#


ایده هایی برای ایجاد استایل مناسب برای خانم های لاغر

3 آوریل 2018 بدون نظر 2863 بازدید

ایده هایی برای ایجاد استایل مناسب برای خانم های لاغر

ایجاد استایل مناسب و جذاب برای خانم هایی با اندام لاغر

یکی از مهمترین مسائلی که خانم ها با آن همیشه درگیر هستند چاق یا لاغر بودن اندام آن ها می باشد. این مساله می توانند بسیار آزار دهنده باشد. برخی از خانم ها هیچ وقت از اندام خود رضایت ندارند و سعی می کنند با رژیم های خاص به اندامی خوب دست پیدا کنند اما با این کار هم نمی توانند احساس رضایت داشته باشند. برخی از این چاقی و لاغری ها می تواند ارثی باشد و نتوان برای برطرف کردن آن ها کار زیادی انجام داد. برخی از خانم ها دارای اندام لاغری هستند که موجب می شود احساس ناخوشایندی داشته باشند اما در این مقاله قصد داریم نکات و ترفندهایی را عنوان کنیم که به این دسته از خانم ها کمک می کند تا بتوانند ست مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایند و ایراداتی که در اندام آن ها وجود دارد پوشانده شود. بهتر است این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین لباس ها را که مناسب اندام تان است انتخاب نمائید.

شلوارهای گشاد و یا راسته و استایلی جذاب

پیش از هر چیزی باید یگوئیم که بهترین کار این است که همیشه لباس های خود را از رنگ های روشن انتخاب نمائید چرا که رنگ روشن موجب می شود تا اندام تان بزرگ تر از چیزی که هست دیده شود. در خصوص خانم هایی که دارای پاهای لاغری هستند و یا پاهای آن ها کمی از یکدیگر فاصله دارد باید بگوئیم بهتر است به سراغ شلوارهایی بروند که کمی آزاد است. شلوارهای پارچه ای پیلی دار که به صورت راسته هستند یکی از گزینه های بسیار خوب و مناسب می باشد که می تواند استایل خوبی را به وجود بیاورد. بهتر است هرگز به سراغ شلوارهای جین و لگ های اسکینی و جذب نروید و به جای آن ها از شلوارهای راسته و یا شلوارهایی از جنس کتان استفاده نمائید که به پاهای شما نمی چسبد و مانع از دید شدن لاغری پاهای شما خواهد شد. این مدل از شلوارها می تواند نقص پاهای افراد لاغر را پوشانده و آن ها را چاق تر از اندازه واقعی نشان بدهد. شلوارهای جین راسته و شلوارهای پارچه ای به همراه تیشرت هایی که دارای راه راه افقی هستند استفاده نمائید و استایلی جذاب را از خود به نمایش بگذارید.

استفاده از مانتو ژاکت های آزاد و ایجاد استایلی مناسب

اگر دارای بدن و بالا تنه ای لاغر هستید بهتر است از مانتوهایی که کمی گشاد است استفاده نمائید و آن ها را با استفاده از شلوارهای راسته هماهنگ کنید. این ست ها می توانند کل اندام شما را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار دهند و اجازه نخواهند داد تا لاغری اندام شما بیش از اندازه خودنمایی کرده و دیده شود. علاوه براین می توانید از ژاکت های حریر که اندازه گشادی دارد استفاده کرده و آن ها را از روی لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب کرده اید به کار بگیرید تا به این وسیله بتوانید لاغری خود را پوشانده و مانع از جلب توجه بیش از اندازه شوید. ژاکت های گلدار و مانتو شلوارهای سفید می توانند به عنوان بهترین گزینه ها برای خانم هایی باشند که اندام لاغری دارند و نمی دانند کدام لباس ها می توانند لاغری آن ها را پوشانده و مانع از جلب توجه گردد.

استفاده از پیراهن های گلدار و ایجاد استایلی خاص برای افراد لاغر

پارچه های گلدار به عنوان یکی از پارچه های معجزه گر برای افراد لاغر شناخته می شود. علت این مساله این است که به دلیل شلوغی بیش از اندازه پارچه توجهات را از تمام اندام برداشته و لاغری اندام افراد را می پوشاند. پوشیدن پیران های گلدار به عنوان یکی از بهترین راه های استفاده از این پارچه ها می باشد. سعی کنید در انتخاب این مدل از پیراهن ها به سراغ مدل هایی بروید که کمی آزاد و گشاد هستند و دارای آستین نیز می باشند. به کارگیری از این پارچه ها موجب می شود تا در خصوص اندام لاغر خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و بتوانید با خیالی آسوده این پارچه ها را به کار گرفته و لاغری اندام خود را بپوشانید. پیراهن های گلداری که دارای آستین بلند است و پیراهن های گلداری که رنگ روشنی دارد می توانند به عنوان بهترین گزینه برای انتخاب خانم های لاغر محسوب گردند و تاثیر بسیار زیادی در پوشاندن لاغری اندام آن ها داشته باشد.

استفاده از شومیز های گشاد مناسب خانم های لاغر و ریز نقش

برخی از خانم ها علاوه براین که کمی لاغر هستند جثه ریزی نیز دارند که توصیه می کنیم حتما از شومیز های گشاد برای پوشیدن استفاده نمایند. زمانی که برای انتخاب شومیز اقدام می کنید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که کمی گشاد هستند. دقت داشته باشید که مدل لباس کمی گشاد باشد نه این که به دنبال لباسی با سایز بزرگ باشید. چرا که در این صورت لباس بسیار بزرگ تر خواهد بود و جلوه خوبی را از شما نشان نخواهد داد. شومیز هایی که دارای رنگ روشن هستند و دارای پارچه های طرح دار می باشند موجب می شود تا توجهات به خود جلب نماید و لاغری اندام فرد را به خوبی خواهد پوشاند. استفاده از این قبیل لباس های در داشتن استایل مناسب و جذاب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

مدل هایی که دارای آستین کلوش است و به تازگی وارد دنیای مد شده است برای این دسته از افراد به عنوان گزینه ای بسیار موثر به شمار می رود و می توانید از این مدل از شومیز ها بیشترین استفاده را داشته باشید و جذابیت استایل خود را ارتقا داده و ظاهری مناسب را از خود به نمایش بگذارید. این مدل از شومیزها می توانند لاغری اندام فرد را به خوبی پوشانده و اندام آن ها را چاق تر از حد واقعی نشان بدهند بنابراین باید در هنگام انتخاب شومیز به دنبال مدل هایی باشید که کمی گشادتر هستند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *