#


توصیه هایی درباره انتخاب پیراهن مردانه در موقعیت های مختلف

پیراهن مردانه
2 جولای 2017 بدون نظر 1091 بازدید

توصیه هایی درباره انتخاب پیراهن مردانه در موقعیت های مختلف

توصیه هایی درباره انتخاب پیراهن مردانه در موقعیت های مختلف

به گزارش از من بپرس، مانند سایر اجزای پوشش مردان، پوشیدن پیراهن در موقعیت های مختلف اقتضائات خاص خود را دارد. بنابراین لازم است که بدانیم در چه موقعیتی از چه پیراهنی استفاده می کنیم.

از طرفی تنوع در مدل پیراهن مردانه آن قدر بالاست که بعضی وقت ها افراد نمی توانند یک مدل درست را برای استایل خود انتخاب کنند. جزئیات مربوط به رنگ، بافت، طرح، مدل یقه، آستین، دکمه ها، مدل جیب پیراهن و… آن قدر ریز و مهم هستند که اگر دقت به خرج ندهید زحمت شما برای رسیدن به یک استایل مناسب و اصولی هدر می رود.

همان طوری که احتمالاً کسی با شلوار جین روشن به یک مصاحبه کاری نمی رود، استفاده از پیراهن های غیر رسمی نیز در مهمانی ها و اماکن رسمی غیر معمول است.

بنابراین در انتخاب پیراهن مردانه اصول و قواعدی وجود دارد که در وهله تابع مکان و موقعیتی است که در آن قرار دارید و در مرحله بعد تابع استایل کلی شماست.

به عبارت دیگر این که در چه موقعیتی قرار دارید در انتخاب پیراهن تأثیر می گذارد؛

به یک مهمانی نیمه رسمی با فامیل می روید؟

به یک مهمانی با دوستان دوران دانشگاه دعوت شده اید؟

به عروسی می روید؟

برای یک مصاحبه کاری وقت گرفته اید؟

یا به یک قرار عاشقانه می روید؟

طبیعتاً هر کدام از این موقعیت ها اقتضائات خاص خود را دارد.

و اینکه پیراهن تابع استایل کلی شماست، به این معنی است که اگر شما به سادگی اهمیت بیشتری می دهید و دوست دارید تأثیر کلی بر مخاطب خود بگذارید و یا اینکه سعی می کنید با متنوع نشان دادن و ست لباس هایی در رنگ ها و مدل های مختلف خود را فردی چند بعدی و تنوع پسند نشان بدهید.

در این مطلب قصد داریم چند موقعیت مختلف را معرفی کرده و متناسب با آنها انواع پیراهن را به شما پیشنهاد کنیم.

موقعیت های عاشقانه

قرار عاشقانه اصول و قواعدی دارد که خیلی ها درباره آن صحبت کرده اند. از روان شناسان بگیرید تا طراحان مد و لباس. در این موقعیت بسیار مهم است که تأثیری مناسب از خود بر جای بگذارید. متخصصانی که در این باره مطالعه کرده اند می گویند که لباس مشکی آقایان را باهوش و با اعتماد به نفس و جذاب نشان می دهد.

پیراهن مشکی

بنابراین در اولین قرار ملاقات که می تواند سنگ بنای یک رابطه پایدار باشد، از پیراهن مشکی استفاده کنید. اصلاً ریسک نکنید و به پیشنهاد صاحب نظران این حوزه اعتماد کنید. به یاد داشته باشید که همه چیز را همگان دانند!!

پس حرف ما را گوش کنید و در قرارهای عاشقانه، مخصوصاً اولین قرار یک پیراهن مشکی بپوشید. شاید رنگ های دیگر به نظر خودتان شما را بهتر نشان دهند، اما باز هم تکرار می کنیم که این قرار معمولی نیست!!

مراسم عروسی

در مراسم عروسی آن چیزی که در انتخاب لباس تأثیر می گذارد، فضای شاد و در عین حال رسمی مراسم است. درست است که سفید رنگ اختصاصی عروس در بسیاری از فرهنگ هاست، اما مانعی ندارد که شما نیز از یک پیراهن سفید استفاده کنید.

از آنجا که پیراهن سفید کراوات و یا پاپیون را برجسته تر نشان داده و توجه را جلب می کند، انتخابی مناسب است.

پیراهن عروسی

اگر هم می خواهید که خیلی در چارچوب و قالبی لباس نپوشید، می توانید یک پیراهن سفید طرح دار بپوشید. سفید راه راه در این مواقع پیشنهاد خوبی است.

در محل کار

این یک اصل پذیرفته شده است که مدیران از کارکنان زیر مجموعه خود انتظار دارند در تمام شئون به حفظ وجهه مجموعه کاری خود کمک کنند.

بنابراین مهم است که در محل کار لباسی بپوشید که در درجه اول نشان دهد که در یک مکان کاری قرار دارید. از طرفی چون در محل کار حداقل ۸ ساعت باید با یک لباس سر کنید، لازم است پیراهنی بپوشید که راحت باشد.

نوعی از پیراهن وجود دارد که نه خیلی آزاد و غیر رسمی است و نه خیلی خشک و رسمی. این پیراهن ها که به پیراهن مجلسی معروف هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در محل کار به شمار می روند. به علاوه این پیراهن ها معمولاً از پارچه و بافتی که مناسب ساعت های طولانی پوشیدن هستند، برخوردارند.

پیراهن مجلسی راه راه

پیشنهاد می کنیم در محل کار از یک پیراهن آبی سفید راه راه استفاده کنید. این پیراهن ها یک جور حس انرژیک بودن را نیز منتقل می کنند که آنها را مناسب محل کار نشان می دهد.

اگر سعی کنید چند تا از پیراهن ها را در رنگ های مختلف تهیه کنید، بهتر است.

مراسم غیر رسمی

در مراسم غیر رسمی مانند مراسم دفاع از پایان نامه، جشن فارغ التحصیلی یا یک جشن تولد دوستانه که رسمیت مراسم به اندازه مثلاً یک عروسی نیست، می توانید رنگ های کلاسیک و پایه را انتخاب کنید. آبی شطرنجی در این مواقع پیشنهادی بسیار مناسب است. یا حتی آبی آسمانی یکدست.

پیراهن غیررسمی

این رنگ ها هر چه در طیف های تیره تر باشند، سنگین تر و برای مراسم مثلاً عزاداری مناسب تر هستند و هر چه طیف رنگ روشن تر باشد، برای مراسم سبک تر کاربرد دارند.

در مهمانی های خانوادگی

از نام مهمانی خانوادگی معلوم است که فضایی تقریباً غیر رسمی بر آن حاکم است. بنابراین می توانید در پوشش خود تا حدی آزادی داشته باشید و پیراهنی به نسبت راحت بپوشید. پیشنهاد می کنیم که در این موقعیت ها از پیراهن شطرنجی مشکی و سفید استفاده کنید.

پیراهن دورهمی ها

پیراهن دورهمی ها

حسن بزرگ این مدل از پیراهن این است که به راحتی با شلوارهای مختلف و ژاکت های چرمی ست می شود. حتی می توانید با این پیراهن بوت نیز بپوشید.

خلاصه اینکه این پیراهن آزادی عمل به شما می دهد و در عین حال شیک و جذاب نیز هست.

در پایان باید یادآوری کنیم که بسیار مهم است که در چه موقعیتی پیراهن می پوشید. اما استایل شخصی شما نیز مهم است. بنابراین ایجاد تعادل بین این دو می تواند هنر شما در لباس پوشیدن را نشان دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *