#


برند گوچی و شناخت آن از زبان پاتریشیا گوچی

برند گوچی
10 دسامبر 2017 3 نظر 1643 بازدید

برند گوچی و شناخت آن از زبان پاتریشیا گوچی

برند گوچی و شناخت آن از زبان پاتریشیا گوچی

پاتریشا گوچی دختر آلدو گوچی می باشد که همگی او را به عنوان پسر بنیانگذار برند گوچی تا حدودی می شناسیم. گوچی برندی ایتالیایی است که گوچیو گوچی به عنوان موسس آن شناخته شده و این برند بزرگ را تا کشور آمریکا نیز آورده است. برند گوچی در سال های اغازین فعالیت خود تنها به عنوان یک برند و کسب و کار خانگی فعالیت داشت اما در حال حاضر به عنوان یک برند جهانی شناخته می شود که تولیدات خوب و با کیفیتی را وارد بازارهای جهانی کرده و در سراسر جهان مشتریان بسیاری را برای محصولات خود دارد. برند گوچی به عنوان یک برند پیشتاز و پرطرفدار شناخته می شود که با ارائه محصولات بینظیر خود توانسته نظر مثبت افراد بسیاری را به خود جلب کند.

پاتریشیا گوچی به عنوان تنها وارث این برند بزرگ ایتالیایی شناخته می شود که کتابی در مورد این برند و تاریخچه آن نوشته است. پاتریشیا همیشه علاقه داشته در مورد اتفاق هایی که در دوران زندگی برای پدرش آلدو گوچی اتفاق افتاده صحبت کند اما هرگز انجام این عمل برایش ممکن نبوده تا اینکه حالا پس از سال ها توانسته تمام چیزهایی را که بر آلدو گوچی و برند خانوادگی او اتفاق افتاده را در قالب کتابی منتشر کند.

برند گوچی

پاتریشیا برای اینکه بتواند کتاب خود را به پیش ببرد نیازمند آشنایی با گذشته خانوادگی خود بود و باید با این گذشته کنار می آمد. او دذر کتاب خود چنین نوشته است: در تحقیقاتی که انجام داده ام به هیچ عنوان انتظار آشنایی مجددا با مادرم را نداشتم. من مدت زمان بسیار زیادی است که از او دور شده ام و آشنایی دوباره با او برایم کمی غیرمنتظره بود.

کتاب پاتریشیا پس از این قسمت حال و هوای سینمایی بودن را پیدا می کند و احتمال آن وجود که این کتاب به یک فیلم سینمایی نیز تبدیل شود. در این کتاب تعدادی از نامه های عاشقانه ای که آلدو گوچی به برونا پالومبو نوشته نیز درج شده است که نشان دهنده عشق پر شور و حرارت او می باشد.

آلدو گوچی به خاطر مشغله بسیار کاری که برند گوچی برای او به وجود آورده بود نمی توانست در کنار برونا باشد و تمام وعده هایی که به او داده بود همه بی پایه اساس از آب درآمدند. برند گوچی دقیقا طبق اهدافی که برای آن تعیین شده بود در حال حرکت رو به جلو بود و توانسته بود به عنوان یک برند جهانی شناخته شود. این پیشرفت باعث شده بود تا آلدو هیچ وقت خالی و اضافه ای را نداشته باشد تا بتواند در کنار عشقش و فرزندی که قرار بود به دنیا بیاید باشد.

برند گوچی

برونا در قسمتی از کتاب که به وسیله پاتریشیا نوشته شده است نسبت به دختر خود اینگونه عنوان کرده است: وقتی همه با تو به مانند یک راز رفتار نمایند تو خود نیز سعی خواهی کرد که همچون یک راز باقی مانده و زندگی خود را بگذرانی. آلدو تا زمان مرگ خود که به سال۱۹۹۰ میلادی باز می گردد از عشق و مصیبت به یک اندازه بهره برده است و در نهایت پس از تحمل سالها سرطان در پروستات خود درگذشت.

عشق و مصیبتی که آلدو در زندگی خود تجربه کرده است نقشی بسیار اساسی در زندگی پاتریشیا و برونا داشته است. زمانی که آلدو درگذشت در واقع برند گوچی یکی از مهمترین اعضای خانواده خود را از دست داد و می توان گفت برای هر دو خانواده این اتفاق بدترین و تلخ ترین اتفاقی بود که پیش آمده بود.

پاتریشیا گوچی ماجرای کلاهبرداری که پسران آلدو از پدر خود انجام داده بودند را در کتابش عنوان کرده است. این مساله موجب شد تا کمپانی از دست آن ها رفته و سال۱۹۸۷ میلادی زمانی بود که کمپانی گوچی به فروش رسید. آلدو گوچی به دلیل ناتوانی در پرداخت مالیات در سال هایی که با سرطان پروستات خود دست و پنجه نرم می کرد در کشور آمریکا زندانی شد و در این زمان که همه گمان می کردند زندگی او از دست رفته است پاتریشیا رابطه ای بسیار خوب و نزدیک با پدر خود داشت.

برند گوچی

او در مورد پدر خود چنین می نویسد که او مردی بود خوش قیافه با لبخندی که همیشه بر لب داشت و همواره از یک ادکلن ثابت استفاده می کرد. او می گوید پدرم مردی بود که هیچ شباهتی به دیگران نداشت و به عنوان یک انسان اسیب پذیر که دارای ایرادات بسیاری نیز می باشد از او نام برده است با این حال پدر خود را بسیار محترم دانشته و ارزش بسیاری برای او قائل است.

پاتریشیا در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال به خرید از مغازه های گوچی رفته است بیان کرده که علاقه بسیار زیادی به خرید کردن ندارد اما برای مطلع شدن از وضعیت موجود سری به فروشگاه های این برند جهانی می زند. او در خصوص موزه گوچی نیز چنین عنوان کرده که از دیدن این موزه بسیار لذت بردم و وسایل مختلفی همچون کیف های این برند را دیدم که تا کنون هیچ کدام از آن ها را ندیده بودم و برایم تازگی داشت. او در ادامه صحبت های خود گفته در این موزه از زحماتی که پدرم کشیده تقدیر بسیاری شده است و یک مکان فوق العاده زیبا و خیال انگیز است.

برند گوچی

پاتریشیا در مورد مغازه گوچی که در فلورانس وجود دارد نیز گفته که این مغازه را یک مغازه بینظیر می داند و آن را موجب تحول و دگرگونی گوچی می داند. او بیان کرده این مغازه به برند گوچی تعهدات بسیاری داشته که با کارهای خوب و فوق العاده خود توانسته به تمام تعهداتش عمل نماید. محصولاتی که در این مغازه دیده می شود بسیار مسحور کننده به نظر می رسد و می تواند موجب جذب علاقه مندان و مشتریان بسیاری به محصولات این برند شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *