#


توصیه هایی به مردان برای اینکه خوشتیپ تر باشند

12 می 2018 بدون نظر 2279 بازدید

توصیه هایی به مردان برای اینکه خوشتیپ تر باشند

مردان با چه تیپ هایی جذاب تر به نظر می آیند؟

برای اکثر خانم ها باور های مشترکی از خوش تیپ بودن شوهرانشان وجود دارد که در این مطلب ما سعی داریم شما را با برخی از آن ها آشنا کنیم. در این صورت است كه شما می‌توانید بدون اینكه همسرتان نكته‌ای را درباره ظاهرتان به شما گوشزد كند به یک جنتلمن واقعی تبدیل شوید.

کدام تیپ مردانه زنان را جذب می کند؟

بیش تر افراد بر این باور هستند که چنانچه آقایان قصد رسیدگی به تیپ خود را داشته باشند این امر بسیار ساده تر از انجام همین کار برای خانم ها می باشد. شاید به دلیل اینكه آقایان درباره پوشش، راحت تر فكر می كنند و شرایط را ساده تر می بینند. با این حال وقتی پای سلیقه خانم ها به میان می آید، كار برای آقایان هم سخت می‌شود.

آیا تاکنون برای اتفاق افتاده که همسرتان در مورد خوش تیپ شدن شما نظر بدهد و یا این که به شما بگوید که در چه صورتی شما تیپ خوبی ندارید؟ خب، ممکن است تاکنون به روی تان نیاورده باشید اما این را بدانید كه برای قریب به اتفاق خانم ها المان های مشتركی از خوش‌تیپی همسرشان وجود دارد كه بد نیست از آنها مطلع شوید. در این صورت است كه شما می‌توانید بدون اینكه همسرتان نكته‌ای را درباره ظاهرتان به شما گوشزد كند به یک جنتلمن واقعی تبدیل شوید.

خوش سلیقگی در كفش

بهتر است بدانید نخستین موردی که در استایل مردان برای همه جلب توجه می کند کفش آن ها می باشد. همین طور باید به این توجه داشته باشید که در این زمینه كارشناسان مد می‌گویند كفشی كه می پوشید پیش از اینكه خودتان حرفی بزنید، می‌تواند خیلی چیزها را درباره شما روشن كند! شكل و شمایل كفش، رنگ آن، تمیز بودنش، ست شدنش با ظاهرتان و همه این عوامل از میزان اهمیت شما به استایل‌تان خبر می‌دهد.

بسیاری از زنان بر این باور هستند که با نگاه کردن به کفش یک مرد می توان میزان اهمیت او به موقعیت های دیگر زندگی اش هم را هم حدس زد. شاید برای تان تعجب آور باشد ولی در این دنیا تحلیل‌های عجیب و غریبی وجود دارد. با این تفاسیر بدانید كه ممكن است در نظر همسران تان، شخصیت شما نمودی هم در انتخاب كفش هایتان داشته باشد. موقعیت سنجی در پوشیدن كفش مناسب یكی از مهم‌ترین فاكتورهای خوش پوشی شما محسوب می شود.

جوراب! این فاكتور تعیین‌ كننده

بهتر است بدانید که دست کم گرفتن این مورد هم می تواند در خوش استایل بودن شما نقش بسزایی داشته باشد.  شاید نظر همسرتان را كاملا درباره شما تغییر دهد؛ پس حتما در این زمینه دچار اشتباه نشوید! قبل از هر چیزی بدانید كه پوشیدن جوراب با صندل و كفش‌های روباز یک اتفاق نفرت انگیز برای خانم هاست! بنابراین دور این یكی را حتما یک خط قرمز بكشید.

یکی از نکات دیگی که باید در این مورد در نظر داشته باشید این است که باید جوراب تان را با شلواری که قرار است بپوشید ست کنید نه با کفش تان. این بدان معناست كه به عنوان مثال اگر شلوار سورمه‌ای به پا می‌كنید جوراب‌تان هم باید حتما سورمه‌ای باشد. اگر شلوار كرم می پوشید جوراب تان باید از هم خانواده همین رنگ باشد. پس این مساله را هم حسابی جدی بگیرید. شاید در ظاهر ، قضیه جدی نباشد اما در عمل خیلی هم مهم است!

كتان هایی كه به شما خوش تیپی می دهند

نکته ی بعدی در خوش تیپ بودن این است که اصلا از انتخاب و خرید شلوار های کتان غافل نشوید. نخست این که این نوع شلوار ها با هر رنگی که داشته باشند می توانند در هر موقعیتی مورد استفاده قرار بگیرند؛ حالا چه با استایل‌های رسمی و چه غیررسمی. در همین راستاست كه می‌توانید این شلوار را با كفش های رسمی و راحتی ست كنید.

بهتر است زمانی که می خواهید شلوار های کتان را بپوشید حتما آن را با پیراهن های مردانه و یا تی شرت هایی که روی شلوار می افتند ست کنید. هدف از پوشیدن این نوع شلوار ها این است كه این كتان‌ها در همه صورت به استایل شما شخصیت می‌دهند. سعی كنید در كمد لباس‌تان از این شلوارهای كتان در همه رنگ‌ها داشته باشید اما اگر بنا به گزینش است بدانید رنگ‌های آبی نفتی یا سورمه‌ای، ماسه‌ای و سبز زیتونی می توانند بیشترین مورد استفاده را برایتان داشته باشند.

یک قدم جلوتر از تی شرت …

چنانچه به این علاقه من هستید که بدانید منظور از هنلیز چیست باید به شما بگوییم چیزی شبیه یک قدم جلوتر از تی شرت و شاید بهتر باشید بگوییم تی‌شرت‌های مدل جدید؛ یقه گرد و دكمه‌دار، فیت تن و راسته‌ مانند. ویژگی چنین تی‌شرتی به خصوص با رنگ سفید قابلیت ست كردن آن را با همه رنگ شلواری به خصوص از نوع جین و كتان بالا می‌برد. این لباس اما قطعا مناسب وقت‌هایی است كه قرار است تیپ اسپرت و راحت بزنید. شاید برای هر مردی بد نباشد چنین تی‌شرتی در كمد لباسش داشته باشد. این تی شرت برای عصرهایی كه می‌خواهید با همسرتان به پاساژگردی بروید مناسب‌ترین گزینه است؛ آن هم بدون توصیه همسر درباره نوع پوشش. بیشتر خانم‌ها چنین استایلی را مقبول می‌دانند.

اكسسوارهای مكمل

استفاده از اکسسوری های مناسب و البته به اندازه ی کافی می تواند در خوش استایل و خوش تیپ شدن آقایان نقش مهمی داشته باشد. ولی در همین زمینه نكات ریزی وجود دارد كه باید به آنها توجه ویژه كرد. یک ساعت شیک و مناسب با تیپ رسمی یا غیررسمی می‌تواند همیشه به ظاهر یک آقا، وقار و جذابیت بیشتری بدهد.

زمانی که شما برای تکمیل خوش استایلی خودتان از اکسوری های مناسب استفاده می کنید به این معنی است که شما به عنوان یک مرد تا چه اندازه به جزئیات ظاهری تان اهمیت می دهید و رعایت این مورد خود به عنوان یک حسن به حساب می آید. اما باید حواس تان باشد در استفاده از اكسسوارها به خصوص دستبند و انگشتر زیاده روی نكنید. شاید یک دستبند چرمی یا یک حلقه رینگی برای متاهل ها خیلی جذاب و مناسب باشد اما زیاده‌روی در تعداد دستبند یا انگشتر می‌تواند به همان نسبت سلیقه شما را زیر سوال ببرد.

یقه هفت های دوست‌ داشتنی

پوشیدن لباس های یقه هفت توسط یک آقا به این معنی است که او به تیپ و استایل ظاهری خود بسیار اهمیت می دهد و برای این که خوش لباس باشد از آن محافظت می کند. باید این نكته را بدانید كه بلوزهای یقه‌هفت استایلی بین رسمی و غیررسمی است. شاید چنین لباسی بیشتر برای كار مناسب باشد؛ البته مشروط بر اینكه قرار نباشد در یك جلسه تمام رسمی حاضر شوید. شما می‌توانید انواع سو شرت‌های یقه‌ هفت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داشته باشید اما باز هم اگر بنا به انتخاب باشد همان رنگ‌های سبز زیتونی، آبی نفتی یا سورمه‌ای و رنگ ماسه‌ای بهترین گزینه‌ها خواهند بود.

و حالا، جین به علاوه تی شرت سفید

ممکن است فکر کنید که این مورد بسیار ساده و بی اهمیت است. ولی حقیقت این است که بر اساس نتیجه ی تحقیقی که در این زمینه انجام شده به این نتیجه رسیده اند که اکثر خانم ها استفاده از این استایل را برای همسران خود می پسندند. نكته اصلی در این استایل این است تی‌شرت باید درست انتخاب شود. تی‌شرت سفید نباید خیلی آزاد و گشاد باشد و نه خیلی تنگ و فیت. همین ویژگی است كه چنین استایلی را جذاب می‌كند. شلوار جین اما باید فیت باشد نه تنگ. به این ترتیب شما یك تیپ راحت و ساده زده‌اید كه می‌تواند نشان دهد در عین سادگی می‌توان خوش تیپ هم بود.

كت و شلوار فیت

آیا از این قضیه اطلاع دارید که مردانی که از کت و شوار های فیت استفاده می کنند و با استایل مناسب قدم به هر جا می گذارند و این که همیشه عطر زده و خوش بو هستند از نظر روانی بیشتر مورد اعتماد دیگران می باشند؟ خب حالا كه این نكته را دریافتید بهتر است اگر بنای خریدن و پوشیدن كت و شلوار را گذاشته اید مستقیم بروید سراغ انواع فیت آنها.

زمانی که کت و شلوار های گشاد و بزرگ تر از سایز خود می پوشید سبب اغراق در ظاهر خود خواهید شد، و نیز چاق تر نشان داده می شوید و نسبت به سنی که دارید بالاتر به نظر خواهید رسید. همچنین نوعی بی‌قوارگی در استایل‌تان مشهود می‌شود اما وقتی كت و شلوار فیت به تن می‌كنید طبیعی است كه لاغرتر، كشیده‌تر و البته كم سن و سال تر هم به چشم بیایید. نكته دیگر درباره كت و شلوار موقعیت‌سنجی برای پوشیدن آن است.

اگر برای نخستین روز کاری از خانه خارج می شوید مناسب ترین استایل برای شما پوشیدن کت و شلوار است ولی اگر قرار است برای نخستین بار با خانمی که قرار است همسر آینده تان شود قرار ملاقات دارید انتخاب این استایل زیادی خشک و رسمی می باشد. كت و شلوار اگر بنا به موقعیت ، صحیح پوشیده شود قطعا شما را فردی با اعتماد به نفس و قدرتمند نشان خواهد داد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *