#


بولگاری در یک نگاه

بولگاری
29 اکتبر 2017 بدون نظر 1471 بازدید

بولگاری در یک نگاه

بولگاری در یک نگاه

ایتالیا به عنوان زادگاه برند های مشهور بسیاری شناخته می شود. بولگاری یکی از این برندهای معروف می باشد که در زمینه طراحی و تولید اکسسوری و جواهرات و موارد دیگر فعالیت کرده و در زمکین هتل و هتلداری هم نام و آوازه ای را برای خود درست کرده است. یکی از بهترین برندهایی که در زمینه جواهرات و اکسسوری ایتالیایی در جهان معروف می باشد برند بولگاری است.اگر به نام برند بولگاری دقت کنید خواهید دید که لوگوی آن به لاتین بوده و اصولا با حرف V نوشته می شود. در این مقاله نگاهی گذرا خواهیم داشت به تاریخچه این برند مشهور ایتالیایی.

بولگاری

بولگاری

موسس بولگاری و تاریخ تاسیس آن

موسس برند معروف بولگاری در اصل یک فرد یونانی بود به نام سوتیریوس بولگاریس که در ایتالیا اقامت داشت و توانسته بود در شهر ناپل این کشور نخستین مغازه جواهر فروشی خود را افتتاح کند. حرفه و تخصص بولگاریس در اصل در زمینه جواهر سازی بود و در این زمینه آگاهی لازمه را داشت.

بولگاری

بولگاری

بولگاریس در سال ۱۸۸۱ میلادی قصد عزیمت به رم را کرد و سه سال پس از مهاجرت به این شهر کمپانی جدیدی را به همراهی پسرانش کنستانتینو و جورجیو بازگشایی کرد. از آنجا که او در آغاز نام خود را برای برند جدید استفاده کرده بود ولی مردم ایتالیا به راحتی نمی توانستند نام یونانی را تلفظ کنند به همین جهت بولگاریس تصمیم گرفت کمی تغییرات در نام خود به وجود بیاورد و نام برند خود را بولگاری نام گذاری کرد.

زمانی که جورجیو در گذشت مدیریت کمپانی بولگاری به دست پسر او جیانی سپرده شد و جیانی در جهانی سازی این برند تلاش های بسیاری را انجام داد و توانست در شهرهایی همچون نیویورک ، پاریس ، ژنو و حتی شهر مونت کارلو فروشگاه هایی را برای عرضه محصولات بولگاری دایر نماید.ساعت های مچی زیبا و تک بولگاری در دهه هفتاد میلادی توانستند وارد خط تولید این برند شوند اما عطرهایی که از سوی ای برند مشهور تولید شده در دهه نود میلادی در دستور کار این برند قرار گرفتند. نوادگان بولگاریس تنها افرادی بودند که تا این سال ها اداره و مدیریت برند بولگاری را بر عهده داشتند و برای پیشرفت هرچه بهتر آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کردند.

بولگاری

بولگاری

سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز افتتاح هتل های زنجیره ای این برند ایتالیایی بود و خانواده بولگاری سهامی را که در این هتل های زنجیره ای دارا بودند در سال ۲۰۱۱ میلادی به مبلغی بالغ بر چهار میلیارد دلار برای فروش گذاشتند که کمپانی ال وی ام اچ توانست این سهام را برای خود خریداری نماید. در حال حاضر خانواده بولگاری به عنوان سهام داران بزرگ این کمپانی شناخته می شوند.

بولگاری و طراحی جواهرات آن

بولگاری در زمینه طراحی جواهرات خود اصولا طرح هایی را به کار می برد که دارای اصالت بوده و در بین افراد مختلف شناخته شده باشند. طرح های این برند جهانی به نحوی جذاب است که کمپانی های دیگری که در زمینه تولید جواهرات فعالیت دارند اصولا طرح های بولگاری را مورد تقلید خود قرار داده و تولیداتی نظیر طرح های این برند معروف عرضه می کنند.

بولگاری

بولگاری

اگر بخواهیمم در این مورد مثالی بزنیم می توانیم از کلسیون جواهرات و کیف این برند در سال ۲۰۱۶ نام ببریم که در طراحی آن ها از سر مار ایده گرفته شده بود. استفاده از این طرح ها باعث شده که محصولات بولگاری با دیگر محصولاتی که از سوی کمپانی های دیگر تولید می شوند تفاوت بسیاری داشته باشد و به عنوان محصولات زیبایی وارد بازار های جهانی شوند.

محل تولیدی که برای ساعت های بولگاری در نظر گرفته شده است در کشور سوئیس می باشد و از یک سیستم فوق العاده مدرن در طراحی آن ها استفاده شده است که افراد بسیار مشهور و ثروتمندی از آن ها استفاده می کنند و بسیار دارای محبوبیت هستند و این عوامل و کیفیت تولیدات کمپانی بولگاری باعث شده که این کمپانی به عنوان یک برند معروف در جهان شناخته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *