#


بهترین ست مناسب کفش چرم مردانه به رنگ عسلی کدام است؟

کفش چرم
25 اکتبر 2017 بدون نظر 5561 بازدید

بهترین ست مناسب کفش چرم مردانه به رنگ عسلی کدام است؟

بهترین ست مناسب کفش چرم مردانه به رنگ عسلی کدام است؟

در بین مجموعه کفش هایی که هر مردی برای خود دارد کفش های قهوه ای که کمی به رنگ زرد متمایل هستند و به نام عسلی شناخته می شوند نیز دیده می شود. گاهی اوقات مردان فکر می کنند نتوانند به راحتی ست مناسبی با این کفش ها داشته باشند. برخی از این رنگ کفش ها کمی تیره تر هستند که همین امر باعث می شود جلوه خاصی داشته باشند. شاید اینگونه بیاندیشید که کفش های مشکی بیشتر از کفش های عسلی و قهوه ای کاربرد دارند ولی باید بدانید در مورد پوشیدن این کفش ها هم می توانید استایل زیبایی را داشته باشید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که کفش های عسلی را با چه لباسی می توانید ست کرده و جذاب دیده شوید.

کفش چرم

کفش چرم

پوشیدن شلوار خاکستری و کفش عسلی

برای داشتن یک ترکیب زیبا م یتوانید از شلواری که به رنگ خاکستری است به همراه کفش عسلی خود استفاده کنید و یک کنتراست خاص را به وجود بیاورید. افرادی که اهل ریسک کردن نیستند و نمی دانند چه ترکیبی برای آن ها بهترین است می توانند به سراغ رنگ های تیره رفته و برای پوشیدن با کفش عسلی خود شلواری با رنگ سرمه ای را انتخاب کنند. البته زمانی که قصد پوشیدن شلواری با رنگ سرمه ای دارید باید کفش عسلی تیره تری را نیز انتخاب کنید و در هر مکانی که تمایل دارید با این ترکیب زیبا و جذاب حاضر شوید.

پوشیدن شلوار جین تیره با کفش عسلی بروژ

اگر کفش عسلی رنگی که برای پوشیدن انتخاب می کنید از انواع کفش های بروژ است باید لباس هایی را برای ایجاد هماهنگی با آن بپوشید که طرح برجسته ای نداشته و رنگ آن خیلی تیره هم نباشد. از آنجایی که کفش های بروژ جزو کفش های رسمی هستند اما می توان از آن ها در موقعیت های بسیاری نیز استفاده کرد. این کفش ها به نوعی طراحی شده اند که در استایل روزمره خود نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. برای ایجاد جذابیت در استایل روزانه خود میتوانید کفش بروژ عسلی را به همراه شلوار جینی که رنگ تیره ای دارد و کمی هم سبک کلاسیک در آن دیده می شود ترکیب کرده و استفاده کنید.

کفش چرم

کفش چرم

ایجاد هماهنگی بین شلوار جین آبی روشن و کفش عسلی

برای داشتن یک استایل شیک و رویایی باید به سراغ ترکیبی بروید که بتواند شما را در دستیابی به این استایل کمک کند. می توانید از شلوارهای جین که دارای رنگ روشنی هستند به همراه کفش های عسلی خود استفاده کنید و یک استایل مناسب برای کل روز خود داشته باشید. رنگ روشنی که در شلوار جین شما وجود دارد باعث می شود که احساس خوبی در طول روز داشته باشید و این احساس راحتی زمانی به اوج خود می رسد که از یک پیراهن سفید و یک عینک آفتابی به همراه حلقه ای ساده استفاده کرده و ظاهر خود را جذاب تر و خوش تیپ تر از همیشه نشان دهید.

کفش های لوفر یا همان کفش های کالجی که هر روزه مورد استفاده قرار می دهید نمونه های دیگری از کفش های عسلی هستند که با پوشیدن آن ها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. مهمترین خصوصیت کفش های لوفر یا کالج راحتی بیش از اندازه آن ها است بنابراین شما هیچ لزومی ندارد که از لباس های رسمی استفاده کنید و سعی کنید بین کفش و لباس تان هماهنگی به وجود بیاورید.

برای اینکه ترکیب خوبی به همراه کفش های لوفر عسلی داشته باشید باید به ترکیب رنگی ای که انتخاب می کنید دقت کافی داشته باشید. در مورد این مدل از کفش های عسلی هم مانند کفش های بروژ می توانید از شلوار هایی به رنگ سرمه ای و یا آبی ملوانی استفاده کنید و ترکیب خارق العاده ای را تشکیل دهید. کفش های کالج که بر روی آن ها از منگوله یا سگک استفاده شده نیز می تواند در این ترکیب زیبا به کار آمده و یک استایل شیک رابرای شما به همراه بیاورد.

کفش چرم

کفش چرم

ایجاد ترکیب مناسب با بوت های عسلی چلسی

اگر یک جفت بوت چلسی مردانه دارید می توانید آنم را با لباس های متنوعی هماهنگ کرده و مورد استفاده قرار دهید. پوشیدن شلوار جین آبی و تیشرت های ساده می تواند استایل و تیپ متفاوتی را از شما به نمایش بگذارد اما کت و شلوارهای کلاسیک هم در داشتن استایلی زیبا با این بوت ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. از این ترکیب ها می توان در خصوص رنگ های تیره تر و رنگ قهوه ای سوخته هم استفاده کرد و جذابیت استایل خود را افزایش داد. بنابراین در پوشیدن بوت های چلسی خود که به رنگ عسلی هستند نیز تعلل نداشته و آن را با طیف رنگی مناسبی مورد استفاده قرار دهید.

نکات کلیدی در حفاظت از کفش های عسلی برای اینکه بتوانید کفش عسلی خود را خوب نگه دارید و همیشه قابل استفاده باشد بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که این جنس از کفش ها را هرگز نباید با آب شست و محل نگهداری آن ها ترجیحا باید به دور از نفوذ آب و گردو خاک باشد تا بتواند مدت زمان بیشتری کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

اگر کفش چرم عسلی شما در معرض باران و گل و لای قرار گرفت و کثیف شد بهتر است ابتدا آن را با یک پارچه پنبه ای کاملا تمیز کنید تا از شر گل و لای و کثیفی های چسبیده خلاص شوید سپس کفش هایتان را در محیط اتاق بگذارید تا با استفاده از هوای معمولی اتاق به طور کامل خشک شود. توجه داشته باشید که هر گز از سشوار یا شوفاژ برای خشک کردن کفش های خود استفاده نکنید.

کفش چرم

کفش چرم

بهترین ماده ای که برای تمیز کردن وبراق تر کردن کفش های چرم عسلی باید مورد استفاده قرار بگیرد واکس های سنتی و روغن هایی هستند که مخصوص کفش های چرم می باشند. البته دقت داشته باشید که این واکس ها و روغن هایی که استفاده می کنید کاملا هماهنگ با رنگ کفش شما باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *