#


با اکسسوری های جذاب مردانه همسرتان را به شور آورید

اکسسوری
21 می 2017 بدون نظر 1439 بازدید

با اکسسوری های جذاب مردانه همسرتان را به شور آورید

با اکسسوری های جذاب مردانه همسرتان را به شور آورید

برای اکثر افراد این سوال مطرح است که خانم ها دوست دارند همسرشان را چگونه ببینند ؟ ما مقاله ای را فراهم کرده ایم که به شما کمک می کند با به همراه داشتن اکسسوری هایی جذاب ترین مرد در نظر همسرتان شوید . به همراه داشتن اکسسوری های کلاسیک حتی در قرارهای غیر رسمی تأثیر بسیار زیادیدر جذاب تر نشان دادن شما دارد .

پاپیون

برای اینکه توجه همسرتان را به خود جلب کنید می توانید از پاپیون استفاده کنید . این اکسسوری زیبا فقط مختص مراسم های عروسی و مهمانی ها نیست . شما مجاز هستید از پاپیون های غیر کلاسیک و طرح دار برای قرارهای رسمی و پوشش روزانه ای که دارید استفاده کنید و توجهات را به خود جلب کنید .

اکسسوری

اکسسوری

ساس بند ( ساسپندر یا همان بند شلوار خودمان )

افرادبسیاری برای جلوه بخشیدن بهاندامشان از بند شلوار یا همان ساس بندها استفاده می کنند . شما می توانیداز رنگ های مشکی یا قرمز که بهترین گزینه برای پیراهن های سفید هستند استفاده کنید . استفاده از ساسپندر در پوشش روزانه نیز بلامانع است . اگر می خواهید ظاهر و تیپی معرکه پیدا کنید ساسپندر و پاپیون را با یکدیگر استفاده کنید که تمام توجهات را به سمت شما جلب خواهند کرد .

زنجیر

یک زنجیر را به همراه پلاک یا حتی بدون پلاک به گردن خود بیاندازید تا عالی به نظر برسید . سعی کنید از رنگ نقره ای که خیلی بهتر از طلایی است استفاده کرده و رنگ طلایی را کنار بگذارید . در استفاده از زنجیر ترجیحاً زنجیرهای درشت بافت را انتخاب کنید . این کار رگ گردن و ریش شما را جلوه گر می کند و همانطوری می شوید که همسرتان دوست دارد .

کفش مردانه

اکسسوری

اکسسوری

همراه با تیپ روزانه و یا لباسی که سرکار می پوشید یک جفت کفش مردانه و اسپرت به پا کنید تا عالی شود . لزومی ندارد که کفش ها حتماً رسمی باشند . شما می توانید از کفش های مردانه روزمره و اسپرت هم برای جلب نظر و توجه همسرتان استفاده کنید .

شالگردن

برای داشتن یک تیپ شیک و خاص سعی کنید در فصل پاییز و اوایل بهار از شالگردن های کتان و نخی  و در فصل زمستان از شالگردن های بافت استفاده کنید . همواره به یاد داشته باشید که گره های مختلف رابه جای گره های ساده استفاده کنید . مناسب ترین و بهترین رنگ ها برای آقایان رنگ ها طوسی ، مشکی ، کرم و سبز لجنی است  که می توانند تیپی بی نظیر رابرای خود بسازند .

دستبند چرمی

اکسسوری

اکسسوری

مچ دست از جمله جاهایی است که یک خانم هنگام صحبت با آقایان به آن بسیار توجه می کند . استفاده از دستبندهای چرمی در عین اینکه اسپرت ورسمی است جذابیت و مردانگی خاصی به شما می دهد و باعث ایجاد تیپ فوق العاده ای برای شما می گردد .

استفاده از جوراب های فانتزی

جوراب ها یکی از اکسسوری های مردانه است که امکان دارد همیشه گم شوند . غیر قابل باور است ولی خانمها به جوراب های طرح دار علاقه بسیاری دارند . شما با پوشیدن این جوراب ها می توانید خنده را بر روی لب های همسرتان بنشانید . انتخاب رنگ جوراب به رنگ لباسی که دارید بستگی دارد اما به شما توصیه می کنیم در انتخاب طرح جورابتان وسواس به خرج ندهید . البته بسیاری از خانمها هم هستند که طرح های خیلی شلوغ را نمی پسندند پس سلیقه همسرتان را نیز در نظر بگیرید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *