#


بنانا ریپابلیک نامی نوین در دنیای مد و فشن

بنانا ریپابلیک
7 نوامبر 2017 بدون نظر 1375 بازدید

بنانا ریپابلیک نامی نوین در دنیای مد و فشن

بنانا ریپابلیک نامی نوین در دنیای مد و فشن

کمپانی بنانا ریپابلیک نام یکی از شرکت های آمریکایی است که زیرمجموعه کمپانی بزرگ گپ می باشد. البته بنانا ریپابلیک یکی از چند شرکتی است که زیر مجموعه کمپانی گپ قرار داشته و در حال فعالیت است.

کمپانی بنانا ریپابلیک به وسیله مل و پاتریشیا زیگلر و در سال۱۹۷۸ میلادی پایه گذاری گردید. در آغاز کار این شرکت دارای دو فروشگاه بود که کار آن ها فروش لباس های مسافرتی بود و بیشترین فروش این دو فروشگاه به دلیل پخش کاتالوگ هایی بود که لباس ها را با عکس های عجیب و غریبی نشان می دادند. این عکس ها در واقع داستان های عجیبی را که مربوط به کشورها و سرزمین های دور بود برای جلب نظر مشتریان تعریف می کرد تا به این شکل بتواند افراد را برای خرید لباس ها تشویق کند.

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک

کمپانی بنانا ریپابلیک محصولات متنوع را در بوتیک های کوچک نیز به شکل انبوهی در معرض فروش قرار می داد و یکی از دلایل شهرت این کمپانی در آن سال ها به خاطر دکورهای تبلیغاتی بود که در مورد سفرهای اعجاب انگیز آن اجرا می کرد. وسایلی همچون ماشین جیپ واقعی که در داخل بوتیک ها قرار داده می شد و یا گیاهان واقعی که در طراحی دکور بوتیک ها به کار می رفت و حتی نمادهای آب و هوا مانند مه و بخار واقعی همه و همه به عنوان دکورهایی بودند که نشان دهنده سفرهای این کمپانی بود. مل و پاتریشیا از این دکورهای واقعی در بوتیک ها استفاده می کردند تا نشان دهند که بنانا ریپابلیک یک برند منحصر بفرد است و شما نمی توانید نمونه ای مشابه به آن را پیدا کنید.

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک

کمپانی گپ در سال۱۹۸۳ میلادی توانست شرکت بنانا ریپابلیک را خریداری نماید و از تصویر و خط تولیدی که قبلا مخصوص این برند بود برای تولید لباس هایی استفاده کرد که بسیار شناخته شده هستند. کمپانی گپ پس از خرید بنانا ریپابلیک فروشگاه اولد نیوی را تاسیس کرد که تاریخ افتتاح این فروشگاه سال۱۹۹۴ میلادی ذکر شده است. با افتتاح این فروشگاه کمپانی گپ توانست بازار لباس های ارزان قیمت را تحت کنترل خود دربیاورد.

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک

کمپانی گپ در سال۲۰۰۶ فروشگاه پیپر لایم را به مجموعه فروشگاهی خود افزود و سه سال پس از آن فروشگاه اتلتا را افتتاح کرد که در این فروشگاه بیشتر مدل های مختلف لباس زنانه به فروش می رسید. در حال حاضر کمپانی گپ چیزی در حدود سه هزار و صد فروشگاه در سراسر جهان دارد که تولیدات این کمپانی را به مشتریان عرضه می کند.

کمپانی بنانا ریپابلیک در کشور آمریکا توانسته پانصد فروشگاه را افتتاح نماید اما تعداد این فروشگاه ها در کانادا بسیار کمتر بوده و به بیست و شش فروشگاه می رسد. برند بنانا ریپابلیک در حال توسعه فروشگاه های خود رد سرسر جهان است و وعده داده که به زودی در کشورهای آسیایی و اروپایی و همچنین در خاورمیانه فروشگاه هایی را تاسیس خواهد کرد تا تمام مردم جهان بتوانند از تولیدات این کمپانی استفاده کنند.

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک

کمپانی بنانا ریپابلیک علاوه بر تولید لباس در زمینه تولید عطر نیز فعالیت دارد و با همکاری شرکت اینتر پرفیومز عطر و ادکلن های جذاب و با کیفیتی را تولید کرده است. این کمپانی عطری با نام کلاسیک را به عنوان اولین عطر تولیدی خود معرفی کرده است که زنان و مردان می توانند از رایحه خوش آن استفاده نمایند.این عطر خوشبو در سال۱۹۹۵ میلادی تولید شده و وارد بازار عطر گشته است.

کمپانی بنانا ریپابلیک همچون سابق در کار خود استمرار داشته و رایحه های جدیدتری را تولید می نماید که هرکدام از آن ها مخصوص زنان و مردان بوده و می توانند با استفاده از این رایحه های معطر خود را خوشبو نمایند. این کمپانی در کنار خط تولید عطرهای خود در حال گسترش دادن شمع های معطر نیز هست و محصولات زیبا و با کیفیتی را در این زمینه تولید کرده است.

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک از۱۹ رایحه مختلف در تولید عطرهای خود استفاده می کند که نخستین رایحه از آن ها را در سال۱۹۹۵ تولید کرده است. جدیدترین عطر بنانا ریپابلیک در سال۲۰۱۲ توانست به صورت انبوه تولید شده و در اختیار علاقه مندان آن قرار بگیرد. این کمپانی آمریکایی توانسته تا سال۲۰۱۶ بیست و پنج عطر و ادکلن را در کارنامه خود ثبت کند و یکی از کارمندان آن مستر نوز یا همان آقای بینی است که به عنوان یک متخصص در مورد عطرشناسی شناخته می شود.

کمپانی بنانا ریپابلیک توانسته تا کنون عطرهایی همچون هانوراین بلنک ، لورنت لی گرنیک ، هری فریمانت ، پاسکال گرین و چندین عطر دیگر را تولید نماید که همگی مورد توجه علاقه مندان و طرفداران رایحه های این کمپانی قرار بگیرد.

بنانا ریپابلیک

بنانا ریپابلیک

در حال حاضر کمپانی بانانا ریپابلیک تنها در کشورهای آمریکایی شعباتی دارد که تنها افراد حاضر در این کشورها می توانند از محصولات آن استفاده نمایند اما این کمپانی بزرگ در حال افتتاح فروشگاه هایی در کشورهای دیگر نیز هست تا بتواند محصولات خود را در اختیار افراد بیشتری قرار دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *