#


ایده هایی برای ایجاد استایلی شخصی

1 آوریل 2018 بدون نظر 2411 بازدید

ایده هایی برای ایجاد استایلی شخصی

راه حل های ایجاد سبک شخصی در پوشش

هیچ اهمیتی ندارد که در سایت های مد و فشن چه گفته و یا طراحانی که در این زمینه فعالیت دارند چه نظریاتی را در خصوص استایل شما مطرح می کنند تنها چیزی که در این بین حائز اهمیت است این که پوششی که برای خود در نظر می گیرید مطابق با سلیقه و نظرتان باشد و احساس راحتی داشته باشید. هر فردی سبکی مخصوص به خود را در لباس پوشیدن دارد و با سبک خاصی که انتخاب کرده احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.

برای مثال می توانید بگوئیم برخی از افراد استایل کلاسیک را بر هر سبک دیگری ترجیح می دهند در صورتی که عده ای دیگر تمایل دارند استایل اسپرت داشته باشند. در اصل باید بگوئیم هیچ چیز خوب یا بدی در عرصه مد و فشن جای ندارد و این شما هستید که باید با در نظر گرفتن فرم بدن و علایق و سلایق خود استایل ویژه ای را برگزینید تا حس خوبی از پوشیدن لباس ها داشته باشید. برای این که بتوانید بهتر استایل شخصی و خاص خود را پیدا کنید نکاتی را عنوان کرده ایم که می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.

در نظر بگیرید چه چیزی باعث شادی شما می شود

شاید ندانید که کدام استایل موجب شادی و خوشحالی شما خواهد شد؟ زمانی که وارد فروشگاهی می شوید باید در نظر داشته باشید که در نگاه اول چه چیزی بیشتر از همه مورد نظر شما قرار می گیرد. اگر به این نشانه های به ظاهر کوچک توجه کرده و آن ها را دنبال کنید به سادگی می توانید شکل سبک مورد نظر و علاقه خود را پیدا نموده و ظاهری خاص و ویژه را برای خود به وجود بیاورید.

کدام مدل لباس احساس بهتری به شما می دهد

به طور حتم شما نیز در کمد لباس های خود لباس هایی را دارید که به زیبایی بر روی اندام تان می نشینند و موجب می شوند تا در خصوص اندام خود احساس بهتری داشته باشید و راحت تر نیز باشید. به طور مثال برخی از شلوارهای جین به خوبی با کلیه لباس ها می توانند ست شوند و یا پیراهن هایی که برای میهمانی های مختلف چه میهمانی های رسمی و چه دوستانه به عنوان گزینه ای مناسب شناخته می شود و زمانی که قادر به انتخاب لباس مناسب برای خود نیستید می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند.

به همین دلیل توصیه می کنیم در ابتدا خوب بدانید که کدام لباس ها هستند که با پوشیدن آن ها می توانید احساس خوبی داشته باشید. البته هیچ نیازی نیست به دنبال لباس خاصی باشید بلکه یک تی شرت ساده و یا لباس هایی که دارای طرح گرافیکی هستند و یا حتی پیراهن های اسپورت و یا کفش های کتانی می توانند حس خوبی را برای شما فراهم کنند بنابراین لباس هایی که حس خوبی به شما می دهند را پیدا کنید.

در نظر داشته باشید کدام لباس ها مورد علاقه شما نیستند

به سادگی می توانید این مورد را نیز انجام دهید و بدانید از کدام لباس ها و طرح ها خوش تان نمی آید. به طور مثال بعضی از افراد هیچ تمایلی به استفاده از لباس های رسمی نداشته و علاقه ای نیز به آویزان کردن جواهرات ندارند. برخی دیگر از افراد نیز هستند که هیچ علاقه به پوشیدن لباس هایی که تنگ هستند ندارند و ترجیح می دهند به جای آن ها از لباس های گشاد و راحت استفاده کنند. البته این بدان معنا نیست که لباس های تنگ بد هستند تنها به این معنا می باشد که با ظاهر شما چندان همخوانی ندارند و نمی توان زیاد از آن ها استفاده کرد. به همین دلیل پوشیدن لباس هایی که موجب می شود احساس خوبی نداشته باشید به هیچ وجه توصیه نمی شود حتی اگر لباس هایی باشند که طبق مد سال طراحی شده اند.

پیدا کردن استایل مناسب برای خود

مطمئنا آیریس آپفل را که عنوان مادر بزرگ دنیای مد را دارد به خوبی می شناسید. او علاقه بسیار زیادی به اکسسوری های بزرگ و چشمگیر دارد و از عینک هایی که گرد هستند و النگوهایی که طرح بزرگی دارند و یا گردنبندهایی که اندازه بلندی دارند در استایل خود استفاده می کند. اگر نگاهی به استایلی که هنرمندان برای خود انتخاب کرده اند بیاندازید متوجه خواهید شد که تمام آن ها استایل خاص خود را دارند و هیچ کدام شبیه دیگری لباس نمی پوشد. آریاندا گراندی همیشه موهای خود را به شکل دم اسبی می بندد و یا کیم کارداشیان که همیشه از لباس های چسبان با رنگ های خنثی استفاده می کند. شما هم این امکان را دارید که به سبکی که برای لباس پوشیدن خود انتخاب کرده اید شخصیت بدهید به گونه ای که افراد دیگر با دیدن آن خصوصیت ویژه شما را به خاطر بیاورند. می توانید در خصوص یک مدل و یا رنگ لباس از شخصیت دهی کمک بگیرید و زمانی که آن را انتخاب کرده اید برای همیشه آن را در نظر گرفته و نسبت به آن پایبند بمانید و آن را به عنوان استایل خاص خود معرفی کنید.

به مد توجه زیادی نداشته باشید

مد این قابلیت را دارد که به سبک اختصاصی شما آسیب بزند و در اصل اگر همیشه در پی این باشید که مدل های جدید کیف و کفش و لباس و دیگر موارد کدام است تا آن ها را خریده و مورد استفاده قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که در این حالت این مد است که در خصوص استایل شما تصمیم گیری می کند و در واقع استایل شما را انتخاب می کند. این مد است که ظاهر و استایل شما را به مانند بسیاری از افراد دیگر درست می کند. به همین دلیل بهتر است در صورت تمایل به شخصیت دادن به ظاهر خود بر اساس چیزی که مورد پسند خودتان است رفتار کرده و از مدهایی که هر لحظه تغییر می کنند و هر آن به رنگ و لعابی خاص هستند دوری کرده و آن چیزی را انتخاب کنید که مورد علاقه شما بوده و می توان با استفاده از آن احساس راحتی داشت.

آشنایی با فرم بدنی خود

سعی کنید قسمت هایی از بدن تان را که دارای فرم مناسبی است مورد توجه بیشتری قرار دهید. به طور مثال اگر دارای چشمانی به رنگ آبی هستید سعی کنید با استفاده از خط چشم و سایه تاکید بیشتری در مورد آن ها داشته باشید و یا اگر پاهایی زیبا و کشیده دارید از شلوارهای چسبان و یا دامن های کوتاه استفاده کنید تا این قسمت از بدن تان بیشتر از دیگر قسمت ها به چشم بیاید و دیده شود. برخی از خانم ها دارای اندامی به شکل گلابی هستند به همین دلیل توصیه می کنیم از لباس هایی که دارای رنگ روشن هستند و یا پیراهن هایی که اپل دار هستند استفاده کنید تا تاکید بیشتری برای بالا تنه تان داشته باشد. سعی کنید لباس های راه راه را در خصوص پائین تنه خود انتخاب نکنید اما اگر بخواهید بالاتنه خود را بیشتر نشان دهید بهتر است لباس هایی را که دارای یقه هفت هستند برای پوشیدن انتخاب کنید و یا اکسسوری هایی مانند گردنبند را برگزینید.

این مدل لباس ها را بیشتر مد نظر قرار دهید

برخی از لباس ها به گونه ای طراحی شده اند که هرگز از مد نخواهند افتاد و در عین حال بسیار کاربردی خواهند بود. هیچ اهمیتی ندارد که استایل شخصی ما به چه شکل است باید بدانید که بعضی از لباس ها باید در کمدتان وجود داشته باشد.

شلوار مشکی یکی از بهترین لباس هایی است که باید در کمدتان وجود داشته باشد تا زمان هایی که می خواهید سریع آماده شوید آن را برای پوشیدن انتخاب کنید. می توانید به راحتی شلوارهای مشکی خود را با تی شرت ها و پیراهن های مختلفی ست کرده و بپوشید.

بلوز مشکی یکی دیگر از لباس هایی است که می توان آن را به راحتی با کت های رنگی مختلف بپوشید.

بلوز یقه اسکی مشکی دیگر لباسی است که در روزهای سرد می تواند نیاز شما را برآورده نماید. این نوع از لباس ها می تواند با هر لباس دیگری ست شده و می توان از آن برای لایه ای لباس پوشیدن استفاده کنید. بلوز سفید و شلوار جین و پیراهن های کوتاه مشکی نیز لباس هایی هستند که وجود آن ها در بین لباس های تان الزامی می باشد و می توانند به داشتن استایلی خاص و ویژه کمک کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *