#


بهترین انتخاب برای آقایان

بهترین انتخاب برای آقایان
27 فوریه 2017 بدون نظر 1047 بازدید

بهترین انتخاب برای آقایان

بافت یقه گرد :

تقریبا می توان گفت این بافت ها را می توان با هر لباسی پوشید و با همه چیز ست می شود و همیشه می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی آقایان باشد. برای داشتن یک تیپ بهتر می توانید یک پیراهن سفید زیر آن بپوشید.

شلوار خاکی :

این شلوار ها بهترین انتخاب برای فصل تابستان و بهار هستد و می توان آنها را پلوشرت و کفش های تنیسوری ست کرد.

 کت و شلوار رسمی :

خیلی از افراد اهل کت و شلوار نیستند ولی در هر صورت همه آقایان به مراسم عروسی یا ختم دعوت می شوند پس سعی کنید همیشه یا کت و شلوار مناسب با اندامتان در کمد خود داشته باشید تا در مواقع ضروری آن را بپوشید.

شلوار جین :

آقایان باید همیشه شلوار جین با رنگ مناسب و مدل های جذاب در کمد خود داشته باشند که با هر لباسی هم ست می شود ترجیحا سعی کنید شلوار های پاره و چروک نپوشید.شلوارتان را به گونه ای انتخاب کنید که اندازه باشد و روی بدنتان بنشیند و از نظر طول هم اندازه باشد و با هر لباسی که دارید به راحتی ست شوند.

پیراهن سفید :

این مدل از تنوع زیادی برخوردار است. هرچند که به نظر شما قدیمی به نظر برسد شما می توانید پیراهن سفید را با بلیز، کت و شلوار، شلوار پارچه ای یا شلوار جین ست کنید.

پلوشرت :

از بهترین انتخاب شما برای آیتم های کلاسیک می تواند استفاده از پلوشرت باشد فقط این نکته را رعایت کنید که پلوشرت اندازه باشد. پلوشرتی مناسب است که مقدار کمی از کمر و شکم شما را نشان دهد. حتی اگر از مدل های رنگی استفاده کنید خیلی جذاب تر می شوید.

ژاکت چرمی مشکی :

این مدل ژاکت هیچ وقت از مد نمی افتد ومی تواند یکی از بهترین انتخاب های آقایان باشد. از طرفی می توان گفت که عمر این ژاکت ها زیاد است و می تواند سال های سال برایتان بماند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *