#


ترفندهایی برای انتخاب رنگ لباس مجلسی

لباس مجلسی
24 می 2017 بدون نظر 1101 بازدید

ترفندهایی برای انتخاب رنگ لباس مجلسی

ترفندهایی برای انتخاب رنگ لباس مجلسی

همیشه انتخاب رنگ لباس برای شرکت در یک مجلس عروسی یا میهمانی رسمی کار دشواری بوده است ، اما اگر نکات کوچک و ظریفی را در نظر بگیریم می توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم . امروز در این مقاله توصیه هایی را برای انتخاب رنگ لباس مجلسی گرد آورده ایم تا بتوانید انتخاب صحیحی داشته باشید .

هر رنگی که به شما می آید انتخاب کنید

رنگ لباس هر فردی محدود به رنگ موها و چشم و تن پوست او است اما گاهی اوقات تشخیص درست با دشواری همراه است . یک راه جالبی که پیشنهاد می کنیم این است که یک روز به یک فروشگاه لباس رفته و به بهانه خرید لباس همه رنگ ها را امتحان کنید و به این ترتیب در بیابید که کدام رنگ ها جلوه بیشتر و بهتری روی پوست و موی شما دارد . سعی کنید در حالت های مختلفی  از خود عکس بگیرید و با یکدیگر مقایسه کنید ؛ می توانید در این خصوص نظر دیگران را نیز بپرسید . باید بدانید نتیجه ای که از این روش بدست می آید ممکن است غافلگیر کننده باشد .

رنگ مشکی بپوشید

لباس مجلسی

لباس مجلسی

یکی از رنگ های زیبا و کلاسیک که بالاتر از همه رنگ ها است رنگ سیاه می باشد و هرگز هم از مد نیافتاده و تقریباً به تمام مردم می آید . این رنگ دارای جذابیت خاصی است و در عین سادگی اش وقار و زیابیی منحصر به فردی داشته و شما را بلند و لاغر نشان می دهد . اگر دوست ندارید سر تا پا سیاه باشید می توانید از اکسسوری های هم رنگ مثل کیف و کفش قرمز و کمربند قرمز در کنار لباستان استفاده کرده و استایل خود را ارتقا داده و شیک تر کنید .

رنگ سفید استفاده کنید

لباس مجلسی

لباس مجلسی

از آن جایی که سفید نشانه پاکی و معصومیت است بیشتر در لباس عروس به کار برده می شود . به علاوه قدرت تطبیق پذیری آن بسیار بالاست . در اصل رنگ سفید همچون یک بوم خالی است که از هر رنگ اکسسوری در کنار آن استفاده کنید بهترین جلوه را خواهد داشت . اگر قرار است لباس سفیدی را برای یک مجلس عروسی بپوشید ترجیحاً از مدل های کوتاه تر و ساده تر که شبیه لباس عروس نباسد انتخاب و استفاده کنید و مراقب باشید پیزی روی آن نریزد که بد جلوه می کند .

از لباس های رنگ قرمز استفاده کنید

لباس مجلسی

لباس مجلسی

اگر به دنبال اشتیاق و هیجان و انرژی هستید از رنگ قرمز استفاده کنید . عوامل مختلفی موجب تناسب رنگ قرمز با پوست شما همچون مدل لباس ، شدت خلوص قرمز و اکسسوری های همراه آن . اگر تمایلی به پوشیدن قرمز ندارید می تواینید از طیف های روشنتر یا تیره تر آن مثل زرشکی استفاده کنید .

مطمئناً هر خانمی بیش از یک لباس مشکی و سفید در کمد لباس هایش داردچرا که این رنگ ها رسمی تر از رنگ قرمز به نظر می رسند و افراد کمی هستند که به این رنگ پر از هیجان و انرژی تمایل نشان بدهند اما ما می خواهیم چند دلیلی که می توانید از این رنگ زیبا و جذاب استفاده کنید و تیپ و استایلی دلفریب برای خود داشته باشید را بیان کنیم .

پوشیدن لباس زنانه قرمز موجب می شود که شما تبدیل به یک آهن ربایی بشوید که همه توجهات را به سمت خود جلب می کنید و از آن جایی که رنگ پر زرق وبرقی است می تواند نقص های چهره همچون جوش ، برنزه غیر طبیعی ، یا جای زخم و سوختگی و … را بیشتر نشان دهید از همه بدتر اینکه اگر از تن رنگی مناسبی استفاده نکنید ممکن است چهره ی شما رابیمار و رنجور نشان دهد . ما نکاتی را به شما آموزش می دهیم که با کمک آن ها می توانید این رنگ زیبا را مورد استفاده قرار داده واز آن لذت ببرید .

رنگ قرمز که مناسب پوست تان است را انتخاب کنید
لباس مجلسی

لباس مجلسی

طیفی از این رنگ را که مناسب با رنگ پوست ، مو و چشم تان است برگزینید . بدانید پوست شما گرم است یا سرد و تحت تأثیر رنگ چشم و مو فاکتورهایی در مورد انتخاب رنگ لباس را مورد توجه قرار دهید .

لباس مجلسی قرمز اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد

این اعتماد به نفس بالا باعث زیبایی و جذابیت بیشتر شما می شود . برای داشتن اعتماد به نفس بالا کافی است شما لباسی را که با آن احساس راحتی می کنید انتخاب کنید .

لباس مجلسی قرمز موجب افزایش هیجان می شود

این لباس اشتراک زیادی با لباس مشکی کوتاه دارد اما این رنگ بسیار هیجان انگیزتر است و برای افرادی که اهل ریسک هستند مناسب می باشند . برای اینکه جالب تر و هیجان انگیزتر به نظر برسید می توانید از یک لباس قرمز به جای لباس مشکی کوتاه استفاده کنید . برای جذابیت بیشتر لباس باید یک جفت کفش پاشنه بلند مناسب و یک جفت گوشواره و یا هر اکسسوری دیگری که می پسندید با آن ست کنید .

در طرح و رنگ لباس مجلسی قرمز تنوع بسیاری وجود دارد

طرح های بسیاری بر روی این رنگ اجرا شده و طراحان مد مدل های بسیاری از این رنگ را طراحی کرده و وارد دنیای مد کرده اند به طوری که انواع مختلفی از لباس مجلسی به این رنگ در بازار موجود است . شما مجاز هستید به تناسب سلیقه و شخصیت تان مدل لباس مجلسی خود را انتخاب کنید . انواع لباس مجلسی قرمز براق ، پولکی ، ماکسی ، کوتاه و … در بازار ئ دنیای مد وجود دارد که به راحتی می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید .

لباس مجلسی قرمز تطبیق پذیری بالا دارد

می توان از لباس مجلسی قرمز در طول روز یا شب استفاده کرد . این رنگ لباس را می توان در هر مراسم جشن ، تولد و هر دورهمی دوستانه ای پوشید و از زیبایی آن لذت برد . در موقعیت ها و شرایط زیادی می توان از این رنگ لباس مجلسی استفاده کرد .

از طرح های رنگارنگ نهراسید

لباس مجلسی

لباس مجلسی

با وجد اینکه اغلب لباس های مجلسی تک رنگ هستند اما لزومی ندارد همیشه تک رنگ باشید . می توان از لباس هایی باطرح های رنگی و زیبا برای به وجود آوردن یک استایل زیبا و بی نظیر کمک بگیرید . استفاده از چین و تو و سایر تزئینات در صورتی که به خوبی با یککدیگر ترکیب شده باشند بسیار جذاب خواهد بود .

دقیق باشید

زمانی که شما رنگ کلی را انتخاب می کنید تنها یک مرحله از انتخاب رنگ لباس را پشت سر گذاشته اید و باید در باقی مراحل نیز دقیق باشید . به عنوان مثال شما دریافته اید که رنگ آبی به پوست شما بیشتر می آید . آیا این تنها شروع کار است ؟ چه نوع از آبی به شما می آید ؟ آبی آسمانی ، آبی اقیانوسی و یا آبی نفتی ؟ درمورد پارچه نیز باید دقت کنید که چگونه باشد ؟ مات یا براق ، لخت و یا محکم باشد ؟ هرچه برای این سوال ها پاسختان دقیق باشد مطمئناً انتخاب ساده تری نیز خواهید داشت .

اکسسوری ها را انتخاب کنید

لباس مجلسی

لباس مجلسی

اگر مروارید ، زمرد ، الماس و یا جواهرات مصنوعی که انتخاب می کنید با لباستان هماهنگی داشته باشند می توان گفت انتخاب های خوبی هستند . توصیه ای که ما به شما می کنیم این است که موقع خرید لباس در کنار آن جواهرات را نیز در همان مغازه با لباستان امتحان کنید ، لازم نیست حتماً از همان مغازه خرید کنید بلکه هدف این است که بهترین اکسسوری متناسب با لباستان را تشخیص دهید . گردنبند ، گوشواره ، دستبند و شال جزو اکسسوری هایی هستند که حتماً باید داشته باشید . اگر جواهراتی را در خانه دارید که دوست دارید برای مهمانی از آن ها استفاده کنید بهترین راه این است که لباس مجلسی تان را متناسب با آن ها انتخاب کنید .

کیف را فراموش نکنید

مطمئناً در طول همانی و مراسم به کیف احتیاج پیدا خواهید کرد برای اینکه بتوانید لوازمی مثل موبایل و لوازم آرایشی را در آن قرار دهید . می توانید از مدل های جدید و به روز موجود در بازار مدل کیف تان را انتخاب کنید مثل مدل های پوشیده از نگین های براق که با هر لباسی سازگاری دارد ، یا اینکه رنگ کیف را  متناسب و هماهنگ با رنگ لباس یا دیگر اکسسوری ها انتخاب کنید . ولی فراموش نکنید که یکی از اکسسوری های مهمی که باید مهمی که باید به همراه داشته باشید کیف است .

انتخاب کفش

یکی از مهمترین اجزای لباس مهمانی شما کفش هایتان است ، پس باید در انتخاب زیباترین کفش تمام سعیتان را به کار بگیرید . برای انتخاب رنگ کفش ها بهتر است آن ها را با اکسسوری ها و یا رنگ لباستان هماهنگ کنید . اگر قصد دارید از یک کفش جلو باز استفاده کنید رسیدگی به ناخن های پایتان را فراموش نکنید تا زننده به نظر نیاید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *