#


برندهای لوکس راهی برای خرید باکیفیت و ارزشمند

23 ژانویه 2018 بدون نظر 1911 بازدید

برندهای لوکس راهی برای خرید باکیفیت و ارزشمند

برندهای لوکس راهی برای خرید باکیفیت و ارزشمند

اغلب افراد گمان می کنند زمانی که برای خرید کالایی پول بیشتری بپردازند یعنی جنس با کیفیتی را نیز خریداری کرده اند که در اغلب موارد این نکته صحیح است اما همیشه نمی توان بر این اساس خرید کرد. اگر قصد برای خرید کالایی با نام برندی را دارید بهتر است پیش از هر کاری در خصوص آن برند اطلاعات کافی کسب کنید تا مطمئن شوید که پول خود را دور نریخته اید. در این مطلب قصد داریم نام چند برند را ذکر کنیم که با خرید محصولات آن ها می توانید محصولی با کیفیت و ارزش بسیار زیادی را به دست بیاورید. اگر می خواهید با این برندها آشنا شوید بهتر است تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

برند فرانسوی لویی ویتون

در دنیای مد برندهای مختلفی از فرانسه سر برآورده اند که توانسته اند طرح های زیبا و در عین حال با کیفیتی را عرضه کنند که لویی وتون یکی از آن ها می باشد. این برند معتبر با نام اختصاری ال وی در بین افراد شناخته می شود و در سال۱۸۵۴ میلادی به وسیله یک طراح فرانسوی به نام لویی ویتان افتتاح شده است. یکی از برندهای لوکسی که در هر سال انتخاب می شود این برند فرانسوی مشهور می باشد. برند لویی ویتون در زمینه تولید لوازم بسیاری از جمله لباس و عینک و اکسسوری های مختلف فعالیت دارد اما کیف هایی که این برند تولید کرده است دارای شهرت و اعتبار بسیار زیادی است و علاقه مندان به کیف های این برند باید هزینه قابل ملاحظه ای را برای خرید یکی از کیف های آن بپردازند.

برند جهانی مون بلان

در جهان امروز استفاده از قلم و خودکار برای نوشتن جای خود را به فناوری های کامپیوتری داده است اما افرادی نیز وجود دارند که تمایل زیادی برای استفاده از خودنویس و قلم برای نوشتن مطالب خود دارند. افراد بسیاری در جهان وجود دارند که به عنوان کلکسیونر شناخته می شوند و هزینه های بسیار زیادی را برای خرید ابزار نوشتاری با ارزش و کیفیت پرداخت می کنند و مجموعه ای از ابزار نوشتاری مختلف و متنوع دارند.

برای نمونه اگر قصد خرید خودکاری که تولید شده برند مون بلان است دارید باید هزینه زیادی را برای آن در نظر بگیرید اما این را نیز در خاطر داشته باشید که پرداخت هزینه بالا برای خرید خودکاری معتبر نسبت به دیگر برندها ارز زیادی ندارد. برند مون بلان در دنیای مد امروز به عنوان برندی لاکچری و جذاب شناخته می شود و اگر علاقه به خرید ابزار نوشتاری لوکس و زیبا دارید و رقم آن برایتان هیچ اهمیتی ندارد می توانید به سراغ این برند بروید اما بهتر است این کار را نکنید و پول خود را دور نریزید.

برند تیفانی

 یکی از برندهای مشهور جهان که در زمینه تولید جواهرات زیبا فعالیت دارد برند تیفانی می باشد و محصولات زیبایی را تولید کرده است. در دنیای مد برندهای مختلفی وجود دارد که می توانند جواهراتی با کیفیت و زیبایی بالا تولید نمایند و قیمت بسیار بهتری نسبت به تیفانی دارند.

برند جهانی تیفانی برای جعبه های آبی خود مبلغ بسیار زیادی را دریافت می کند و این مساله برای افرادی که تنها به خرید جعبه و نام این برند علاقه دارند مشکلی ایجاد نمی کند اما برای افرادی که تمایل دارند در برابر هزینه پرداختی خود جواهرات شکیل و زیبایی را به دست بیاورند توصیه می کنیم به سراغ برندهای دیگر فعال در این زمینه بروند و جواهرات زیبایی که به وسیله این برندها تولید می شود را انتخاب نمایند. کاستکو یکی از برندهایی است که می توانید خرید جواهرات آن را جایگزین جواهرات تیفانی کنید.

برند معتبر رولکس

یکی دیگر از برندهایی که در عرصه مد و فشن فعالیت های بسیار زیادی داشته و توانسته در این صنعت پادشاهی کند برند رولکس می باشد. این برند جهانی تا کنون طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی را به سمت محصولات خود جذب کرده است اما باید این نکته را خوب به خاطر داشته باشید که پرداخت هزینه بالا برای خرید یک ساعت با نام این برند در واقع دور ریختن پول است؛ چرا که قیمت این ساعت ها بسیار بیشتر از ارزش حقیقی آن ها می باشد. برندهای مختلفی همچون امگا وجود دارند که ساعت های زیبا و با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسبی را تولید می کنند و گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی می باشند که در کنار خرید محصولی زیبا و کارآمد قیمت مناسب را نیز مد نظر قرار داده اند.

برند لوبوتین

این برند معروف که در زمینه تولید کفش توانسته به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کند در طول یک سال می تواند به میزان نیم میلیون کفش را که دارای قیمت های نجومی است به فروش برساند. در قسمت کف کفش های لوبوتین رنگ قرمزی استفاده شده است که موجب شهرت بسیار این برند گشته است اما در خصوص آن ها هیچ توجهی به راحتی کفش ها نشده است و به نوعی به کفش های دردناک مشهور هستند. در مورد کفش های برند لوبوتین زیبایی بیش از هر چیز دیگر مد نظر قرار داده شده است و افرادی که صرفا به دنبال کفش زیبا هستند می توانند به سراغ این برند رفته و از کفش های آن خریداری نمایند.

برند مایکل کورس

این برند جهانی دوره ای به عنوان یکی از مشهورترین برندهایی شناخته می شد که در عرصه مد و فشن فعالیت دارد اما زمانی که برند کوچ در خصوص اعتبار خود با کاهش روبه رو شد این برند نیز کمی افت پیدا کرد و علت آن هم تولیداتی بود که نسبت به محصولات قبلی این برند تفاوت بسیار زیادی داشت. قیمتی که این برند برای محصولات خود دارد بسیار زیاد است و افرادی که تمایل به خرید محصولات آن دارند بهتر است تا زمانی که تخفیف آن ها اعلام می شود صبر کنند و به این ترتیب می نتوانند در مورد هزینه ای که می پردازند اطمینان به دست بیاورند که پول خود را دور نریخته اند.

برند پرادا

علیرغم اینکه برند پرادا توانسته محصولات بسیار زیبا و در عین حال با کیفیت خوبی را ارائه دهد اما نباید کلیه محصولات این برند را با کیفیت بالا دانست. برای نمونه اگر قصد خرید گیره کاغذی به نام این برند را داشته باشید باید۱۷۰ دلار پول را برای خرید آن در نظر بگیرید که در واقع می توان گفت به هیچ عنوان ارزش آن را نخواهد داشت. جنس این گیره می تواند از نقره استرلینگ باشد اما به هیچ عنوان نمی ارزد تنها برای اینکه نام برند پرادا بر روی آن است اقدام به خرید این گیره نمائید. اگر قصد خرید این قبیل محصولات را دارید بهتر است در مورد ارزش واقعی آن کمی آگاهی بدست بیاورید و ببینید آیا ارزش آن را دارد که این مبلغ پول بابتش پرداخت یا اینکه می توان به سراغ نمونه های دیگر رفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *