#


برترین و گران قیمت ترین برندهای کت و شلوار در جهان

4 مارس 2018 بدون نظر 3151 بازدید

برترین و گران قیمت ترین برندهای کت و شلوار در جهان

گران قیمت ترین برندهای کت و شلوار مردانه در جهان

کت و شلوار یکی از لباس های رسمی است که اغلب مردان در مراسم های رسمی آن را می پوشند و این لباس آراسته و مرتب می تواند به عنوان یکی از دغدغه های مردان باشد تا در مراسم هایی همچون مراسم ازدواج و فارغ التحصیلی بپوشند. برخی از افراد معتقدند که لباس عروس و یا لباس شب یک خانم دارای قیمت بسیار زیادی است اما باید بگوئیم برخی از کت و شلوارهای مردانه نیز قیمت کمی نداشته و بسیار گران قیمت هستند.

برخی از برندها امکان این را فراهم کرده اند که لباس مشتریان خود را به صورت سفارشی بدوزند و گاهی هزینه ای که برای سفارشی دوختن یک کت و شلوار مردانه پرداخت می شود برابر با قیمت خرید یک خودرو می باشد. در این مقاله قصد داریم برخی از گران قیمت ترین کت و شلوارهای مردانه را که در جهان وجود دارد معرفی نمائیم تا آشنایی بیشتری با آن ها داشته باشید.

برند کیتون و کت و شلوارهای خوش دوخت آن

در سال های میانی دهه پنجاه میلادی زوجی ایتالیایی به نام چیرو پائونه و آنتونیو کارولا اقدام به تاسیس برندی به نام کیتون نمودند که فعالیت اصلی آن در زمینه تولید پوشاک مردانه بود و کت و شلوارهایی را طراحی می کردند که قیمت هر کدام از آن ها چیزی در حدود۵۰۰۰۰ دلار بود. در صورتی که تمایل داشته باشید تا کت و شلواری دست دوز و مناسب با استانداردهای بیشتر را از خیاط های این برند دریافت کنید باید قیمتی بالغ بر۲۰۰۰۰ دلار دیگر را نیز پرداخت نمائید.

برند بریونی و کت و شلوارهای جذاب آن

زمانی که بخواهیم از قیمت کت و شلوارهای برند بریونی صحبت کنیم باید قیمت بالایی را مد نظر قرار دهیم. قیمتی که این برند برای کت و شلوارهای خود در نظر گرفته است کمی بالا می باشد. کت و شلوارهای ابن برند به دلیل دست دوز بودن دارای شهرت و اعتبار بسیار زیادی هستند که در سال۱۹۴۵ میلادی به وسیله نازارنو فونتیکولی و گائتانو ساوینی طراحی و تولید آن ها آغاز شده است. تعداد مشتری های این برند در حال حاضر به۲۵۰۰۰ نفر می رسد که کت و شلوارهای دست دوز این برند را برای خود سفارش می دهند.

پشم نایاب ویکونیا یکی از نایاب ترین پشم هایی است که در کت و شلوارهای این کمپانی مورد استفاده قرار می گیرد و از طلای سفید در دوخت آن ها استفاده می شود. اگر به دنبال کت و شلوار ساده تر و مقرون به صرفه ای از این برند باشید می تواند کت و شلواری به قیمت۶۵۰۰ دلار را خریداری نمائید. افراد مشهوری همچون ال پاچینو و لوچیانو پاواروتی و آنتونی کوئین و دنیل کرگ از جمله افراد بسیار مشهوری هستند که کت و شلوارهای خود را از این برند معروف تهیه می کنند.

برند کانالی و کت و شلوارهای خاص آن

یکی دیگر از کمپانی های ایتالیایی که از دهه سی میلادی در زمینه تولید کت و شلوارهای مطرح فعالیت داشته و به تازگی این کمپانی توانسته به یک گروه بزرگ تر دیگری بپیوندد که به نام کرینگ گروپ شناخته می شود اما همچنان کت و شلوارهای این برند به نام کانالی شناخته می شوند و برندی معتبر برای افرادی می باشد که به دنبال کت و شلوارهای مطرح هستند. کت و شلوارهای این برند به قیمت۴۲۰۰ دلار فروخته می شوند و این مبلغ موجب شده به عنوان یکی از برندهای گران قیمت جهان شناخته شود.

برند بوتگا ونتا برندی معتبر در دنیای کت و شلوارهای مردانه

این کمپانی نیز یکی دیگر از برندهای معتبر و شناخته شده در دنیای مد شناخته می شود و در سال۲۰۰۶ میلادی وارد عرصه تولید پوشاک مردانه شده است. کت و شلوارهای تولید شده این برند هیچ کدام دارای برچسب قیمتی نیستند و بوتیک های زیادی در سراسر جهان کت و شلوارهای این برند را به فروش می رسانند. کت و شلوارهای این برند به قیمت۳۸۰۰ دلار به فروش می رسند و می توانند استایلی زیبا و جذاب را برای افراد به وجود بیاورند.

برند جورجیو آرمانی و کت و شلوارهای بی همتای آن

کت و شلوارهایی که تولید شده برند آرمانی هستند به صورت رسمی بوده و دارای خطوط راست و تیزی هستند که به صورت زیبایی دوخته شده است. سبک طراحی ای برند از فاصله یک کیلومتری شناخته می شود و هر فردی که از دنیای مد اطلاع نداشته باشد نیز می تواند کت و شلوارهای این برند را در خیابان تشخیص دهد. فیلم هایی که در آن ها از کت و شلوارهای برند آرمانی استفاده شده یکی از مهمترین مواردی است که موجب شده این برند به شهرت برسد. این برند معتبر و شناخته شده جهانی قیمت۳۵۹۵ دلاری را برای کت و شلوارهای خود در نظر گرفته و آن ها را با این مبلغ در اختیار مشتریان و علاقه مندان خود قرار می دهد.

برند رالف لورن و کت و شلوارهای زیبای آن

مطمئنا هیچ کدام از لیست های جهان که به پوشاک مردانه ارتباط دارد بدون نام برند رالف لورن کامل نخواهد بود. این برند در دنیای مد توانسته به نام و آوازه بلندمرتبه ای دست پیدا کند. تا کنون جوایز بسیار زیادی برای طراحی های این برند به دست آمده و کت و شلوارهای رسمی آن دارای خطوط راست و ساده ای هستند اما طرح ها و موتیف هایی که در آن به کار رفته موجب شده به عنوان طرح هایی شیک و زیبا دیده شوند. علاقه مندان به کت و شلوارهای این برند می توانند قیمت۳۲۹۵ دلاری را پرداخت نموده و یکی از شیک ترین و خوش پوش ترین مردان محسوب گردند چرا که کت و شلوارهای این برند جذابیت خاصی را برای استایل افراد به وجود خواهد آورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *