#


بدترین مدل های لباس مد روز

بدترین مدل
5 آگوست 2018 بدون نظر 3269 بازدید

بدترین مدل های لباس مد روز

بدترین مدل های لباس مد روز

کدام لباس ها جزء بدترین مدل لباس مد روز هستند؟ در تاریخ مد لباس ‌های زیادی دیده می شود که عمر خیلی کمی داشته ‌اند و از آن‌ ها به عنوان بی کیفیت ترین نمونه های لباس هر دوره یاد می‌شود. زمانی که به گذشته و آلبوم های عکس سال های پیش خود نگاهی می اندازیم چشمانمان به لباس ‌هایی می افتد که ظاهر خیلی جالبی نداشته ‌اند و تا اندازه ای از پوشیدن آن‌ لباس ها خجالت زده می ‌شویم. ما در این مطلب سعی داریم تا بدترین مدل های لباس را که در چند سال گذشته به عنوان مد روز نامیده می شدند و محبوب شده ‌اند را به شما معرفی کنیم.

عینک‌ های آفتابی کوچک

به تازگی عینک‌ های آفتابی کوچک به عنوان محبوب ‌ترین برند عینک آفتابی به حساب می آیند و هر فردی که قصد دارد شیک پوش و جذاب باشد به سراغ این نمونه از عینک‌ ها می ‌رود. این نمونه از عینک‌ ها در دهه نود میلادی محبوب به حساب می آمدند و از شاخص‌ ترین نشانه این محبوبیت می توان به فیلم ماتریکس اشاره نمود. اکنون بعد از گذشت چند دهه این سبک دوباره برگشته است ولی اگر واقع گرا باشیم باید قبول کنیم که این عینک‌ ها زمان زیادی محبوب نخواهند ماند.

زیرا هدف استفاده از عینک آفتابی محافظت از چشم ها و پوست اطراف چشم در برابر نور خورشید است و تا وقتی که این عینک به قدر کافی بزرگ نباشد و پوشش لازم را نداشته باشد حتی با وجود این که شیک باشند باز هم از لحاظ کاربردی مثمر ثمر نخواهند بود. بنابر این اگر شما هم از مد حمایت می کنید و این مدل از عینک‌ ها را استفاده می کنید بهتر است عینک‌ هایی که بزرگ و قدیمی تر بودند را نگه دارید زیرا شاید چند سال بعد مجدد به آن ‌ها نیاز پیدا کنید.

کتانی‌های بزرگ مدل مردانه

معمولاً کفش‌ های کتانی زنانه خیلی کوچک و ظریف است و با استایل زنانه هماهنگی لازم را دارند ولی در سال ‌های گذشته نمونه های مخصوصی از کفش ‌های کتانی مد شده است که از کتانی ‌های مردانه و بزرگ الهام گرفته شده و با علاقمندی و استقبال بسیاری رو به رو شده است. این محبوبیت تا اندازه ای است که برندهای معتبر و رده بالایی مانند بالنسیاگا و لویی ویتون هم به تولید این نمونه از کفش‌ ها شتافته اند و کتانی ‌های زنانه را در اندازه بزرگ و رنگ‌ های مختلف به بازار عرضه می کنند.

ولی به همان صورت که در دهه نود میلادی هم با محبوبیت کوتاه مدت این نمونه از کفش ‌ها رو به رو بودیم انتظار نمی رود که این کفش ‌های بزرگ و غیر ظریف عمر زیادی داشته باشند و به طور قطع در چند سال آینده طرفداران به این کفش ‌ها به همان کتانی ‌های معمولی و ظریف پیشین خود بر خواهند گشت.

لباس‌های مدل مادربزرگی از بدترین مدلهای لباس

در این روزها به هر جا را که نگاهی می اندازیم با مانتوها و لباس‌ های گلدار و رنگی زیادی مواجه می ‌شویم که بازار را از آن خود کرده ‌اند. این نمونه از لباس‌ مد روز گلدار و رنگارنگ متنوع که به لباس‌ های مد مادربزرگی هم شهرت پیدا کرده اند به احتمال زیاد جزو بی کیفیت ترین مدل های لباس در سال‌ های بعد به حساب خواهند آمد. ممکن است فکر کنید که لباس ‌های گلدار و رنگی که لباس مد روز است چیزی نیست که به راحتی از مد افتاده شود ولی ترندها در حال تغییر می باشند، پس بهتر است زود پیش داوری نکنیم.

ممکن است هم اکنون این لباس مد روز ، زیبا و خوشرنگ دیده شوند ولی مدتی بعد به این لباس‌ ها به چشم لباس ‌های قدیمی و زشت نگاه خواهید کرد و تبدیل به بدترین مدل شود و این را بدانید که زیاد برای آن‌ ها پول خود را خرج نکنید و به فکر لباس‌ های معمولی ‌تر و کلاسیک‌ تری باشید که هر وقتی که بخواهید می ‌توانید بپوشید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *