#


بهترین فریم های عینک مناسب صورت های گرد …

عینک مناسب صورت
8 آگوست 2017 بدون نظر 1571 بازدید

بهترین فریم های عینک مناسب صورت های گرد …

باید ها و نباید ها در انتخاب فریم عینک مناسب صورت های دایره ای …

عینک ها به شما کمک می کنند تا بهتر ببینید و بهتر دیده شوید ، اما آنها هم چنین می توانند تنها به عنوان یک تکه لوازم جانبی ساده استفاده شوند ، زیرا آنها بر روی ظاهر کلی تاثیر می گذارد . بنابراین ، مهم است که عینک هایی که انتخاب می کنید ، رنگ درست ، سایه و شکل مناسب را به چهره شما دهند تا علاوه بر دید بهتری که به شما می دهند ، زیبایی چهره شما را نیز تشدید کنند و توجه شما را از جا هایی که با آن راحت نیستید ، دور کنند .

– مناسب ترین فریم های عینک برای زنان با صورت  های گرد …

اگر شما صورت گردی دارید ، احتمالا پیدا کردن عینک مناسب که به چهره تان بیاید برای تان کار دشواری خواهد بود . هدف شما برای گرفتن عینک باید گزینه ای باشد که صورت شما لاغر تر و دراز تر نشان دهد . پس چگونه عینکی مناسب را برای چهره گرد زیبای زنانه خود انتخاب می کنید ؟ جواب را در این پست خواهید گرفت .

عینک مناسب صورت

اگر شما چهره ای گرد داشته باشید ، اولین چیزی که باید در انتخاب عینک ها به خاطر داشته باشید ، این است که تغییر آن فریم بر صورت تان چگونه خواهد بود . در اینجا چند فریم پیشنهادی ما برای چهره زیبای گرد شما ارائه شده است که قطعا برای شما مفید و کاربردی خواهد بود .

  • فریم های گوشه دار ، باریک و مهندسی :

این نوع عینک ها ، خطوط منظم تر و متمایز تری را به صورت های گرد می دهند . این فریم ها به شما کمک می کند تا ظاهر متعادل تری داشته باشید .

عینک مناسب صورت

  • فریم های مستطیلی :

این یک گزینه و پیشنهاد عالی برای افرادی با چهره های گرد است . با زدن این عینک ها ساختار چهره شما نازک تر و طولانی تر می شود و این برای این صورت ها عالی است .

عینک مناسب صورت

  • فریم های قورباغه ای :

این فریم ها برای افرادی با گونه های برجسته زیبا پیشنهاد می شود . اگر شما می خواهید توجه دیگران را به گونه های خود جلب کنید ، این نوع عینک برای شما  فوق العاده زیبا و مناسب هستند .

عینک مناسب صورت

– فریم های عینک نامتناسب با چهره های دایره ای :

مهم است که توجه داشته باشیم که همه چهره های دایره ای شبیه هم نیستند . بعضی از آنها گرد تر از دیگران هستند و بنابراین باید سعی کنید که شکل های دیگر عینک را در نظر بگیرند تا ببینند چه چیزی برای چهره آن ها مناسب تر و زیبا تر است . در زیر یک لیست از فریم عینک هایی است که باید از انتخاب آن ها اجتناب کنید ، آورده ایم .

  • فریم های کوچک و کوتاه :

چنین عینک هایی برای شما مناسب نیستند ، زیرا آنها گردی بودن چهره شما را برجسته تر می کنند .

عینک مناسب صورت

  • فریم های گرد :

عینک های گرد نیز فقط شکل دایره ایه چهره شما را برجسته تر می کند . قطعا شما در آنها خنده دار به نظر خواهید رسید .

عینک مناسب صورت

به عنوان یک قاعده کلی در هنگام تهیه عینک برای خانم های چهره گرد ، هر چه صورت شما گرد تر باشد ، قاب عینک های شما باید بزرگ تر باشد . چهره های گرد با پیشانی های گسترده ، با چانه های زیبا و گونه های برجسته مشخص می شود . هدف شما هنگام برداشتن عینک ها ، باید فرمی باشد که برخلاف انحنای طبیعی چهره شما عمل می کند . به طور کلی ، شما باید عینک هایی را که عریض تر هستند را به فریم های دراز ترجیح دهید تا چهره شما ظریف تر و زیبا تر معلوم شود . نگران نباشید ، عینکی انتخاب کنید که دارای تبلیغ ، تزئینات و رنگ های روشن باشد .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *