#


برای پوشیدن شلوارهای گشاد چه نکاتی باید رعایت شود؟

15 می 2018 بدون نظر 9907 بازدید

برای پوشیدن شلوارهای گشاد چه نکاتی باید رعایت شود؟

اصول ست کردن شلوار های گشاد

یکی از پر طرفدار ترین طرح ها برای شلوار، شلوار های چسبان می باشند که به آسانی می توان آن را با لباس های دیگر ست کرد ولی شلوار های گشاد اندکی دارای پیچیدگی بوده و برای ست کردن آن ها باید اصولی رعایت شود تا بتوان خوش استایل شد. با به پایان رسیدن فصل زمستان و تمام شدن سرما وقت آن فرا می رسد که شلوارهای گشادتر را از کمد بیرون آورد و آن را با لباس های زیبا و رنگارنگ تابستانی پوشید. اگر می خواهید در این شلوارها شیک تر و جذاب تر دیده شوید، نکاتی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید.

انتخاب مناسب برای شلوار گشاد رنگ های خنثی، مثل خاکستری، مشکی، سفید، کرم و یا شتری هستند

چنانچه زمان زیادی از پوشیدن شلوار های گشاد برای شما گذشته است، پس این که بخواهید یک شلوار گشاد که با دیگر لباس های شما ست و هماهنگ باشد و همچنین متناسب با سایز شما باشد انتخاب کنید کار بسیار مشکلی است. ولی رنگهای خنثی همیشه راحت ترین رنگهای انتخابی هستند که به آسانی می توانید آنها را با رنگهای گوناگون هماهنگ کنید. البته ما مخالف رنگ های شاد و جذاب نظیر قرمز یا نارنجی نیستیم اما اگر انتخاب برایتان سخت است مناسب ترین گزینه رنگ های خنثی هستند.

شلوار گشاد جین بپوشید

اگر می خواهید به یک مهمانی و یا یک دورهمی دوستانه بروید بهترین انتخاب برای شلوار یک شلوار گشاد جین است. همچنین انتخاب مناسب و خوبی برای رفتن به سر کار می باشد. این مدل شلوار را با کفش های تخت یا پاشنه دار و حتی کفش های کتانی ست کنید.

پیراهنتان را در شلوار قرار دهید

با ایجاد یک خط کمر می توانید موجب شیک تر شدن اندامتان شوید. چنانچه لباسی که قرار است با یک شلوار گشاد پوشیده شود بر روی آن قرار بگیرد سبب نا مرتب نشان داده شدن ظاهر شما خواهد شد. ممکن است قرار دادن یک پیراهن گشاد روی شلوار تنگ زیبا جلوه کند اما بلوز گشاد در کنار شلواری که همین خصوصیت را دارد جلوه خوبی نخواهد داشت.

از سر تا پا یکرنگ بپوشید

استفاده از این سبک نیز می تواند مناسب باشد، به این معنی که با انخاب یک رنگ خاص، می توانید تمامی لباس های خود را از همان رنگ انتخاب کنید. این یک رنگ بودن لباس ها نیز سبک خاصی خواهد بود. یک دست بودن لباس ها شما را بیشتر به چشم می آورد. در عین حال می توانید قد شلوار را حتی بلندتر از روی کفش در نظر بگیرید. دیده نشدن پا و کفش باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید.

شلوار گشاد با دمپای کوتاه بپوشید

ممکن است استفاده از این سبک را زیاد نپسندید. انتخاب این مدل لباس اندکی ریسکش  از انتخاب یک شلوار سراسر بلند بیش تر  است. اما در هر صورت این سبک شلوار می تواند با نشان دادن مچ پاهایتان سبک ویژه ای به ظاهر شما بدهد. بعضی از اندام ها مناسب این مدل لباس پوشیدن می باشند، شما نیز می توانید این دفعه یک شلوار گشاد با قدی برش داده شده و کوتاه تر را امتحان کنید شاید از آن خوشتان آمد. این مدل شلوار را بهتر است با کفشی زنانه و پاشنه دار بپوشید. شلوار گشاد مخصوصا با جنس پارچه های نخی یا لینن انتخاب خوبی برای مواقعی که هوا گرم می شود می باشند. خوب است برای استقبال از تابستان دو رنگ شلوار گشاد در کمد هر خانمی باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *