیپ تر می کند

ترفندهايى براى خوشتيپی مردان چاق

یکی از نکاتی که برای خوشتیپی باید بدانید این است که از پوشیدن لباس های خیلی تنگ خوداری کنید، به جای آن تی ‌شرت یا پیراهن‌ هایی که مناسب سایز شما  هستند را انتخاب کنید. به این دلیل که در لباس ‌های تنگ، تمام اندام چربی دارتان به راحتی مشهود خواهد بود.

پوشیدن تی شرت های یقه هفت یا پیراهن های یقه دار

* پوشیدن این دو مدل لباس، توجه را از زیر چانه ‌تان پرت کرده و چنانچه خط گردن باریکی داشته باشید، موجب گمراه کردن مخاطبان شما خواهد شد ! از یقه اسکی اجتناب کنید، چرا که کلا گردن شما را پنهان کرده، و باعث جلب توجه به غبغب شما خواهد شد.

* به شما توصیه می کنیم که پوشیدن لباس هایی که رنگ تیره دارند را فراموش نکنید . اغلب مردم در لباس‌ هایی که رنگ تیره تری دارند لاغرتر به نظر می آیند. پس به سراغ سیاه، سرمه‌ای، یا هر لباس تیره‌ دیگری بروید. لباس ‌های تیره مخاطبتان را گمراه کرده و باعث می‌شود خیال کند چند کیلویی لاغرتر هستید.

* یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که از پوشیدن لباس ‌های پارچه ‌ای ضخیم خودداری کنید،  از سویشرت های جیب ‌دار، آزاد، و ضخیم خودداری کنید. بهتر است به جای آن به سراغ سویشرت ‌های یقه ۷ و شال های نازک پشمی بروید، لباس ‌هایی که بیش از حد معقول به حجم اندامتان اضافه نکنند.

* بهتر است ژاکت یا کت ۳ دکمه را برای پوشیدن انتخاب کنید بجای اینکه به سراغ ژاکت یا کت‌های ۱ تا ۲ دکمه ای بروید، انواع ۳ دکمه ای را انتخاب کنید، چرا که بدن شما را درازتر نشان می دهد، و باعث خواهد شد قد بلندتر و لاغرتر بنظر بیایید.

* یکی از نکات مهم برای انتخاب لباس برای افراد چاق این است که لباس هایی که دارای خط های عمودی می باشند را انتخاب کنید لباس هایی که دارای خطوط نازک و عمودی می باشند هم همینطور. خطوط عمودی باعث می شود که فرد را قد بلند‌تر و لاغرتر نشان داده شود. لباس ‌هایی که خط ‌های پهن و افقی دارند را کلا فراموش کنید! آنها شما را پهن‌ تر نشان خواهند داد. همچنین از لباس هایی که طرح ‌های برجسته و جالب توجه دارند هم دوری کنید.

وسایل تان را در جیب های خود جمع نکنید

* گوشی هوشمند، کیف پول پر، و سایر وسایلی که جای زیادی می‌گیرند را در جیب‌هایتان قرار ندهید. به این دلیل که موجب جلب توجه می‌شوند، چیزی که باید از آن دوری کنید.

پوشیدن شلوار های فاق کوتاه

* منظو از پوشیدن شلوار های فاق کوتاه این است که شلوارهایی را انتخاب نکنید که روی کمر شما قرار می گیرند، به جای آن به سراغ شلوار هایی بروید که زیر چربی های پهلوتان بسته شود. دور شلوارتان باید آنقدری طول داشته باشد که باعث فشرده شدن زیر شکم تان، و در نتیجه بیرون افتادن شکم از روی شوار نشود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *