#


ایده هایی برای پوشیدن شومیز سفید هماهنگ با لباس های دیگر

28 دسامبر 2017 يك نظر 6727 بازدید

ایده هایی برای پوشیدن شومیز سفید هماهنگ با لباس های دیگر

ایده هایی برای پوشیدن شومیز سفید هماهنگ با لباس های دیگر

زمانی که در خصوص شومیزهای سفید صحبتی به میان می آید اولین چیزی که به ذهن هر فردی می رسد انتخاب های مختلف و ست هایی است که می تواند با شومیز سفید خود ست کرده و استایل جذابی را برای خود انتخاب نماید.

شما به عنوان یک خانم شیک پوش می توانید از استایل های مختلفی همچون کژوال و یا رسمی استفاده نمائید. این لباس در میان کلیه لباس های خانم های شیک پوش دیده می شود و یکی از مهمترین لباس هایی است که هر کدام از آن ها می توانند داشته باشند.

پوشیدن جلیقه با شومیز سفید

خانم هایی که تمایل دارند استایلی زیبا را برای خود درست کنند می توانند به سراغ جلیقه های سیاه رفته و آن ها را به همراه شومیزهای سفید خود مورد استفاده قرار دهند. در این ترکیب می توانید شلوارهای پارچه ای را به همراه کفش هایی که دارای پاشنه های بلندی است استفاده نمائید و یک استایل و ظاهر کاملا رسمی و جذاب را برای خود به وجود بیاورید.

هماهنگی میان کت و شومیز سفید

اگر می خواهید استایلی زیبا و در عین حال بامزه داشته باشید می توانید به سراغ کت های حریرکه به رنگ مشکی است و یا سویشرت ها بروید و آن ها را به همراه شومیز سفید خود بپوشید. این ترکیب یک استایل کژوال زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد و به عنوان یک استایل خاص می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

پوشیدن سارافون و شومیز سفید

اگر شومیز سفیدی دارید و می خواهید استایل جذابی را برای خود به وجود بیاورید بهتر است به سراغ سارافون های خود رفته و به همراه آن از کفش هایی که دارای پاشنه های بلند است استفاده نموده و استایلی زیبا را که کمی هم دخترانه است به وجود بیاورید.

استفاده شومیز به همراه پلیور نازک

اگر تمایل دارید استایلی پائیزه و زیبا را برای خود داشته باشید می توانی پلیورهای نازک خود را به همراه شومیز سفید به کار گرفته و یا تی شرتی آستین بلند برای پوشیدن با آن انتخاب نمائید.

شومیز سفید و هماهنگی آن با کت سورمه ای

اگر در بین لباس های خود کت اسپرتی دارید که دارای طرح راه راه بوده و قصد پوشیدن آن به همراه شومیز سفید خود را دارید باید به سراغ چیز دیگری نیز رفته و میان کت و شومیز خود هماهنگی ایجاد کنید. برای دست یابی به این مهم می توانید دامنی را که دارای رنگ های جالبی است به همراه کت و شومیز خود به کار بگیرید.

به عنوان مثال دامنی به رنگ فیروزه ای می تواند ترکیب فوق العاده ای را به همراه کت سورمه ای و شومیز سفید ایجاد کند. این ترکیب رنگی فوق العاده موجب می شود تا استایل شما زیبات از قبل دیده شود بنابراین به ترکیب رنگ هایی که مورد استفاده قرار می دهید توجه نمائید.

شومیز به همراه دامن چرم مشکی

رنگ سفید شومیز شما قابلیت هماهنگی با کلیه رنگ ها را دارا می باشد اما بهترین رنگی که می توانید از آن استفاده نمائید رنگ مشکی است. به این منظور می توانید ترکیبی خاص و زیبا را به همراه دامن چرم خود که به رنگ مشکی است و بوت های چرم که اندازه بلندی دارد به وجود بیاورید.

این ترکیب به عنوان یک سبک کلاسیک و زیبا شناخته می شود که موجب می شود تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید. برای تمام شدن استایل خود می توانید از کیف دستی هم استفاده نموده و شیک پوشی خود را به خوبی نشان دهید.

ست کردن شومیز با شلوار جین

اگر شومیزی به رنگ سفید دارید باید این نکته را در نطر بگیرید که برای فصل های گرم سال گزینه بسیار خوبی می باشد. می توانید در روزهایی که هوا گرم است شومیز ساده خود را به همراه شلوار جین راسته خود بپوشید. طرح و مدل شلوار دیگر به سلیقه و نظر شما بستگی دارد و این شما هستید که باید انتخاب کنید تمایل دارید از شلوار جین های زاپ دار استفاده کنید و یا به دنبال طرح ساده ای هستید و قصد دارید با تا زدن پائین شلوار جلوه ای خاص را به استایل خود بدهید.

هماهنگ کردن شومیز سفید با دامن کوتاه

یکی دیگر از ترکیب های زیبایی که به همراه شومیز سفید خود می توانید به وجود بیاورید پوشیدن دامن های کوتاهی است که قد آن ها تا زانوی شما می رسد و جذب اندامتان است. برای داشتن استایلی رسمی می توانید به سراغ پوشیدن کفش هایی با پاشنه های بلند رفته و یا یک کت از روی این لباس ها بپوشید.

این کار به ارتقای جذابیت شما کمک بسیاری خواهد کرد و می توانید با این استایل در موقعیت های بسیاری حضور پیدا کرده و بابت استایل خود هیچگونه ناراحتی نداشته باشید.

ایجاد هماهنگی بین شومیز سفید و شلوار پیشبندی

در خصوص شلوار های پیشبندی خود می توانید به سراغ شومیزهای سفیدی بروید که در خصوص آن ها طرح ساده ای به کار رفته است. طرح ساده شومیز در کنار شلوار پیشبندی موجب می شود تا استایل شما خاص و تک به نظر برسد و این مساله یکی از نکات ضروری برای هر خانمی به شمار می رود.

توجه به این نکات موجب می شود تا استایلی زیبا به همراه یکی از ساده ترین لباس های خود داشته باشید بنابراین بهتر است سری به کمد لباس های خود زده و اگر شومیزی دارید که مدت زمان طولانی از آن استفاده نکرده اید حتما به داشتن استایلی زیبا با آن فکر نموده و در پوشش روزانه خود آن را به کار بگیرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *