#


با ست مناسب استایل زمستانی خود را جذاب تر نشان دهید

19 دسامبر 2017 بدون نظر 1109 بازدید

با ست مناسب استایل زمستانی خود را جذاب تر نشان دهید

با ست مناسب استایل زمستانی خود را جذاب تر نشان دهید

زمانی که هوا سرد می شود اغلب افراد به سراغ پالتو ها و لباس های گرم و ضخیم خود می روند و آن ها را از کمد بیرون می آورند. افرادی هم هستند که با شروع سرما اقدام به خرید لباس های کلفت و پالتو می نمایند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که به سراغ کمد لباس های خود می روید و با وجود تعداد زیاد لباس ها نمی دانید کدام را با دیگری ست کرده و استایل مرتبی را برای خود به وجود بیاورید.

در این مطلب قصد داریم چند نمونه از استایل های زمستانی را معرفی نمائیم که با آن ها می توانید ترکیب زیبایی را برای استایل خود به وجود بیاورید. می توانید شال و روسری را با مانتو و اکسسوری های زمستانی مناسبی ست کرده و ترکیب زیبایی را بسازید.

پوشیدن مانتو کرم با شلوار مشکی

اگر در بین لباس های خود مانتو کوتاهی دارید که رنگ آن کرمی و یا هلویی است می توانید از شلوار و کفشی که به رنگ مشکی است برای ست کردن با آن استفاده نمائید. اگر کیفی به رنگ سورمه ای دارید می توانید آن را به راحتی با لباس های دیگر خود ست نمائید. سعی کنید در زیر پالتوی خود ازبلوزهایی که دارای رنگ خنثی هستند در زیر پالتوهای خود استفاده کرده و به همراه آن شال ساده ای را انتخاب کنید.

خانم هایی که دارای پوست روشنی هستند در مورد شال باید مدل هایی را انتخاب نمایند که توناژ رنگ آن پر رنگ تر است. در مورد اکسسوری که برای این استایل مناسب است می توانید از گردنبندهایی که بر روی بلوز قرار می گیرد و کمی بزرگ است استفاده نمائید.

پوشیدن پالتوهای صورتی

اغلب خانم ها علاقه بسیاری به پوشیدن لباس هایی با رنگ صورتی دارند و اغلب یک پالتو به این رنگ در بین لباس های خود دارند. اگر بخواهید ست مناسبی با پالتوی صورتی خود داشته باشید بهتر است از یک بلوز بافت که به رنگ سفید است در زیر آن بپوشید.

اگر از ساعت مچی استفاده کنید سعی کنید آن را با دکمه های پالتوی صورتی خود هماهنگ کرده و جذابیت استایل خود را ارتقا دهید. دختر خانم های جوان تر بهتر است از کیف هایی که اندازه کوچکی دارند به همراه استایل خود استفاده کنند البته باید توجه کرد که رنگ کیف بهتر است با رنگ پالتو تناسب داشته باشد و این ست را با یک دستبند طلایی ترکیب نمائید.

به کار بردن پالتوهای شش دکمه

پالتوها و مانتوهای پائیزه که به نام شش دکمه شناخته می شوند هرگز از مد نخواهنهد افتاد و همیشه روی بورس هستند. بهترین استایلی که با این پالتوها می شود ایجاد کرد استایل و تیپ ساده است که در مورد آن باید کیف و عینک و شال خود را از نظر رنگی با یکدیگر ست نمائید. در این استایل می توانید مانتوی کرمی خود را با شالی که به رنگ پنکیکی است ست نمائید.

ست مناسب استایل طوسی

در خصوص ژاکت طوسی خود بهتر است از یک پیراهن چهار خانه که ان هم به رنگ طوسی است استفاده نمائید. البته این ترکیب برای دختران جوان بهترین استایل محسوب می شود. در این ترکیب می توانید از دستبند و ساعت و حتی انگشتر استفاده نمائید اما توجه داشته باشید که همه این اکسسوری ها باید در دست چپ شما قرار بگیرد.

برای این ترکیب فوق العاده بهتر است از کیف کوچکی که به رنگ صورتی است بهره بگیرید تا ظاهری شیک و مدرن را برای خود داشته باشید. درمورد شلوار این ترکیب بهتر است از شلوارهای جین آبی رنگ استفاده کنید تا جذابیت ظاهری خود را افزایش دهید.

ایجاد ست پلنگی

شاید برخی از افراد هیچ علاقه ای به ست های پلنگی نداشته باشند اما توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده این طرح را در استایل خود استفاده کنند. افرادی که پالتوی پلنگی دارند می توانند آن را با کیف های بزرگی که به رنگ شتری است ست نمایند و در مورد شال و شلوار هم بهتر است از میان رنگ مشکی یا همرنگ با آن یکی را برای پوشیدن انتخاب نمایند. بهترین و مناسب ترین اکسسوری که با این ترکیب می توانید استفاده کنید مدل هایی است که دارای رنگ طلایی هستند.

زمانی که زمستان آغاز می شود هیچ دلیلی ندارد که مانتوهای تابستانی خود را کنار بگذارید بلکه می توانید این مانتوها را از زیر پالتوهای زمستانی خود بپوشید تا در مواقعی که احساس گرما کردید به راحتی پالتوی خود را در بیاورید. برای ست کردن با این تیپ زمستانی می توانید از کیف دستی های مشکی استفاده کرده و شالی که سر می کنید بهتر است به رنگ پس زمینه پالتو باشد البته اگر کمی از آن پر رنگ تر باشد ترکیب بهتری خواهید داشت.

با پوشیدن این ترکیب لباس ها با یکدیگر می توانید استایل زمستانی مناسبی را برای خود ایجاد کرده و ظاهر خود را شیک تر از قبل نشان دهید. رعایت نکاتی که در موقع ست کردن لباس ها بیان می شود موجب می گردد تا استایل شما شیک و خوش پوش به نظر برسد و همیشه از یک تیپ منظم و مرتب بهره مند باشید و بتوانید شیک پوشی خود را به خوبی نشان دهید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *