#


بهترین روش پوشیدن مانتو و بلوز آستین کلوش چیست؟

بلوز آستین کلوش
28 ژوئن 2017 بدون نظر 2921 بازدید

بهترین روش پوشیدن مانتو و بلوز آستین کلوش چیست؟

بهترین روش پوشیدن مانتو و بلوز آستین کلوش چیست؟

چند سالی است که لباس هایی با آستین های گشاد و لاله ای وارد عرصه مد شده که استقبال خوبی از این مدل ها شده است و بسیاری از خانم ها طرفدار این مدل شده اند.
این سبک را در بسیاری از بلوز های زنانه می توانید ببینید اما به کار بردن این سبک در مانتو ها نیز مدتی است که مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است.
شاید از نظر برخی پوشیدن این سبک لباس ها با کمی دشواری همراه باشد و نتوان آن ها را با هر مدلی ست کرد.
برخی به همین دلیل پوشیدن این مدل لباس های آستین کلوش را برای خود منع می کنند؛امروز قصد داریم نحوه پوشیدن این لباس هارا به شما آموزش دهیم.

چگونه پوشیدن مانتو و لباس آستین کلوش

بلوز آستین کلوش

بلوز آستین کلوش

پوشیدن لباس هایی که آستین کلوش دارد باعث لاغرتر دیده شدن بازوهای شما خواد بود. ان دسته از افرادی که بازوهایشانچاق است بهتر است از این مدل لباس ها استفاده کنند.
باید بگوئیم این مدل لباس ها برای افرادی که بازوی لاغری دارند نیز گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود. به طور کلی برای پوشیدن این سبک لباس ها محدودیتی برای افراد وجود ندارد و سبکی زیبا به حساب می آید.

شلوار مناسب آستین های کلوش

زمانی که یک لباس با آستین کلوش به تن می کنید قسمت بالا تنه شما بزرگ تر از حد معمول به نظر می رسد و شما می توانید برای اینکه بین بالا تنه و قسمت پائین اندام خود تعادل ایجاد کنید از شلوار هایی که راسته هستند و کاملاً اندازه تن شما هستند استفاده کنید.
پوشیدن کفش های پاشنه بلند نیز در درست کردن استایلی شیک و زیبا برای شما تاثیر بسزایی دارد.
پوشیدن لباس های آستین کلوش حالتی کاملاً شبیه به پوشیدن شلوار های دمپا گشاد دارد که همراه با آن باید از مانتو و بلوزهایی که فیت و اندازه تن شما است استفاده کنید تا تعادل مناسبی بین کل اندام شما به وجود بیاید.

آستین های کلوش و دامن مناسب با ان

دامن های کوتاه و راسته گزینه های بسیار مناسبی برای پوشیدن با بلوزهای آستین کلوش است و باعث می شود که پائین تنه و قسمت بالائیه اندام تان با یکدیگر متعادل شوند.
برای اینکه استایلی بینظیر داشته باشید می توانید در کنار این سبک لباس از بوت های ساق بلند نیز استفاده کنید که تاثیر بالایی در شیک پوشی شما خواهد داشت.

مانتو های آستین کلوش

بلوز آستین کلوش

بلوز آستین کلوش

برای پوشیدن مانتو هایی که آستین های کلوش دارند ترجیحا از یک ساق دست استفاده نمائید. پوشیدن شلوار های تنگ به همراه مانتوهای آستین کلوش بلند بسیار اهمیت دارد.
اگر مانتوی ساده ای پوشیده اید و از زیر آن لباس آستین کلوش به تن دارید می توانید آستین های کلوش را از زیر آستین مانتو خود بیرون بفرستید و زیبادیده شوید.
این در حالی است که رنگ لباس آستین کلوشتان با یکی از اکسسوری هایی که به تن دارید ست و هماهنگ باشد. این کار برای شما یک استایل زیبا و شیک می سازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *