#


برند اچ اند ام برندی برای رسیدن به جذابیت

اچ اند ام
30 نوامبر 2017 يك نظر 1537 بازدید

برند اچ اند ام برندی برای رسیدن به جذابیت

برند اچ اند ام برندی برای رسیدن به جذابیت

احتمالا همگی نام برند اچ اند ام را بارها شنیده باشید و با این برند سوئدی آشنایی داشته باشید. این برند سعی کرده در طول دوره کاری خود محصولات با کیفیتی را عرضه کند و زمانی که شما به عنوان یک مشتری وارد فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی این برند می شوید به لحاظ حس و حال راحت و خودمانی آن با مدل های متنوعی از لباس روبه رو می شوید که شما را به یاد کمدی پر از لباس های مختلف می اندازد که مخصوص خود شما طراحی شده است.

برند اچ اند ام به عنوان یکی از برند های محبوبی شناخته می شود که افراد در مورد خرید لباس های کودکانه و همچنین لباس های مناسب مردان و زنان به سراغ این برند می روند تا بتوانند از بین مدل های متنوعی که این برند در اختیار مشتریان خود قرا رمی دهد مدل مناسبی را انتخاب کنند. در این مطلب می خواهیم چند حقیقت کوتاه را که در مورد برند اچ اند ام ناگفته باقی مانده را عنوان کینم تا با این برند سوئدی مشهور بیشتر آشنا شویم.

واقعیت های نا گفته در خصوص برند اچ اند ام

ـ آغاز به کار برند اچ اند ام در سال۱۹۴۷ میلادی بود و این برند در ابتدای راه نام هنس را برای معرفی خود انتخاب کرده بود و در واقع با این نام کار خود را آغاز کرد.

ـ مهد تولد و اوج موفقیت برند اچ اند ام از کشور سوئد می باشد که توانسته برند های ممختلف و مشهوری را به دنیای مد و فشن معرفی کند.

ـ تعداد شعباتی که این برند سوئدی در پنجاه و پنج کشور جهان دارد به سه هزار و پانصد شعبه می رسد که هرکدام از این شعبات توانسته اند محصولات خوب و با کیفیتی را به مشتریان عرضه کنند.

ـ تعداد افرادی که به عنوان دیزاینر و طراح برای این برند سوئدی در حال کار هستند یک تیم یکصد نفره می باشد که طراحی های بینظیری را برای این برند طراحی کرده اند.

ـ تعداد طراحانی که الگوهای مربوط به برند اچ اند ام را طراحی می کنند شصت نفر می باشد.

ـ تعداد کمپانی هایی که کالاهای مورد نیاز اچ اند ام را تامین می کنند۷۰۰ کمپانی می باشد.

اچ اند ام

اچ اند ام

ـ کمپانی اچ اهند ام در طراحی های خود سعی کرده لباس هایی را در اختیار مشتریان بگذارد که سبک کلاسیک و مد روز را یک جا نشان دهد.

ـ برند اچ اند ام سوئدی موفق شده در رده بندی بزرگ ترین خرده فروش های جهان به مقام دوم دست پیدا کند و این مسئله نشان می دهد که این برند تا چه اندازه در بین افراد دارای محبوبیت است.

ـ این برند معروف هر ساله دو کالکشن پائیزه و بهاره از تولیدات خود را وارد بازار های جهنی می کند و توانسته در زمینه تولید لباس های با کیفیت به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کند.ـ شعاری که برند اچ اند ام برای فعالیت های خود انتخاب کرده است مد و کیفیت است که با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرا رمی گیرد.

ـ برند اچ اند ام توانست نخستین شعبه از فروشگاه های خود را در کشور نروژ تاسیس کند و از آن پس به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کرد و توانست به عنوان یک برند مطرح در جهان شناخته شود.

ـ برند اچ اند ام در زمینه تولید لباس های خود از پارچه هایی استفاده می کرد که به خوبی با محیط زیست سازگاری داشتند و  نام خود را به عنوان بزرگ ترین کمپانی که از الیاف نخی ارگانیک در تولیدات خود استفاده می کند در جهان معرفی کرد.

اچ اند ام

اچ اند ام

ـ یکی از ویژگی های مهم برند اچ اند ام این است که کارکنان خود را که به مدت پنج سال از کار کردنشان در اینکمپانی گذشته باشد را در بخشی از سود سهام کمپانی شریک کرده و همین مسئله موجب شده بیش از هر ببرند دیگری دارای محبوبیت باشد. اچ اند ام هیچ گونه استثنایی در مورد مقام افراد و یا محل و کشوری که در حال فعالیت هستند ندارد و کلیه کارکنان این کمپانی پس از پنج سال می توانند در سود سهام این شرکت مشارکت داشته باشند.

ـ اچ اند ام جزو معدود کمپانی هایی است که از دو شنبه تا پنج شنبه هر هفته کالاهای جدید را تولید کرده و در سراسر شعبات خود عرضه می کند تا مشتریان بتوانند به کالاهای به روزی دسترسی داشته باشند.

ـ بهترین روزی که افراد می توانند کالاهای اچ اند ام را از طریق فروشگاه های اینترنتی این کمپانی خریداری نمایند روزهای پنج شنبه است که کلی کالا و پوشاک جدید در تمام فروشگاه ها عرضه می شود.

ـ این کمپانی سوئدی جزو معدود کمپانی هایی است که در حدود پنجاه درصد از اعضای هیئت مدیره آن را خانم ها تشکیل داده اند. این نکته نشان می دهد برند اچ اند ام به فعالیت خانم ها اهمیت بسیار زیادی می دهد و ارزش بالایی برای کار آن ها قائل است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *