#


برادران داسلر و بنیانگذاران آدیداس

برادران داسلر
14 ژانویه 2017 بدون نظر 1509 بازدید

برادران داسلر و بنیانگذاران آدیداس

شرح برادران داسلر در بدو شرکت آدیداس

خانواده ی داسلر را می توان بزرگترین خانواده در زمینه ی تولید پوشاک نام برد برادران داسلر بنیانگذار کمپانی های بسیار بزرگی در عرصه ی پوشاک در دنیا می باشند.
کریتنر خون و ایلم داسلر در ۲۰ کیلومتری شهر نورنبرگ و در هرتسوگن آوراخ یک کارگاه تولیدی کفش بود. پائولین همسر او یک لباس شویی را در شهر باواریان اداره میکرد.

فرزند وی رادولف رودی داسلر هم بعد از پایان مدرسه به پدرش پیوست و پس از بازگشت از جنگ جهانی اول مدیر یک شرک تولید چینی شد و همچنین بعد ها توانست وارد بازار عمده ی چرم در نورنبرگ شود.
آدولف داسلر بعد از بازگشت از جنگ جهانی اول در لباس شویی مادرش و در شهر هرتسوگن آوراخ تولیدی کفش های ورزش را راه اندازی کرد.

در سال ۱۹۲۴ رودلف که به هرتسوگن آوراخ بازگشته بود به همراه برادرش آدولف کارخانه ی تولیدی کفش برادران داسلر کرد.
برادران داسلر این سرمایه گذاری را در لباس شویی مادر خود آغاز کردند. اما در آن زمان برق در شهر به صورت متناوب قطعی هایی داشت که برادران داسلر را مجبور به استفاده از پدالهای تولید برق کرد تا بتوانند همچنان تولید را در کارخانه ی خود ادامه دهند.

بعد ها آدولف بنیان گذار آدیداس و رودولف بنیان گذار شرکت پوما شد که هر دو عاملین شرکت ها از غول های عرصه ی تولیدات پوشاک و تولیدات لوازم فروش به حساب می آیند که در سر تا سر دنیا مردم از این پوشاک و لوازم ورزش استفاده می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *