#


با بلیزر های مردانه استایلی اسپرت و جذاب داشته باشید

بلیزر
20 سپتامبر 2017 بدون نظر 1103 بازدید

با بلیزر های مردانه استایلی اسپرت و جذاب داشته باشید

با بلیزر های مردانه استایلی اسپرت و جذاب داشته باشید

شاید زمانی که به کمد برخی از مردان سرکشی کنیم متوجه نبود یک چیز بسیار مهم شویم و آن هم کت های اسپرت است که نقش بسیار مهمی در بین لباس های مردانه دارند.
ما با گرداوری این مقاله سعی کرده ایم اصول انتخاب کت های بلیزر و چگونگی پوشیدن آن ها را برای شما فراهم کنیم تا به سادگی بتوانید با روش های مختلف یک تیپ اسپرت برای خود بسازید.

کت اسپرت (بلیزر) با اقتدارترین لباس مردانه

کت های اسپرت برای آن دسته از افرادی که دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و شیک و استایلی تک و بی همتا داشته باشند بهترین گزینه به شمار می رود که در هر فصل و مکانی می توانند از آن استفاده کنند.
استفاده از این کت ها هیچ محدوئیت مکانی و زمانی ندارد و برای هر فردی می تواند یک گزینه خوب باشد.

فصل زمستان

شما می توانید در فصل زمستان یک پالتو گرم را بر روی کت اسپرت خود پوشیده و یک ظاهر منحصر به فرد برای خود درست کنید. پوشیدن این کت های اسپرت باعث می شود شما اعتماد به نفس بیشتری نسبت به استایل خود داشته باشید و هر زمان احساس گرما کردید پالتوی خود را درآورید.

مابین فصول

در زمان هایی که آسمان ابری است و یا باران می بارد شمامی توانید یک کت یا پالتوی چرمی را برای پوشیدن از روی کت اسپرت (بلیزر) خود در نظر بگیرید.
پوشیدن یک پالتوی چرم از روی کت اسپرت باعث می شود علاوه بر داشتن استایلی اسپرت از گزند باران نیز درامان باشید.
البته شما یک انتخاب دیگر نیز می توانید داشته باشید و آن هم پوشیدن یک پیراهن سفید از زیر کت و استفاده از شالگردنی که از جنس پشم بوده و بوت است که بهترین تیپ را برای شما تولید خواهد کرد.کت اسپرت برای روزهای معمولی
در روزهایی که خبری از باد وباران شدید نیست و تنها نسیم خنکی در حال وزیدن است شما می توانید تنها از یک کت اسپرت استفاده کنید.

باید درنظر داشته باشید که بلیزر شما تنها دلیلی است که موجب می شود توجهات به سمت شما جلب شود.بنابراین باید در انتخاب یک کت اسپرت خوب دقت کنید تا بتوانید تیپی شیک و جذاب داشته باشید.

بلیزر

بلیزر

دلیل مقتدر بودن بلیزر خای مردانه

کت های اسپرت باعث می شوند که یک ساختار کلی برای تیپ شما به وجود بیایدو در عین مردانه بودن یک ظرافت خاصی را برای شما به همراه دارند.
توجه داشته باشید که پوشیدن کت های اسپرت باعث بزرگ نمایی سایر پوشش های شما می شود. به عنوان مثال اگر شال یا کلاهی به همراه کت اسپرت خود پوشیده باشید شال و کلاه شما بیش از هرچیز دیگری خودنمایی خواهد کرد.

شما مجاز هستید یک تیشرت طرحدار را زیر بلیزر خود پوشیده و آن را با یک شلوار رنگی هماهنگ کرده و برای اتمام تیپ خود یک جفت کتانی نیز بپوشید.خواهید دید که چگونه با یک تیشرت طرحدار وشلوار رنگی استایلتان منحصر بفرد دیده خواهد شد.
برای اینکه اصول پوشیدن کت اسپرت و تیشرت طرح دار را رعایت کرده باشید بهتر است دکمه کتخود را ببندید ولی هیچ اجباری برای این کار وجود ندارد واگر تمایلی به بستن دکمه ندارید می توانید مطابق با سلیقه خود آن را باز بگذارید.

جنس کت های اسپرت تولید شده

جنس ساخت بلیزر ها در حال حاضر از تنوع بسیار بالایی برخوردار است ولی پشم بهترین و سبک ترین جنسی است که برای تولید کت های اسپرت به کار می رود.
کت های اسپرت پشمی علاوه بر وزن کمی که دارند قابلیت عبور هوا را نیز به همراه دارند ولی به سرعت نیز چروک می گردند که این موضوع می تواند نقطه ضعف کت های اسپرت به شمار برود اما با مراقبت خوب می توان جلوی چروک شدن آن ها را گرفت و در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار داد.

اگر از گرمای فصل تابستان گریزان هستید ولی دوست دارید دراین فصل نیز کت اسپرت بپوشید بهتر است از میان انواع بلیزر ها به سراغ کت های کتان که نرم و نازک هستند ویا کت های نخی که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و دوام بیشتری دارند بروید.
البته شما می توانید به سراغ کت هایی که ترکیبی از نخ و کتان است نیز بروید چرا که این مدل ها دوام بیشتری داشته واز کیفیت بهتری نیز برخوردار هستند.

زمانی که جنس های مختلف با یکدیگر ترکیب می شوند ویژگی هایی از جمله ضد آب بودن و مقاومت بیشتر و چروک نشدن را برای بلیزرها به همراه خواهند داشت.

کت های اسپرت کتان

زمانی که فیبر موجود در ساقه سبزیجات را استخراج می کنند طی فرایند شستن و اسکاچ کردن آن را تبدیل به کتان می کنند که بسیار نرم وبا وزن کم بوده و قابلیت مهم آن ضد چروک بودن است تبدیل می کنند.
کت های اسپرتی که از جنس کتان هستند به دلیل خاصیت جذب رطوبتی که کتان دارد بسیار خوب هستند و به سادگی می توان آن ها را شست و شو داد.
کت های کتان بهگونه ای تولید می شوند که باعث گرم نگه داشتن شما می شوند و هوای تازهرا ازخود عبور می دهند و همین خاصیت تنفسی که کتان دارد موجب می شود در بین مردان از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

شاید برخی فکر کنند بلیزر ها تنها برای یک تیپ اسرت به کار می روند ولی باید بگوئیم اینگونه نیست و تیپ های مختلفی می توان با این کت ها برای خود درست کرد.

ایجاد تیپی ساده

شما می توانید برخلاف همیشه یک بار تیپ خود را ساده انتخاب کنید، برای این کار بهتراست به سراغ یک تیشرت سفید و شلوار جین بروید و در نهایت کت اسپرت خود را از روی آن بپوشید.
برای داشتن استایلی ساده بهتر است در انتخاب تیشرت و شلوار جین خود دقت کنید و مدل هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملاً اندازه تن شما باشد.
ترجیحاً از پوشیدنلباس های گشاد دراین استایل برحذر باشید چرا که ظاهر شما را خیلی زشت و آشغته نشان خواهد داد.
بسیاری از افرادی که در دنیای مد وفشن فعالیت می کنند براین عقیده هستند که هر شلواری که با یک کت اسپرت هماهنگ می کنید باید به شکل کت و شلواری رسمی باشد و شما را خوش تیپ نشان دهد.

وسایل جانبی برای ست کردن کت رسمی

اکسسوری هایی که برای ایجاد هماهنگی با کت اسپرت استفاده می کنید نشان دهنده این است که شما به مسائل ریزی که برای یک استایل خوب داشتن ضروری است توجه کافی نشان می دهید.
شما می توانید یک پوشت مناسب را برای ستکردن با کت اسپرت خود انتخاب کنید وجذاب تر دیده شوید.

استفاده از رنگ های مدرن

همواره به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس هایی بارنگ های مختلف همیشه به داشتن یک استایل زیبا کمک کننده تر است .خاکستری رنگی است که نسبت به رنگ مشکی جدید تر بوده و استایلی متعادا برای هرکاربری می سازد.

آخرین تکنیک در هماهنگی لباس ها با کت اسپرت

اگر از آن افرادی هستند که در نوع پوشش خود زیاد ریسک می کنند بهتر است کت اسپرت خود را به همراه یک شلوار رنگی بپوشید و از یک کتانی معمولی به جای کفش های رسمی خود استفاده کنید تا استایل فوق العاده متفاوتی داشته باشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *