#


با کت و شلوار تابستانی چه کفش هایی بپوشیم؟

کت و شلور تابستانی
27 ژوئن 2017 بدون نظر 905 بازدید

با کت و شلوار تابستانی چه کفش هایی بپوشیم؟

با کت و شلوار تابستانی چه کفش هایی بپوشیم؟

به گزارش از من بپرس، پوشیدن لباس در تابستان اصول و قوانین خاص خود را دارد که در برخی اوقات کاملاً با فصل های دیگر تفاوت دارد.

کت و شلوار را در هر فصلی می توانید بپوشید. اما در تابستان می توانید مقداری از رسمیت آن بکاهید. هم به علت گرمای هوا و هم به علت تنوع بیشتر دیگر پوشیدنی هایی که با آن ست می شود.

در تابستان شما این امکان را در اختیار دارید که کت و شلوار را با کفش و حتی با کتانی ست کنید. اما این کار نیز اصول خاص خود را دارد. هر کتانی ای را نمی تواتنید با کت و شلوار بپوشید.

تصور کنید نایک ایرمکس را با کت و شلوار تابستانی ست کنید. قطعاً نتیجه ناامید کننده خواهد بود!!

در این مطلب سه کفش و کتانی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با کت و شلوار تابستانی خود بپوشید و خیال تان راحت باشد که کماکان جذاب و شیک به نظر برسید.

کتانی سفید مردانه

این یکی جزو آن دسته از انتخاب های ساختارشکن است. اگر اهل فوتبال باشید، لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا را حتماً با کتانی سفید و کت و شلوار دیده اید.

شاید با استایل انریکه خیلی ارتباط برقرار نکنید، اما پیشنهاد می کنیم که یک جفت کتانی سفید را با کت و شلوار کتان خود بپوشید.

کت و شلوار با کتانی سفید

کت و شلوار با کتانی سفید

این کار شما را نه خیلی رسمی نشان می دهد که مجبور باشید در چارچوب و عصا قورت داده رفتار کنید و نه خیلی غیر رسمی که نتوانید با آن حتی به محل کار خود بروید.

بنابراین در امتحان این ست تردید نکنید. فقط یادتان باشد ترکیب رنگ ها دست خود شماست. ما در اینجا یک انتخاب را برای شما در نظر گرفته ایم، اما خود شما نیز می توانید در این زمینه خلاقیت به خرج بدهید.

کفش جیر مردانه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می کنند کفش جیر را فقط باید در زمستان بپوشید، باید بگوییم که در مورد پوشش بایدی وجود ندارد.

مورد قبلی را اگر خوانده باشید، می توانید به راحتی پی ببرید که قوانین را وضع می کنند که شکسته شوند.

بنابراین بهتر است یک جفت کفش جیر را با کت و شلوار تابستانی خود ست کنید و از ترکیب آن لذت ببرید.

کفش جیر تیره

کفش جیر تیره

فقط باید تکرار کنیم که خود شما باید به ترکیب رنگ ها دقت کنید. پیشنهاد ما این است که کفش های جیر با رنگ های روشن که کفی لاستیکی دارند با کت و شلوارهای روشن و کفش های جیر تیره رنگ را که کفی چرم دارند با کت و شلوارهای تیره خود بپوشید.

اگر به جاهای رسمی می روید، نگران فشن بودن آن نباشید. اگر ترکیب رنگی را که به شما دادیم رعایت کنید، ابداً آن گونه که فکر می کنید به نظر نخواهند رسید.

کفش های راحتی مردانه

کفش های راحتی مردانه را نیز می توانید در تابستان با خیال راحت با کت و شلوار بپوشید و خیالتان نیز راحت باشد که ساق پای شما در معرض هوای خنک بیشتری قرار خواهد گرفت.

کت و شلوار با کفش راحتی

کت و شلوار با کفش راحتیتانی

تنها ایرادی که ممکن است پیش بیاید، بو گرفتن پاهاست که به راحتی با یک جفت جوراب مخفی که برای کفش های کالج استفاده می شوند، این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

در پایان باید یادآوری کنیم که این سه مدل کفش و کتانی را ما به شما پیشنهاد دادیم. خود شما نیز می توانید به ترکیب های دیگری در این زمینه برسید. قطعاً به امتحانش می ارزد!!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *